Reggel felhívtam Őket, tudnak a poblémáról. A kijavítás folyamatban van.
Remélem , nem készakarva csinált problémáról van szó. Számomra a redszerhiba mindig összeesküvés elméleteket vet fel. Sok mindent láttam már az életben, pl kárpótlási jegyes részvényvásárlásokkor a leállásokat.:))) A pénzügyi felügyelet akkor is cinkos volt
Olyan jól sikerült a program javítása, hogy akárhányszor rányomok a vétel gombra, mindig kiléptet a rendszer.
Oké, hogy vigyáznak a pénzemre, de talán ezt rámbízhathák.
Szóval..., legyenek szívesek még folytatni a szakemberkeresést, mert ez még mindig egy kupac ..... ahogy van.
Szerintem az árváltozással meg a folyamatos hibákkal az Erste Bank egyértelművé tette (kimondatlanul), hogy az Online tőzsde neki csak egy púp a hátán és szeretné ezt mellőzni. Más esetben normális szakembergárdával ezt max. 1 nap alatt meg lehetett volna oldani, esetleg egy "B program" vagy egy "B" szerverrel (észrevétlenül). Az ügyfelek érdekeit ennyire semmibe nézni, egyszerűen elképesztő.
Ha tudnák, hogy mi a hiba, meg lehetne javítani, de még csak a szakemberkeresésnél tartanak.
Én be se tudok lépni, már a fél délelõttömet eltötöttem ezzel a sz@rral, a netbroker sem megy, nemhogy a pro....
A telefonban csak hebegnek, vagy lesz valami vagy nem, de már qvára unom, hogy mások pénzével és idejével játszanak.
mondjatok mar meg, hogy minden nap el kell jatszani ugyanazt a semat?
Mi a f..ert nem frissit mar megint a rendszer.
Eddig turelmes voltam, de epp egy hete azt mondtak hogy megjavitjak a rendszert.
Ilyenkor miert nem olvassatok a topicot?
Merges vagyok ratok, mert igergettek ezt azt, aztan szart sem csinaltok..
Legalabb magyarazatkeppen tajekoztathatnato a birka nepseget, hogy szar a rendszerunk bocsi.
Megkerem onoket, hogy csinaljanak vmit a rendszerukkel, mert tovabbra is akadozik es egy kotes megadas is tobb ido mint karacsonykor a Tesco penztarnal sorbanallni.
Erste netbroker