Egyébként amennyit most szerintem mindenképpen ér a LAC, az kb. 4,2 USD. A kilátásai nagyon jók, egyre jobbak. A finanszírozási helyzete szerintem megoldható, a következő két évben tőkét kell szereznie a fejlesztésekre, de erre is megfelelő tervet adott a vezetőség. Ha a következő 6 évben a cég úgy tud fejlődni, ahogyan az prognosztizálható és feltételezzük, hogy a részvények száma nem változik, akkor a mostani árnak reálisan kb. a 4x-8x-nak kellene lennie. Teslát is elég nehéz értékelni, mert korábban is írtam, hogy ahol megvenném, addig csak egyszer ment le (180-190 USD körül akartam megvenni), de arról nagyon elkéstem (ebben az időben valamiért nem figyeltem). Három árat szoktam megjelölni minden részvényre: 1) Amennyit felszámolás esetén érhet a technológiai vívmányokkal együtt, ez kb. 61-62 USD között lehet. 2) Amennyit jelenleg maximum ér és amennyit maximum lehet érte adni + TA alapon reálisan adható érte, ez kb. 430-450 USD között lehet. 3) Amennyi a maximum céláram, ez 750-770 USD között van. Ebből is látszik, hogy a mostani emelkedést egy óriási likvidálás is elősegíthette, amelyet majd nyilván korrekció fog követni. Azonban a Tesla kifutási lehetőségeit nehéz felbecsülni, mert akármekkora is lehet, pl. egy második Amazon féle felfutás is benne van, tekintve azt, hogy a teljes életet átalakíthatják a kutatási eredményeik. Ami az elmúlt hetek hírei, hogy az országok egyre jobban kezdik kijelölni, hogy a zöld irányvonal mi lehet, ez pedig egyelőre a következő 10-15 évre úgy néz ki, hogy a tisztán elektromos autó lesz. Még csak nem is a hybrid autók lesznek, mert a 2030-as elvárásoknak már ezek sem fognak megfelelni. Ha ez széles körben elterjed, akkor sokkal nagyobb lesz a Li akku igény, mint azt sokan gondolnák.
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.