Ha nem tetszik, akkor mégis mi a fenének reagáltál egy nem Neked címzett hozzászólásra? :D :D :D Majd az idő eldönti, hogy melyikünknek lesz igaza. Meg még egy: Én rád is normálisan próbáltam reagálni és nem ugattalak le.
Pont Amerikára gondolsz? A legnagyobb dömperekkel és 5 méteres autókkal szaladgáló, elhízott hamburgerzabáló fog majd pont beleülni? Megőrülnek a Cybertruck-ért, de persze ott erre lenne kereslet :) Meséld már el hogy fogja az autós kiszolgálónál átvenni ebből a kaját? :D Ha teljesen rááll a padkára akkor is lesz neki jó 30-40cm távolságra a beszűkülő autó miatt... Ott sem jön be mindenkinek az "Amerikai álom", hogy különböző célokra külön autót vegyen, ha meg van pénze akkor meg autónak csúfolt tricikli helyett vesz egy másik autót :) Csak számold végig, mekkora vásárlói réteget zártál ki, mint potenciális vevő. A megmaradt jelölteknek is csak maximum töredéke fog venni ilyen autót. Talán megvan ennek a kis autóknak a piaca, japán, Taiwan, talán kína, de kb ennyi. Egy autót általában nem 1 személy A-B-be szállítására vásárolnak az emberek. Ha második autónak veszik, az sem hátrány ha az elsőszámú kiesése esetén tudja helyettesíteni, ez nem fogja. Ha csak specifikus dolgokat vennénk, akkor mindenkinek lenne otthon digitális kamerája, sokol rádiója, egy 3310-es és külön számítógép, nem pedig 5,5-6" telefonokkal rohangálnánk mindenfele. Ezzel az autóval egy komolyabb bevásárlást, vagy egy ikea-s komodot nem tudnál leszállítani :) Tudom, ez sem az a vásárlói kör. Csak azt nem értem, ha nem bírod a kritikát, akkor miért jöttél egy láthatóan más autógyártó topikjába? Nyiss neki saját topikot és áradozz ott róla :)
Nem Magyarországről beszélünk könyörgöm :) Van egy qrva nagy réteg Amerikában, aki szingli, dolgozik, se asszony, se gyerek. De nem is akarod érteni, úgyhogy hagyom is :)
Az idők változnak, de az ember igényei általában nőnek. Ha meg nem a buliba járós tinédzser korosztály a fő csoport, akkor sem gond ha el tudod vinni az asszonyt vacsorázni vagy ilyesmi, gyerekről meg nem is beszélve :) Második autónak tökéletes lehet munkába járni, de akkor jön a dupla díj mindenből amit felsoroltam, meg hát nincs mindenkinek pénze 2-3 autót venni és fizetni uzána a költségeket...
Csak hát változnak az idők :D Amit irsz, akkor igaz, ha bulizni jár. Csak itt nem a bulibajárós tinédszer korosztály a fő célcsoport. Melóba járni tökéletes. Vagy második szaladgálóautónak. (Előbb lesz a SOLO 30 dollár, mint a NIO 300. És nem véletlenül mondom, hogy a NIO eladási számaival vigyázni kell. A kiciócókinai állam saját maga veszi az autókat és vágja hozzá a hű káderekhez, kvázi a lakossági értékesítés az minimális)
Benzin/Diesel autóból is készült ilyen szappandoboz, mégsem terjedt el. Városi fiataloknál meg sosem lesz trendi az egy személyes kisautó, nem tudja furikázni vele a barátnőjét a városban. Ha pedig már kettőt kell venni, tölteni, szervizelni, dupla biztosítás, gumit venni akkor jobban megéri venni egy négykerekűt :)
Pedig orbitalis kolléga megírta a lényegét.Nem is titkoltan a városi fiatalság a célközönség és ebben nem kis potenciál van.Persze lehet, hogy a Velorex nosztalgiám éledezik, ha tudod mi az :))) https://youtu.be/n5tQcBX-pX8
Feltörekvő EV gyártók