Tud valaki oolyan BÉT adatszolgáltatásról ahol a Real-Time BÉT adatokat a WEB-es megjelenítésen kívül.
XML-ben vagy CSV-ben vagy valamilyen egyéb szabványos adatcsatornán keresztül is elérhetővé teszik?
Gábor
Törölt felhasználó2008. 01. 24. 08:59
#1115
Elindult a short láttátok?
Mondjuk megvárták a nagy eséseket vele..
Ha ma nyitóban jól nyitunk lehet nap végére még odacsaphatnak ismét és akkor bejöhet egy short..
Én ezerrel brokicég ellenes vagyok és vesszen minden car ratyi rendszer de azért maradjunk már legalább mi hűek önmagunkhoz és igazat irjunk vaze.... Én specko most probáltam adni egy megbizást telefonon és teljes 2perc alat meg is tudtam tenni.... Azonkivül mondjuk igaz hogy 10perce nem de jelenleg elérhető a rendszer és kb 3-5perce az....
"Sys.WebForms.PageRequestManagerServerErrorException: An unknown error occurred while processing the request
on the server. The status code returned from the server was: 12029
OK"
Erről van szó? - mert én meg már jó ideje a gépemet akarom miatta rendbe rakatni... :))
És megint elment !! egyidőben megint a tader. tozsdével.
Két különböző portál és egyidőben megy el, jön vissza.
Tehát Nem biztos, h az Ertse hibája , én inkább állami szintű aljasságot látok a dologban.
ahhoz van képük,hogy a MIFID kérdőiven éppencsakhogy nem intim kérdéseket tegyenek fel a tv-re hivatkozva.Arra már nem veszik a fáradtságot,hogy pontosan megnevezzék pontok szerint a tv-i hivatkozást., a levelemre nem válaszolnak.
Kihagytak egy fontos megjegyzést: természetesen felveszzük a vonalakat (mert nem veszik fel) és természetesen nem vonunk havi díjat egy olyan szolgáltatásra amely lottó módba üzemel.
Törölt felhasználó2008. 01. 04. 15:50
#1089
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy Társaságunk kereskedési szolgáltatása előre nem látható adatkapcsolati probléma miatt jelenleg nem elérhető.
Társaságunk szakemberei folyamatosan dolgoznak a probléma elhárítása érdekében, mely jelenlegi információink szerint körülbelül 20-30 perc időigénnyel jár.
Amennyiben megbízást kívánnak adni, vagy egyéb tájékoztatást kívánnak igénybe venni tranzakcióik kapcsán vagy egyéb tekintetében, úgy általános elérhetőségeinken túl (Erste Befektetési Zrt. üzletkötői, Erste Bank fiókhálózat) a 06 1 235 5169-es számon is állunk szíves rendelkezésükre!
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Erste Befektetési Zrt. - NetBroker Ügyfélszolgálat
Csak nem gondolod, hogy idáig süllyednek, hogy az ügyfeleiket tájékoztatják.
A MÁV vezetői 2-án nem tájékoztatták az utasokat, leváltják őket. Ez a seggfej társulat bármit megcsinálhat, a kutyát nem érdekli.
Tisztelt Erste, legalább lehetne Önökben annyi, hogy tájékoztatnák az Ügyfeleket itt is, hogy a mai nap sikerül-e a rendkívül nagytudású IT -s kollegáknak helyrehozni a csúcsrendszerüket.
Azt mondják a telefonban, hogy "elnézést". Hát én el is nézek másik szolgáltató felé.
Így ez az egész egy szerencsejáték, ha sikerül elcsípned, hogy éppen működik a program, akkor szerencséd van, ha nem (ez van eséskor), akkor buksz.
Őket nem érdekli, a jutalékát és a szolgáltatási díjat így is, úgy is rád terheli.
Ezeket semmi nem érdekli.Az utóbbi hetekben kétszer voltam bent az új Miskolci fiókjukban.Amig várakoztam jó lett volna látni a tőzsdét a monitoron,de az nem működott .Két hét mulva a helyzet változatlan volt, szerintem még most is, Egyszerüen nem csináltatják meg.Kóklerek,.
Tudja valaki, hogy ki a felügyeleti szerve ennek a szerencsétlen, seggfej társulatnak?
Betelt a pohár: feljelentem őket.
A befektetők pénzével úgy játszanak, ahogy kedvük tartja, de egyet elfelejtenek belőlük élnek. Belőlem már nem soká. Döntöttem itt hagyom őket.
persze , hogy tudnak róla, hiszen ők állították le a frissítést. Ez az egész egy jól szervezett átbaszás amit csinálnak. Most vásárolnak be egyesek a zuhanásban, nekünk meg kikapcsolták az egész szart.
Ekkora szemétséget amit ezek megcsinálhatnak a kisbefektetőkkel ez már sok. Addig mig mozdulatlan a piac semmi gond , amikor megindul a zuhanás lekapcsolják a kereskedést. PÉnzügyi felügyelet hol vagy???????????????????????
nem frissít megint ez a vacak. a legrosszabb pillanatban megint. a szándékosság megint megfigyelhető
Törölt felhasználó2007. 12. 27. 11:38
#1063
Nekem hónapok óta gond nélkûl megy, de vszinû azért mert Mac-es gépemen a pro nem használható csak a mezei erstebroki, az is csak firefoxon.
Amikor egy hónapja visszavont megbízásm ellenére mégis PPlast részvényt vett nekem, azt a hibát a Bétre kenték. (valószíû igazuk volt)
4 hónappal ezelött szabadfelhasználású hitelt vettem fel az Erste banktól. Az Összeget 2 számlámra is megkaptam (igen a dupláját adták)!!!! Ráadásul a részleteket is elfelejtették számon kérni. Profik mi?
Nekem a continue gomb megnyomására is mindig kilép, ez sem jó megoldás.
A bejelentkezés meg megint csak többszöri próbálkozás, és sokkal lassabb, mint máskor.
A telefonos beszélgetésekből én is azt szűrtem le, hogy fogalmuk sincs, mi a hiba.
Kb. három hete naponta, kétnaponta bejelentem a hibát, miszerint gyakran 4-5 percig nem frissülnek az adatok és nem lehet feladni vételi és eladási megbízást elsőre, csak többszöri próbálkozásra. Javaslom, ha a megbízás feladása közben az 503-as hiba jelentkezik, akkor (egy anyázás után) ne a "Quit", hanem a "Continue" gombot nyomjátok, és akkor nem lép ki a programból, hanem kaptok egy újabb "szabad játékot". Ez nem jelenti azt, hogy a következőre sikerül feladni a megbízást, de legalább nem kell újra végig csinálni a bejelentkezési procedúrát.
Az Ügyfélszolgálatukon (attól függ ki veszi fel) vagy azt mondja, hogy nem is hallottak a problémáról, és újat mondtam neki, vagy a már belefáradt munkatársuk elismeri, hogy hetek óta dolgoznak a probléma kijavításán (megjegyzés: gőzük nincs, hogyan kell kijavítani, mert tele vannak kezdő, amatőr programozókkal).
A "türelmét kérjük" válaszból már kezd elegem lenni, mert a türelmem egyre fogy és rövidesen szolgáltatót fogk váltani.
Ha tudtok megbízható és jó áron dolgozó bróker szolgáltatót megköszönném, ha beírnátok ide, mert az Erstétől szabadulni akarok.
Köszi előre is.
Reggel felhívtam Őket, tudnak a poblémáról. A kijavítás folyamatban van.
Remélem , nem készakarva csinált problémáról van szó. Számomra a redszerhiba mindig összeesküvés elméleteket vet fel. Sok mindent láttam már az életben, pl kárpótlási jegyes részvényvásárlásokkor a leállásokat.:))) A pénzügyi felügyelet akkor is cinkos volt
Olyan jól sikerült a program javítása, hogy akárhányszor rányomok a vétel gombra, mindig kiléptet a rendszer.
Oké, hogy vigyáznak a pénzemre, de talán ezt rámbízhathák.
Szóval..., legyenek szívesek még folytatni a szakemberkeresést, mert ez még mindig egy kupac ..... ahogy van.
Szerintem az árváltozással meg a folyamatos hibákkal az Erste Bank egyértelművé tette (kimondatlanul), hogy az Online tőzsde neki csak egy púp a hátán és szeretné ezt mellőzni. Más esetben normális szakembergárdával ezt max. 1 nap alatt meg lehetett volna oldani, esetleg egy "B program" vagy egy "B" szerverrel (észrevétlenül). Az ügyfelek érdekeit ennyire semmibe nézni, egyszerűen elképesztő.
Ha tudnák, hogy mi a hiba, meg lehetne javítani, de még csak a szakemberkeresésnél tartanak.
Én be se tudok lépni, már a fél délelõttömet eltötöttem ezzel a sz@rral, a netbroker sem megy, nemhogy a pro....
A telefonban csak hebegnek, vagy lesz valami vagy nem, de már qvára unom, hogy mások pénzével és idejével játszanak.
mondjatok mar meg, hogy minden nap el kell jatszani ugyanazt a semat?
Mi a f..ert nem frissit mar megint a rendszer.
Eddig turelmes voltam, de epp egy hete azt mondtak hogy megjavitjak a rendszert.
Ilyenkor miert nem olvassatok a topicot?
Merges vagyok ratok, mert igergettek ezt azt, aztan szart sem csinaltok..
Legalabb magyarazatkeppen tajekoztathatnato a birka nepseget, hogy szar a rendszerunk bocsi.
Megkerem onoket, hogy csinaljanak vmit a rendszerukkel, mert tovabbra is akadozik es egy kotes megadas is tobb ido mint karacsonykor a Tesco penztarnal sorbanallni.
Erste netbroker