Van igazsag abban amit irsz, de...
1) A CS bebukasaban sem hitt senki, pedig "too big to save" is elofordul
2) europa egyik kegmagasabb berszinvonalan, legerosebb szakszervezetevel, top energiaarakkal senkivel sem versenykepes
3) sulyos minosegi problemak, es nem tegnap ota...errol azert nem sok szo esik, mert a nemet auto az autogyartas szent gralja
4) vam nem segit, hiszen sok nemet modell kinaban (vagy bmw, usa) keszul (meg alkatresz is). Aztan visszahozzak. Azt is ugyanugy vamolva... Amugy emiatt a tesla is szenved(ni fog), ha jovore vagy 2ev mulva ervenyre emelkedik ez a vam az alkatreszekre is az usa-ban
1) A CS bebukasaban sem hitt senki, pedig "too big to save" is elofordul
2) europa egyik kegmagasabb berszinvonalan, legerosebb szakszervezetevel, top energiaarakkal senkivel sem versenykepes
3) sulyos minosegi problemak, es nem tegnap ota...errol azert nem sok szo esik, mert a nemet auto az autogyartas szent gralja
4) vam nem segit, hiszen sok nemet modell kinaban (vagy bmw, usa) keszul (meg alkatresz is). Aztan visszahozzak. Azt is ugyanugy vamolva... Amugy emiatt a tesla is szenved(ni fog), ha jovore vagy 2ev mulva ervenyre emelkedik ez a vam az alkatreszekre is az usa-ban
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.