A vasúti alagút támfalának helyreállítási munkálatai miatt vélhetően még heteken keresztül használaton kívül marad a Déli pályaudvar, az utasok és a szellempályaudvaron dolgozók legnagyobb bánatára. Cikkünkben megpróbáltuk megválaszolni a Déli...
a teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=14&i=209900
By the way miért ilyen fontos a Portfoliónak erről a témáról egy ilyen manipulatív elemzést írni,szavazást tartani.Csak nem egy újabb milliárdos "beruházás" előkészítése zajlik...
Az M0-as fizetőssé tételét nevezhetjük egy tesztnek akár.
Volt egy kis ellenkezés, mi lenne a dugódíjnál ami a következő választás előtt következne be. Hm
Egy megoldás van bizonyítani kell az EU felé az M4 ( metró ez utóbbi rövidítés ) létjogosultságát. Ezt úgy lehet ha emberek utaznak rajta. Déli nélkül megvalósítható.
Ennyi a többi a szakértőké, majd jól megszakértik.
Miért kéne bezárni egy Buda központi helyén lévő pályaudvart? A felszíni hasznosítást föld alá vitellel is meg lehet oldani.
Elég balga feltételezés azt gondolni, hogy a Déli esetleges bezárása, és a 4-es metró forgalomnövekedése miatt ki lehet kerülni a dugódíjat...és ha így is lenne, kinek lenne az jó? A város levegőjének biztos nem.
ami a közlekedés szervezési szakértőket illeti, a Bubival is eltekerhetnének azok az emberek mondjuk egész donyeckig... Magyarországi éghajlatra és a Budapest domborzatra egy ilyen drága beruházására és üzemeltetésére költött sok milliárd is mintaeredménye a valóvilágtól távol élő "szakemberek" "munkájának"... :-(
oszt miért is? rákenni a szart másra...: az megy, de a vasút nem... kiírtották a növényzetet a szakértő közmunkások. és itt a baj... de kenjünk a rétegvízre... na ja...
Törölt felhasználó2015. 02. 09. 01:27
#14
STADIONT a helyére!
2-őt is!!!!
Én sem értem, ez most fizetett hangulatkeltés? Vki már kinézte a helyet magának??????????
Az 1970-es évek metrófejlesztési koncepciójában is szerepelt, hogy a Délit, mint pu-t megszüntetni, és a 2-es metró menjen tovább Kelenföldre, mejd Budafok-Hárosra.
Az elképzelés értelme azóta se változott, mivel az tényleg jó (lenne).
Egyébként ez így ebben a formában egy élő, de inkább csak vegetálgató rozsdazóna.
Az egyik másik cikkben írnak arról, hogy az Olimpiára kellene egy új stadion.
A Déli Pályaudvar helye nagyon jó lenne erre:
Können elérhető, főleg, ha a 2-es metrót meghosszabbítják a Kelenföldig, az alagút után felszínre jöhetne és a meglevő vágányokat lehetne hasznosítani.
A stadion mellett sok hely lenne egyébb sportoök csarnokainak, pályáinak is. És az olimpiai falunak is, amit később egyetemi/diák kollégiumokként (mint Münchenben is) azonnal használatba lehetne venni.
Annak idején nagybátyám, mint a Fővárosi közmunkák Tanácsának elnöke a hajógyári szigeten akart ilyesmit megvalósítani, de most a Déli önként ajánlkozik erre.
úgyis monumentális KÓRHÁZ épitést akarnak inditani! úgy is van dóózerolják le...és épitsenek helyette kórházat + stadiont egy helyre, mély garázzsal meg kilátóval...vicc ami ebben az országban megy! egy kicseszett megcsúszott támfal miatt...ezt ausztriában, sőt a hegyi svájcban meg németben 1 hét alatt lezavarnák Menzi-Muck gépekkel... itt meg megy az egymásra mutogatás meg buksi vakarás...hát hogy őőő...meg izééé.meg mit kellene tenni! viccc
Ideje lerombolni a Déli pályaudvart?
Ugrás a cikkheza teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=14&i=209900