Topiknyitó: pomperj 2018. 02. 27. 07:28

Financial Forecasts  

 Azsia: mersekelt optimizmus
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
pomperj
pomperj 2020. 09. 16. 10:45
#28480
1)Olaj tovabbi emelkedese valoszinu, 
meg nem hinnem hogy keszen van a (B) hullam.
.
http://keptarhely.eu/view.php?file=20200916v00ttppql.jpeg
.
2)NatGas a 2.26 alj utan at kellene torjon a 2.40 es 2.48 ellenallason.
Akkor mar tiszta helyzet lenne, es wave(5) emelkedhet tovabb 3.0 fole,   a min. target 2.74.
A gaztermelok tovabbra is ugy tunik, vezetik felfele a mezonyt.
.
http://keptarhely.eu/view.php?file=20200916v00txxu7.jpeg
.
3)Copper bull varakozasa tovabbra is ervenyes,a  kitores megtortent, lasd weekly es daily chart
.
http://keptarhely.eu/view.php?file=20200906v00tj4d88.jpeg
.
Most FCX kozeledik (v of 1) csucsahoz, de meg emelekdhet par pontot addig.
,
http://keptarhely.eu/view.php?file=20200916v00t77mt2.jpeg
.
4)GLD es SIL tovabbra is ket-eselyes, hogy megvan-e a top vagy meg egy rally benne van-e?
.
http://keptarhely.eu/view.php?file=20200916v00tmrv5q.jpeg
Törölt felhasználó 2020. 09. 16. 10:40
Előzmény: #28466  Feketefoton1
#28479
Német hátterű autógyártónál vannak kapcsolataim. Ugyanezt az álláspontot hallom folyton.  Feltételezem, hogy nem blöffből mondják. 
chart-trader
chart-trader 2020. 09. 16. 10:40
Előzmény: #28477  Törölt felhasználó
#28478
Pár éve azt mondtam egy haveromnak, hogy ez az évtized nagy eséllyel "japános" lesz Európában és nálunk is. Mondjuk nem erre a nyomtatós világra gondoltam...
Törölt felhasználó 2020. 09. 16. 10:37
Előzmény: #28468  Placi82
#28477
Elég nonszensz maga az elmélet is. Annyira nonszenesz, hogy elgondolkodtatott.
Hatása igen nagy valószínűséggel katasztrofális hosszú távon. De ahogy modották volt, hosszú távon mindannyian meghalunk.
Rövid távon meg jópár évet, vagy akár évtizedet is át lehet blöffölni így. 
Illetve van egy ennél cinikusabb olvasata is: az MMT kiváló eszköz arra, hogy egy szűk réteg még gazdagabbá váljon, s még csak háború, meg teljesítmény sem kell hozzá, sőt szinten mindenki örül neki. A zemberek meg zabálják a látszólagos jólétet, meg azt, hogy az ingatlanjuk (mely sok esetben a fő vagyontárgy) napról napra többet ér, meg persze a részvénycsomag is. Legalább is papíron. Ha így nézem, akkor viszont zseniális. Csak gratulálni tudok a megalkotóinak és kivitelezőinek.
Kösz a cikket, majd elolvasom.
Boole 2020. 09. 16. 10:33
Előzmény: #28471  lngnl
#28476
Ezeknek a projekteknek mik a céljuk? Lesz eredménytermékük, vagy kutatási projektek long time határidővel? Magyarul 500 millió EUR-ért kutatunk, amiből megmarad tisztán 200 millió EUR, a többit a szakértők meg egyéb költségek elviszik. A zseton a lényeg. Ismerem ezt a érát, ettől még nem lesz több a világ.   
Boole 2020. 09. 16. 10:30
Előzmény: #28466  Feketefoton1
#28475
Hány liter cseppfolyósított hidrogén kell 1000 km kamionnal megtett úthoz? A kamion nem helyi busz, ami 5-6 kör után 100-150 km-ként megtankol.
Nibol 2020. 09. 16. 10:24
#28474
Erről mi a véleményetek?
https://www.portfolio.hu/gazdasag/20200916/a-koronavirus-jarvannyal-veget-erhetett-az-olaj-nagy-korszaka-is-448896
Követem egy ideje, hogyan változik az olaj körüli kommunikáció, egyre több hasonló cikket látok olajipari szereplőktől alapvetően.
A narrativa és Biden esetleges megválasztása is elég jó kilátás a Solar szektorra.
Placi82 2020. 09. 16. 10:20
Előzmény: #28470  Boole
#28473
Akkor ezek szerint tisztára mint egy uniós projekt. Pénz eltunik, elkutatjak, természetesen minden le van papirozva, és szabályos, de az eredmény nem túl sok! :)
Placi82 2020. 09. 16. 10:16
Előzmény: #28470  Boole
#28472
Látom te is megfelelően cinikus vagy 😉
lngnl 2020. 09. 16. 10:15
Előzmény: #28464  Boole
#28471
Ne csak a hidrogen meghajtasban gondolkodj, hanem a hidrogenes energia termeles es tarolasban. En ezen a teruleten is dolgozom, es egyre tobb hidrogenes project van. 
Boole 2020. 09. 16. 10:05
Előzmény: #28469  rbbj11
#28470
feltehetően emelkedés
rbbj11
rbbj11 2020. 09. 16. 09:51
Előzmény: #28465  Boole
#28469
ebből mi következik?
Placi82 2020. 09. 16. 09:47
Előzmény: #28431  Törölt felhasználó
#28468
https://g7.hu/vilag/20200916/kinyomtattak-37-magyar-gazdasagnyi-penzt-megsem-lettek-gazdagabbak/
Modern Monetáris Kísérlet, precíz Japánba se hozott jó eredményt. EU ba és usaban sztem katasztrófa lesz kozeptavon. Érdekes olvasmány. 
rbbj11
rbbj11 2020. 09. 16. 09:45
Előzmény: #28460  Boole
#28467
Kb soha nem lesz annyi... en elso napon +50%ot varok, aztan irany a vegtelen. Amig a vilagon megy a penznyomda, a divatos cegeknel el lehet felejteni, mi lenne a jó ár és a valós érték.
Feketefoton1
Feketefoton1 2020. 09. 16. 09:17
Előzmény: #28463  Boole
#28466

A Toyotától kezdve a Daimlerig ,de a Bosch is zt az álláspontot képviseli,mindegyik cégnek az a véleménye ;nem eldöntött kérdés ,hogy akkumulátor vagy H meghajtás a jövő.
No-ban sok városban H üzemelésű buszok működnek/MAN talán.
CAL-ban is van vagy 30 H töltőállomás...
Boole 2020. 09. 16. 09:15
Előzmény: #28464  Boole
#28465
Boole 2020. 09. 16. 08:44
Előzmény: #28462  lngnl
#28464
Van benne fantázia, csak néhány dolgot a mérnököknek meg kell oldania. Én elég sokat foglalkoztam ezzel a kérdéssel, de a stabilitását tudják csak megoldani, de ahhoz is ammónia kell. Az előállítási költség, a tárolási térfogat szinte megoldhatatlan.
Boole 2020. 09. 16. 08:38
Előzmény: #28459  szieszta
#28463
Én láttam az NKLA-ról több hosszabb videót is. Vagy mindent meghamisítottak és benzines kamionok mentek (egyébként az akkor is feltűnt, hogy ezeknél a felvételeknél egynél sem volt hang a bejátszásoknál, állítgattam is a monitorokat, mert azt hittem, hogy a hangot levettem, de maxon volt), vagy működik a rendszerük. Arra azért még kíváncsi volnék, hogy a hidrogént hogyan tárolják, hogyan tartják kordában, mert a periódusos rendszerben nem véletlenül van 1-es rendszámmal ellátva (1 protonja van), tehát igen hangyányi ahhoz, hogy könnyen lehessen kezelni, védelmezni. A termodinamika első törvénye: Az energiát nem lehet sem létrehozni, sem elpusztítani, csak alakjában megváltoztatni. A H2 nagyon-nagyon kicsi molekula, a legkisebb, azt is tudjuk, hogy milyen nehéz tárolni, mivel egyszerűen diffundál a tartály falain keresztül. A H2 gáz STP-nél, ahhoz, hogy bármilyen jelentős mennyiséget hordozzon a hajtómű-alkalmazásokhoz, folyadéknak kell lennie, ami körülbelül 1000-szeresére csökkenti a térfogatát, különben szükség van egy olyan óriási tartályra, amelyet egy kamion sem tud magával hordozni. A hidrogén alacsony és magas koncentrációban, levegő vagy oxigén széles tartományában egyaránt nagyon gyúlékony, illetve bármilyen fogyasztói felhasználás rendkívüli tűz- és robbanásveszélyt jelent. Csak egy kis szivárgás és robban. Hogyan lehet ezt megoldani a közlekedés során? A hidrogén színtelen és szagtalan. A hidrogén drága, ha figyelembe vesszük annak energiasűrűségét más üzemanyagokkal szemben. A hidrogén-üzemanyag tároló állomások nem léteznek értékelhető mennyiségben. Ha mindezen okokat értékeljük, már elég ahhoz, hogy az NKLA-val jelen üzleti elképzelés alapján ne foglalkozzon egy komoly befektető. Az értékelése meg egyenesen botrányos, 6-8 USD-t még megérteném, de egy centtel sem többet. Ha EV-re alapítják az üzleti modellt, akkor lehet benne valami, de most én inkább kihagyom.Ezt az egyszerű kérdést kell megvizsgálni, mert az összes többi akármilyen elméletük, felfedezésük ezen állhat. Ha ezt nem tudják megoldani, akkor teljesen mindegy, hogy mit állítanak.   
lngnl 2020. 09. 16. 08:34
Előzmény: #28455  JeGeMeLOV
#28462
Mondjuk tenyleg a hidrogen a jovo.
lngnl 2020. 09. 16. 08:34
Előzmény: #28457  kozi723
#28461
En tegnap vettem egy kis adag LACot, ilyen forgalom mellett, ugyhogy a Teslat siman vissza fogjak huzni, sztem siman megy meg feljebb. Tudom rizikos...

Topik gazda

pomperj
pomperj
3 5 5

aktív fórumozók


friss hírek További hírek