Az azért nem árt, ha a fejlesztők nem mennek tévútra. Lehet, hogy 10 év múlva nem lesz vezetékes áram, mindenki saját magának fejleszt. Akkor majd igen világos lesz: mekkora BAROMSÁG a konnektorról működő elektromos gépjármű-meghajtás (aminél sokkal takarékosabb az aggregát kiiktatásával a CNG-meghajtás).
A hibridlehet csak életképes, a fékezési energia hasznosításával, ... bár az átalakítás vesztesége ma még jóval nagyobb a megtakarítható fékezési energiánál (talán a Himalájára autókázókat kivéve).
Az egész elektro-autó őrület a villamos-lobbi újabb elkeseredett próbálkozása az árampiac növelésére (amit már átéltünk a gázüzemű hűtők elleni támadásuknál, gázlámpák elleni támadásuknál, stb.), ... csúfos kudarc elé néz, meg fogja gyorsítani a globális autóipar csődjét.
A hibridlehet csak életképes, a fékezési energia hasznosításával, ... bár az átalakítás vesztesége ma még jóval nagyobb a megtakarítható fékezési energiánál (talán a Himalájára autókázókat kivéve).
Az egész elektro-autó őrület a villamos-lobbi újabb elkeseredett próbálkozása az árampiac növelésére (amit már átéltünk a gázüzemű hűtők elleni támadásuknál, gázlámpák elleni támadásuknál, stb.), ... csúfos kudarc elé néz, meg fogja gyorsítani a globális autóipar csődjét.
Furcsa házasság az autóiparban
Ugrás a cikkheza teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=154164