Az ember sokszor feltenné a kérdéseit, amikor az értékesítési hálózatok és a hirdetési portálok azon elmélkednek, hogy mennyit is fognak ezen az üzleten kaszálni. Mert végül is erről van szó. Minden lakáspiaci boom erről szól. Az újépítésű lakások piaca az ingatlanközvetítők mekkája volt mindig is. Jelentősebb volt itt az értékesítési arányuk, mint a használt lakások piacán. A hirdetési oldalak pedig egymás lábán taposva azon munkálkodnak, hogy a fejlesztők és a közvetítők (csak) náluk hirdessenek.
Emiatt előfordulhatnak zavarok az erőben, mert bár nagy lehetőséget látnak a piaci változásokban, rövid a reakcióidő, lépést kell tartaniuk a média által diktált tempóval. Az ingoványos nyilatkozatok mögött sokszor leegyszerűsített gondolatok állnak, hogy könnyen érthető legyen bárki számára. De sajnos az embernek az az érzése, hogy ami még ennél is károsabb, mindenkinek azt kell mondania, amit a másik hallani akar. Egy csónakban eveznek, ugyan úgy pénzt akarnak ebből csinálni, ugyan abból a tányérból esznek, nem akarnak belepiszkítani.
Ruzsik Dezső
BPartner Zrt.
Ezt fontold meg, mielőtt rohansz a 10+10 millióért
Ugrás a cikkheza teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=14&i=225292