Topiknyitó: Portfolio 2015. 02. 08. 14:13

Ideje lerombolni a Déli pályaudvart?  

Ugrás a cikkhez
A vasúti alagút támfalának helyreállítási munkálatai miatt vélhetően még heteken keresztül használaton kívül marad a Déli pályaudvar, az utasok és a szellempályaudvaron dolgozók legnagyobb bánatára. Cikkünkben megpróbáltuk megválaszolni a Déli...

a teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=14&i=209900
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2015. 02. 08. 14:33
Előzmény: #1  portfolio
#2
Fel kell újítani és megtartani az eredeti funkcióit...nem kell mindent megváltoztatni, megszüntetni...sók pótcselekvés...
ExLexPlex
ExLexPlex 2015. 02. 08. 14:40
Előzmény: #1  Portfolio
#3
By the way miért ilyen fontos a Portfoliónak erről a témáról egy ilyen manipulatív elemzést írni,szavazást tartani.Csak nem egy újabb milliárdos "beruházás" előkészítése zajlik...
Törölt felhasználó 2015. 02. 08. 15:06
Törölt hozzászólás
#4
Törölt felhasználó 2015. 02. 08. 15:10
Törölt hozzászólás
#5
Bekre_Pal
Bekre_Pal 2015. 02. 08. 15:22
Előzmény: törölt hozzászólás
#6
azért erősen bebaszna, ha mari nénivel szavaztatnák meg a városi közlekedési koncepciókat ilyen szinten

van értelme a laikus konzultációnak, de a közlekedésszervezés szakma, engedjük meg, hogy szakemberek készítsék elő az ezzel kapcsolatos döntéseket

ha kell de le van pukkanva, akkor lehet, hogy fel kell újítani. az is lehet, hogy nem kell. szerintem ezt mi nem tudjuk innen a székből megválaszolni.

magyarországon mindenki annyira ért mindenhez, meg is van az eredménye, a holdról is látszik mekkora sikerország lettünk
27400
27400 2015. 02. 08. 15:32
Előzmény: #6  Bekre_Pal
#7
Az M0-as fizetőssé tételét nevezhetjük egy tesztnek akár.
Volt egy kis ellenkezés, mi lenne a dugódíjnál ami a következő választás előtt következne be. Hm
Egy megoldás van bizonyítani kell az EU felé az M4 ( metró ez utóbbi rövidítés ) létjogosultságát. Ezt úgy lehet ha emberek utaznak rajta. Déli nélkül megvalósítható.

Ennyi a többi a szakértőké, majd jól megszakértik.
exmnbs1 2015. 02. 08. 15:38
Előzmény: #7  27400
#8
a déli megszüntetése rési tervük
a fontosabb intercityket már rég átpakolták a Keletibe
Bekre_Pal
Bekre_Pal 2015. 02. 08. 15:48
Előzmény: #7  27400
#9
bingó, te valamit kapisgálsz, nem úgy, mint a lankadtfarkú mínuszoló

erről beszélek, ezekkel nem tud mari néni mit kezdeni, ezért kell szakembereknek foglalkozni a kérdéssel
Törölt felhasználó 2015. 02. 08. 20:44
Előzmény: #1  portfolio
#10
Miért kéne bezárni egy Buda központi helyén lévő pályaudvart? A felszíni hasznosítást föld alá vitellel is meg lehet oldani.

Elég balga feltételezés azt gondolni, hogy a Déli esetleges bezárása, és a 4-es metró forgalomnövekedése miatt ki lehet kerülni a dugódíjat...és ha így is lenne, kinek lenne az jó? A város levegőjének biztos nem.
Törölt felhasználó 2015. 02. 09. 00:16
Előzmény: #1  portfolio
#11
Egyetértek a MÁV megállapításaival
Törölt felhasználó 2015. 02. 09. 00:26
Előzmény: #6  Bekre_Pal
#12
ami a közlekedés szervezési szakértőket illeti, a Bubival is eltekerhetnének azok az emberek mondjuk egész donyeckig... Magyarországi éghajlatra és a Budapest domborzatra egy ilyen drága beruházására és üzemeltetésére költött sok milliárd is mintaeredménye a valóvilágtól távol élő "szakemberek" "munkájának"... :-(
Törölt felhasználó 2015. 02. 09. 00:27
Előzmény: #11  Törölt felhasználó
#13
oszt miért is? rákenni a szart másra...: az megy, de a vasút nem... kiírtották a növényzetet a szakértő közmunkások. és itt a baj... de kenjünk a rétegvízre... na ja...
Törölt felhasználó 2015. 02. 09. 01:27
#14
STADIONT a helyére!

2-őt is!!!!

Én sem értem, ez most fizetett hangulatkeltés? Vki már kinézte a helyet magának??????????
Törölt felhasználó 2015. 02. 09. 08:32
Törölt hozzászólás
#15
Törölt felhasználó 2015. 02. 09. 10:13
Előzmény: #1  portfolio
#16
Az 1970-es évek metrófejlesztési koncepciójában is szerepelt, hogy a Délit, mint pu-t megszüntetni, és a 2-es metró menjen tovább Kelenföldre, mejd Budafok-Hárosra.

Az elképzelés értelme azóta se változott, mivel az tényleg jó (lenne).

Egyébként ez így ebben a formában egy élő, de inkább csak vegetálgató rozsdazóna.
Törölt felhasználó 2015. 02. 09. 10:42
Előzmény: #1  portfolio
#17
Az egyik másik cikkben írnak arról, hogy az Olimpiára kellene egy új stadion.

A Déli Pályaudvar helye nagyon jó lenne erre:

Können elérhető, főleg, ha a 2-es metrót meghosszabbítják a Kelenföldig, az alagút után felszínre jöhetne és a meglevő vágányokat lehetne hasznosítani.

A stadion mellett sok hely lenne egyébb sportoök csarnokainak, pályáinak is. És az olimpiai falunak is, amit később egyetemi/diák kollégiumokként (mint Münchenben is) azonnal használatba lehetne venni.

Annak idején nagybátyám, mint a Fővárosi közmunkák Tanácsának elnöke a hajógyári szigeten akart ilyesmit megvalósítani, de most a Déli önként ajánlkozik erre.
Törölt felhasználó 2015. 02. 09. 10:44
Előzmény: #14  Törölt felhasználó
#18
úgyis monumentális KÓRHÁZ épitést akarnak inditani! úgy is van dóózerolják le...és épitsenek helyette kórházat + stadiont egy helyre, mély garázzsal meg kilátóval...vicc ami ebben az országban megy! egy kicseszett megcsúszott támfal miatt...ezt ausztriában, sőt a hegyi svájcban meg németben 1 hét alatt lezavarnák Menzi-Muck gépekkel... itt meg megy az egymásra mutogatás meg buksi vakarás...hát hogy őőő...meg izééé.meg mit kellene tenni! viccc

Topik gazda

Portfolio
Portfolio
4 5 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek