Bubu84 válasza mellé még hozzá tenném, hogy az ÉCS-vel leírt összegnek megfelelő részvény mennyiséget ki kellene venni annak a "kezéből", aki kapta azokat az apportért cserébe. Különben annyival több részvény forogna. - Bonyolíthatja még, ha a mínuszban lekönyvelt (ÉCS) összegnek megfelelő - a jövőben befolyó - szerződési összegből, nem mindet vagy egyáltalán nem fizetik ki. - Az ÉCS-t csak a meglévő összegek mértékében lehet leírni az adott évben.
Nem tudjuk de mivel csak a meszaros holding volt 59 ezert arra kell gondolnom h lehet a kall meg viresol szerzodesekbol is szamoltak be. H mennyit az? Mert az ertekeles annyira nem reszletes.
Igen erre emlékezve már gondolkodtam rajta, hogy megkérdem tőletek: Több "tanult" kolléga írta már itt a fórumon, hogy 100 milliárd feletti ÉCS amit le fognak írni a Mészáros építő korábban elnyert pályázatai okán. Valaki azok közül (vagy bárki aki érti) magyarázza már el nekem, hogy 60 milliárdos "áron" megvett ( 100 millió részvény 611 ft-on) cégrész után hogyan jön ki az a 100 milliárd feletti ÉCS leírás? Vagy netán tudja valaki, hogy mennyi leírás várható?
https://i.imgur.com/T0OmA3f.png - Egyébként a fénykép alapján nem tudtam eldönteni, hogy a bíróság érkezése miatt állt fel az aláíró küldöttség vagy ez az a pillanat, amikor Leslie megkérdezte: "Nem látta valaki a golyóstollamat?"
Először nem értettem, hogy mi lehet az üzlet a Duna Aszfaltnak Kongóban 182 km-es utat építeni? Kongóban nincs bitumen, nincs képzett aszfaltozó szakember gárda és nincs pöfögő szurkos kocsi park sem. Mire odaérnek a magyar szurkos kocsik, kihűl az aszfalt bennük. Ráadásul nagyon drága oda-vissza utaztatni őket Kongó és Kiskunmajsa között. Áttelepíteni a cég műszaki bázisát és infrastruktúráját, elképesztő összeg lenne. De aztán megnyugodtam! Nem dolgozni mentek oda, hanem a "projektfejlesztés szakmai és pénzügyi támogatójaként". Megmutatják, hogyan kell projekt alapon bonyolítani (értsd kiírni, elbírálni, megnyerni) az útépítést. - És még egy lényeges dologról szerezhettünk tudomást a látogatás kapcsán. " a Kongói DK a világ egyik legkorruptabb országa. Bár korábban felmerült, hogy a magyar állami tulajdonú Eximbank is beszállna az útépítés finanszírozásába, ez végül nem valósult meg. Az Eximbank honlapja szerint a Kongói DK a legkockázatosabb befektetési célpontok között van a világon, emiatt a bank jelenleg nem is finanszírozhat kongói beruházást." - Belendült a magyar kifektetési politika, "némi" kockázattal. ;) Remélem nem követik a CIG sikersztoriját.
Globalis SzOpus Nyrt.