Mások is gondolták már ezt, hogy szívatja őket az élet. Fel is ajánlottuk, hogy adja csak el, és ha meglódulna, összedobjuk az elmaradt nyerőjét. Így mindenki jól járna. :)
Van ennél bosszantóbb is: ha belegondolsz, hogy pl. Maximova, aki eladta 400 körül, visszaveszi szintén 400 körül (mert egyszer tényleg lesz 450 ez a sz.kupac), akkor ő is ugyanott van, mint mi ketten, akik nem adtuk el. Csak ő most nyugodt(abb)an ücsörög. Látod, látod, nem figyeltünk a TA-ra, pedig bejelzett...
Márpedig minimum annyit kellene, hmèrjen:) Haladunk szèpen(komótosan) hírekben,mègha árfolyamban nem is. erőmű eladva, vasútról csöpög a hír,jelentèsben mátrai ára benne lesz, új megrendelèsek jönnek, szóval várom az április vègi 430-at🙂 igaz 230 is megteszi,de 430 amit írtam korábban is h.jelentes, mátrai eladás & vasutas hír után főleg ha lesz szerződèskötès hamarosan kínaiakkal akkor egyáltalán nem elképzelhetetlen április végére ... Szóval várjuk h.induljon a gőzös ès a buli:) Türelem cash-t terem ès tudjátok csak az számít mikor a pènztárhoz fáradtak a profitotokèrt😉
kezdem úgy érezni, hogy a bejácska által emlegetett mozgalmas időszak, mint minden eddig, aprócska csúszásban van és most kezdődik, túl sok jóhír ez így együtt (Mátrai lezárás-főleg, hogy 2019-et erősíti, srv, győri 19 yard, BuBe törvény-pár száz milliárd, stb), meg kellene indítania holnap egy keménytökű spekának pár 100 millióval és akár duplázhatna is hirtelen
ha ezt meghúzzák óriásiak. jön a válság. senki nem köt bele egy nagy állami építkező projektbe. választás előtt mehet a baksis jövőre. 2020 negyedévben meg jöhet a TITÁSZ. 2021-re még egy kis muníció. a szerb oldalon pedig az oroszok nagyon aktívak, ők viszik a vasúti munkákat és talán szerelvényeket is. ha ez bejön le a kalappal. de nyugtával a napot...
valszeg ez meg fog történni. sztem ha van eszük ebben a felhatalmazási időszakban mindent átnyomnak.Érdekességek:http://english.eximbank.gov.cn/ - a kinai eximbank honlapján fel van tüntetve a BUBE. nem hiszem hogy csak viccből. http://english.eximbank.gov.cn/News/NewsR/201904/t20190410_8829.html - mint ez a cikk mutatja Szerbiának már nagy tapasztalata van kínai hitelek felvételében. És meg is van miért találkoztak 2x márciusban.
https://forbes.hu/uzlet/alairtak-a-szerzodest-ami-300-milliardot-hozhat-meszaros-lorincnek/ itt van 1-2 új infó. remélem nem ferdítenek: A Forbes.hu szerkesztőségéhez eljutatott közlemény szerint “a modern logisztikai folyosó” magyarországi szakaszára a Magyar Államvasutak (15%) és a Kínai Népköztársaság (85%) által létrehozott, Kínai-Magyar Vasúti Nonprofit Zrt. írt ki pályázatot, amelyen a CRE Konzorcium nyerte el a megbízást. A háromtagú konzorciumban a China Tiejiuju Engineering & Construction Kft. és a China Railway Electrification Engineering Group (Magyarország) Kft. képviseli a kínai állami vasúttársaságot. Az R-Kord Kft., valamint a Mészáros és Mészáros Kft. közös leányvállalataként működő RM International Zrt. pedig az Opus Global Nyrt. érdekeltsége.Az RM International Zrt. 50%, míg két kínai partnere együttesen további 50%-os arányban vesz részt a konzorciumban, melynek megfelelően a felek a vállalási díjból is ebben az arányban részesülhetnek. Tehát az Opus Global Nyrt. leányvállalatának – árfolyam függvényében – 295 milliárd forint bevételt hozhat az 5 évre tervezett nagyberuházás.
Globalis SzOpus Nyrt.