Nálam is német számlaszám szerepel még mindig. Így a forint beutalás gyakorlatilag lehetetlen. Az egészben az a vicces, hogy eddig is volt magyar bankszámla, most hogy magyar cég alatt fut az egész, most nincs. Ki érti?
Havi 10 dolcsi az inaktivitási díj, így legalább minden hónapban érdemes 10 dollár költségű trade-t csinálni náluk, ez kiüti az inkaktivitási költséget. Ha csak 5 dollárba kerülő tranzakciót csinálsz, akkor 5 dollár vonnak, a lényeg, hogy így vagy úgy 10 dollárt levesznek az emberről havonta, de megéri a kínálat miatt. Még én is új vagyok, azt nem tudom, hogy minden hónap 1.-től vonják, vagy a regiszrátációtól számított 30 napos periódusokban.
A redditen is írták, hogy cash számlára ugyanezeket a margin cushionos figyelmeztetéseket kapták, holott csak margin számlák esetén lehet ezeket értelmezni....
Az észrevétel jogos, de itthon nem tudsz opciózni. A turbó hozamról meg nem éri meg lemondani... MÁS. Ismerős nyitna IB-nél számlát, Hungary, magánszemély, azt írja ki neki, hogy az Ön országából nem nyithat számlát. WTF? (vagy valamivel nem jól próbálkozott? Tud angolul, de a felület magyar)
"Rendszerváltás" óta van aki utalt már haza pénzt? Ha igen, akkor kb. mennyi idővel lehet számolni? Ahogy olvastam alább: nem fog az IB TBSZ irányába nyitni, ezért a hosszú távra tartani kívánt pozícióimat "hazahoznám" és inkább TBSZ-re átkötném. Trade ügyletekre egyértelműen jobb az IB, de a jelek szerint továbbra is elkerülhetetlen az adó.
2 nap alatt beérkezett az utalás, vettem belőle részvényt az OTC piacon a cash egyenlegemen. 1 dollár maradt szabadon. Ez az értesítés jött: Margin cushion: 0.04% remaining Ez mit jelent pontosan? Ha valami díj vagy egyéb költség miatt mínuszba kerülne a szabad egyenleg, akkor az IB a cash accounton felszámolhatja a portfoliót is, hogy kiegyenlítse a hiányt?
Nem konkrétan az IB-vel kapcsolatban lenne a kérdésem, de tudtommal a TradeStation Global is IB-hez tartozik. Kereskedik valaki ezen a platformon? Mennyire van hatással a brexites dolog, ill. sima ügy a számlanyitás és kereskedés? Köszi a válaszokat!
Közben élesítették a számlám, egyelőre csak a webes felületet böngésztem át, rendben van, döbbenet, hogy mennyi cucc van itt, egy kis terülj terülj asztalkám. Már csak a befizetésnek kell beérkeznie.
Közben elkészítettem egy tesztverziót: Ezeket az adatokat kell bevinnem: Wire Funds toJPMORGAN CHASE BANK, N.A.383 Madison AvenueNew York 10017United States ABA Routing Number 021000021 SWIFT/BIC CodeCHASUS33XXX Bank Account Title & AddressInteractive Brokers Ireland Limited10 Earlsfort TerraceDublin 2 D02 T380Ireland Bank Account Number651279983----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Az ABA Routing Numberrel mit kezdjek, hova írjam? Eddig jutottam: http://kepkezelo.com/viewer.php?file=zn3twx45t4q7cuhr8yie.jpg
Nem túl nagy összeget szeretnék kiutalni, így a konverzió belefér, a kérdésem az lenne, hogy ha a forint utalást kizárjuk, akkor melyik verzió lenne jobb? A.) SEPA utalás ír bankhoz euróban, ez elvileg 2. munkanap alatt meg kell, hogy érkezzen, igaz az euróra konvertált forintot a beérkezés után dollára kéne konvertálnom, B.) Nemzetközi utalás dollárral az ír bankhoz, van egy EU irányelv, miszerint az EU-n belüli nemzetközi utalásoknak is 2 nap alatt kell teljesülnie, igaz a könyvelés és a tökölés miatt ez lehet 4-5 nap.
a mobil app nálam sem megy most, kora reggel még be tudtam lépni a statementeknél ki tudod választani, hogy mindkét számlát egyszerre hozza, nekem is voltak érdekességek, ha csak az új számlát töltöttem le, de az összesítő jónak tűnik szerintem 1-2 napot várni kell majd, amíg beáll a rendszer, nekem eltűntek a jövőbeli osztalékaim, már kezdtem parázni, amikor rájöttem, hogy az valószínűleg a régi account alatt van, és meg is találtam ott szóval célszerű egybe nézni a két számlát most mondjuk az adóbevallásnál ez tuti többletmeló lesz... :( ilyet nem tapasztaltam amit írtál a profittal, nálam jól hozza
Egy technikai kerdesem volna feletek. Ejszaka megjott az activity statement. Nem tudtam megnezni, de Gondolom a transzfer miatt, mert tegnap nem kotottem. A mobilappom nem megy: de ez osszefugghet egy iOS frissitessel is. Masnal sem megy? A masik ami kicsit nagyobb gaz. A client portalon sokkal nagyobb unrealized profitot latok, mint aminek kellene lennie. A portfolio ertek stimmel, de az unrealized nagyon komolyan elter. Olyannyira, hogy egy baragado pozi miatt summaryben lebego minuszom kene hogy legyen, nekem pedig sok millios pluszom van.. Ez viszont azert nem annyira mokas ha ezutan az osszeg utan most leadoztat majd... Gondoltam ra, hogy esetleg 01.14-i datummal kerulnek at a bekerek, de akkor a tegnapi zako utan hogy a fenebe lett ekkora plusz. Sehogy sem stimmel. A client portal nagyon lassu, a beker arakat be sem tolti a pozicioim mellett, igy azokat le sem tudom ellenorizni. A keszlet mennyisegek megvannak , azokat rendben talaltam. Fennall esetleg a problema masnal is?
Közben átvilágítás is folyik, másnál volt ilyen, megvan minden szükséges dokumentum, de nem akarok 50 oldalt szkennelni: Thank you for choosing Interactive Brokers to accomplish your global trading goals. We have reviewed your application and require the following: - Market Trading Profits: initial source of funds used for trading - Details of property such as location of property, date of sale and total amount received from sale of property Thank you.
Transaction Status & History menüpont alatt kiválasztod a depositot, ráklikkelsz és a lap alján tudod törölni. Egyébként, ha nem történik meg az utalás, 60 nap után automatukusan törlődik. https://www.screencast.com/t/oyOj916bts
Köszi, értem, ha időközben hétfőn berakják a forint opciót és azzal kezdeményezek egy új befizetést, akkor az új játszik, vagy az első dolláros próbaverziót mindenképpen teljesítenem kell, ha törik, ha szakad?
A lényeg, hogy lehet forintban is utalni az USD számlára és ott átváltani USD-re. "Továbbá, a pénzeszközök forintban történő befizetésével kapcsolatban az Ügyfélportál "Befizetés" oldalán láthatja a valuta legördülő menüt, ha forintot szeretne befizetni, akkor a deviza legördülő menüből ki kell választania a forintot. Miután elkészítette a forintra vonatkozó betéti értesítést, a következő oldalon megjelenik a forint betétek útválasztási utasításai. Ez nem kényszer USD pénzeszközök befizetésére, mivel az IBKR számlája alap pénzneme USD; fontolóra veheti a pénz befizetését HUF vagy más támogatott valuták). A forintban kapott pénzeszközök forintegyenlegként maradnak az IBKR-számláján. Valutákat konvertálhat kereskedési platformjainkon keresztül is.
Referenciaként, ha nem látja a forintot a deviza legördülő menüben, akkor az az IB-IE által támogatott valuták egyike, és hamarosan fel kell venni a deviza legördülő listára."
Megjött a válasz az e-mailemre: Előzményként tudni kell, hogy tegnap próbaképp beállítottam egy x összegű tranzakciót USD dollár utalásával az ír Bank felé: The routing instructions provided after creating a deposit notification should suffice the requirements for receiving USD deposits at IBKR. The routing instructions are made available to on the Transaction Status & History page in the Client Portal. After login, from the menu select Transfer & Pay > Transaction History. You may contact your bank on assistance with initiating a USD wire using these instructions. The routing details we have provided is accurate. It is critical that you provide your bank with accurate information to ensure your deposit is not rejected or converted into another currency. As error handling is subject to bank discretion, we are unable to assume responsibility for improperly applied instructions. Further, regarding depositing funds in HUF, you are able to see a currency drop-down on the "Make a Deposit' page in the Client Portal; if you wish to deposit HUF, you are required to select HUF from the currency drop-down. Once you create a deposit notification for HUF, the following page will display the routing instructions for HUF deposits. It is not a compulsion to deposit funds USD since the base currency for your IBKR account is USD; you may consider depositing funds in HUF (or other supported currencies). The funds received in HUF will remain as HUF balances in your IBKR account. You may also convert currencies via our trading platforms. For reference, if you are unable to see HUF in the currency drop-down, it is one of the supported currencies for IB-IE and should be added to the currency drop-down list soon. Akkor a lényeg az, hogy a nevezett tranzakciót mindenképpen a nevezett összegben és dollár formátumban kell kiutalni és ezen már változtatni se lehet?
Interactive Brokers
Megköszönném, ha olyasvalaki(k) aki itt kereskedik, megosztaná tapasztalatait. (költség, felület, helpdesk, utalások- pénztranszfer, ilyesmi..)
köszi,
eF