Topiknyitó: Törölt felhasználó 2007. 03. 22. 11:46

Erste netbroker  

akinek ez van/nálatok jó? csak nálam sz..t be?
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2007. 08. 17. 10:11
Előzmény: #398  Törölt felhasználó
#401
Tisztelt Üzemeltetők!

Javaslom vizsgálják felül a hardverkörnyezet (hálózati eszközök, kiszolgálók) kapacitását, megbízhatóságát mert úgy tűnik kicsit alulméretezték, legalábbis a meghibásodások jellege és előfordulása erre utal.
Törölt felhasználó 2007. 08. 17. 10:11
Előzmény: #400  siemens
#402
Igazából ez a leghelyesebb kifejezés.... igen...

HIHETETLEN
Törölt felhasználó 2007. 08. 17. 10:12
Előzmény: #400  siemens
#403
Nem hihetetlen!

Egyszerűen csak péntek van!
Minden pénteken leáll!
A múlt hét pénteken írtam nekik panaszt erre visszaírták, hogy az év végéig elengedik a real után fizetendő díjat!
Az a baj, hogy az még mindig kevesebb, mint amekkorát az ember a leállás miatt bukik! Főleg amikor minden zuhan!
Törölt felhasználó 2007. 08. 17. 10:14
Előzmény: #402  Törölt felhasználó
#404
VAgy ki kellene tiltani takaritó marinénit a szerverszobábol, vagy felhivni a figyelmét, hogy óvatosan a hosszabbítók környékén....
manoci 2007. 08. 17. 10:18
Előzmény: #404  Törölt felhasználó
#405
Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Mikortol lesz elérhető a szolgáltatásnak nem nevezhető Pro?
Törölt felhasználó 2007. 08. 17. 10:20
Előzmény: #405  manoci
#406
Tisztelt ErsteBank,

Nem vagyok irigy "VladTepes78" esetére, de ennyi erövel a rendszer beállitásáig, vagy minimum az év végéig mindenkinek elengedhetnék a díjat....
newedge07 2007. 08. 17. 10:21
Előzmény: #405  manoci
#407
rövid időn belül mindig ezt hazudják, röhejes nem nagyon látni hogy más szolgáltatóval (cd, ieb, equi) lennének ilyen gyakori gondok.
manoci 2007. 08. 17. 10:22
Előzmény: #406  Törölt felhasználó
#408
Nekem is elengedtek korábban, egesz évre, de ott hagyom őket. Kaptam egy esélyt, több nincs. Ez mostmár komolyan zsebbenyúlós időszak.
manoci 2007. 08. 17. 10:23
Előzmény: #408  manoci
#409
Illetve ők kaptak :)
Törölt felhasználó 2007. 08. 17. 10:25
Előzmény: #406  Törölt felhasználó
#410
most beszéltem velük. azt kérik, hogy írjuk le pár sorban, hogy a leállásból keletkező kárunk megtérítését, illetve a díj elengedését kérjük: netbroker@erstebroker.hu címre. kivizsgálják.
na bumm! majd azt mondjákÍ: nem ért kár!
Törölt felhasználó 2007. 08. 17. 10:34
Előzmény: #410  Törölt felhasználó
#411
ÉRT KÁR....
Az információ hiánya. az információ ebben a ilágunkban nem kis értéket képvisel. Információ, melyet a real-time elöfizetéssel megvásárolhatsz.
manoci 2007. 08. 17. 10:40
Előzmény: #409  manoci
#412
Azt egészen biztosan tudom, hogy a realt elengedik. De hogy kártérítés fizetnének..... hát....
Talán ha összefognánk egy jó kis pert akaszthatnánk a nyakukba. Lenne ügyvéd aki elvállalja. :)
A ti szerződésetekben benne van, hogy a telefonotok minden esetben rerndelkezésre kell hogy álljon kimenő hívás kezdeményezésére????????????
Mert az enyémben nincsen ilyen.
Most akkor küldjek nekik égi jelet, hogy szeretnék eladni?????
Azt hogy mit azt tudom, de mennyiért is?????
Nem látom az árakat. Ne vicceljenek már ezzel a telefonos fogadással. De azért rendesek nem????????
Köszönjük neked NetBroker Pro, hogy vagy nekünk!!!!!!!!!!!!!!!!
Az ügyfélszolgálatos biztosan tudja csípőböl dobni, de mire szegény kikeresgéli, már régen nem ott tartanak......... Ez most a helyzet.

SZÉGYELLJE MAGÁT AZ EGÉSZ ERSTE BANK (még ha ezért kitiltás is jár)
Sok mindent elviseltem és fogok is az életben, de egyet SOHA !!!!!!!!! Ha hülyének néznek.
Chab 2007. 08. 17. 10:41
Előzmény: #410  Törölt felhasználó
#413
és hogyan gondolják?
Megtérítik az elszalasztott nyerőt?
vettem volna Matyit 910-en, és eladtam volna 918-on.
ezt bárki leírhatja. utólag..
És hogyan adtam volna megbízást, ha azt sem tudom milyen árszintek vannak/voltak?
Törölt felhasználó 2007. 08. 17. 10:43
Előzmény: #409  manoci
#414
Tisztelt Erste!

A real-time díjak elengedésével baromi gáláns gesztus tesznek a "még meglévő Ügyfeleik" felé, mivel Önöknek, mint szolgáltatónak ügyfelenként 1 azaz Egy EURO-ért adja a real-time adatokat a BÉT (lásd BÉT honlapján)!
Ezek fillérek, ahhoz képest, amit az ÜGYFÉL (főleg egy ilyen bukós időszakba) veszíthet fél óra (vagy akár percek alatt is).
Nem kellene elgondolkodni azon, hogy most már minőségi szolgáltatást kellene biztosítani.
Az Ügyfélszolgálatuk minden leálláskor csak türelmet kér és "elnézést.
A végén még szófogadók leszünk és tömegesen "elnézünk" más tőzsdei online szolgáltató felé.
Röhejes és egyben elszomorító, hogy egy órája nem tudom, hogy mi van a pénzemmel.
A belépési felületen ELŐNYÖK között elsőként hozzák, hogy gyors, emberi beavatkozástól független, és teljes kontroll alatt tarthatja tőzsdei ügyleteit.
A rendszert gyorsnak nem nevezném, maximum közepesnek. Jelenleg valóban nem tudom az emberi beavatkozást gyakorolni, a teljes kontrollal együtt!!!

Ideje lenne elgondolkodni, hogy szolgáltatást akkor hirdessenek, ha azt megfelelően tudják biztosítani.

Az "elnézést" pedig a mai napon megkezdtem más szolgáltatók felé.
Törölt felhasználó 2007. 08. 17. 10:43
Előzmény: #412  manoci
#415
Azért nem kis dolog mehetett tönkre...

Van épitkezés a bankház környékén?
Lehet valami markoló elvágta a netkábelüket....

... szegény markolos munkásmanus, mennyit fog fizetni... :-) hehe
:-)
ingcapa 2007. 08. 17. 10:45
Előzmény: #413  Chab
#416
Én is kérek ingyen real-t kedves Erste!
Előre is köszönöm.
Törölt felhasználó 2007. 08. 17. 10:49
#417
Szeretníém ismételten megerősíteni, hogy az Önök szolgáltatása egyenlő a nullával.
Rendszerük H A S Z N Á L H A T A T L A N és még a telefont sem veszik fel, és nem beszélve a szolgáltatásuk, amit Önök annak neveznek a legdrágább a többi brokercéghez képest.
Nem lepődnék meg ezek után, ha mindenki átmenne egy másik bankhoz, megkimélve magát az Önök által okozott sok bosszúságtól és kártól.
yldy
Törölt felhasználó 2007. 08. 17. 10:50
#418
Tisztelt Ügyfeleink!

Megértjük problémáikat, ahogy már a fórumon is elhangzott, kártérítési igényeiket kérjük e-mailben jutassák el hozzánk, pozitivan fogunk hozzá állni!

Legújabb információink szerint a T-com elállította a teljes Erste internetkapcsolatát, így a probléma elhárításán Ők dolgoznak, éppen ezért sajnos továbbra sem tudunk pontos információt adni, hogy rendszereinket mikortól lehet majd elérni.

További türelmüket és megértésüket köszönjük!
bpmcwap
bpmcwap 2007. 08. 17. 10:51
Előzmény: #418  Törölt felhasználó
#419
akkor gondolom önök is milliós kártéritést fognak követelni a tkomtól????
TKOM SHOOORT!!!! ;)
bpmcwap
bpmcwap 2007. 08. 17. 10:53
Előzmény: #419  bpmcwap
#420
mit millios milliárdos!!!! rossz hirnév, anyagi kár, stb.... milliárdos kártérités!!! ;)
dupla tkom short!!! ;)
Törölt felhasználó 2007. 08. 17. 10:53
Előzmény: #418  Törölt felhasználó
#421
NYA,

Éreztem én hogy a netvonalukkal lesz valami baj...

akkor a T-com fog sokat fizetni :-)
Hehe... szerződésükben biztos van határidő a hibák elhárítására
newedge07 2007. 08. 17. 10:54
Előzmény: #418  Törölt felhasználó
#422
Röhejesek az erstések, most a T-com a hibás legyen kire fogni jogi dolog esetén. Felháborító .
bpmcwap
bpmcwap 2007. 08. 17. 10:54
Előzmény: #421  Törölt felhasználó
#423
már látom a szallag címeket.... 70milliárd forintra perli a Magyar Telekomot az Erste Befektetési Zrt...
:D
Törölt felhasználó 2007. 08. 17. 11:01
Előzmény: #423  bpmcwap
#424
JUTESZEMBE....

Szerintem az összes bankfiók kapcsolatban áll a központi számitógéppel,
namármost,
ha nincs központ, akkor szerintem most az összes bankfiókban kinnt van a tábla, hogy technikai okokból ZÁRVA...

VAN valakinek a közelében ERSTE bank? Nézze már meg, készitsen fotokat, stb :-)

Törölt felhasználó 2007. 08. 17. 11:05
Előzmény: #424  Törölt felhasználó
#425
Tisztelt gzs!

A külső internet kapcoslattal van a gond, belső intranet kapcsolatunk tökéletesen működik.

Bankfiókjainkban személyesen tudnak tőzsdei megbízásokat adni.
Pyriel 2007. 08. 17. 11:06
Előzmény: #424  Törölt felhasználó
#426
Ez még akkor is idegesítő lenne, ha egy átlagos pénteki tötymörgés lenne minimál forgalommal oldalazással. De így? Szétvet az ideg, nem bírok odafigyelni a munkámra se.
Törölt felhasználó 2007. 08. 17. 11:07
Előzmény: #425  Törölt felhasználó
#427
remek, köszönöm,
akkor mégsem akkora a gáz.
manoci 2007. 08. 17. 11:09
Előzmény: #426  Pyriel
#428
Pyriel

Nyugodj meg, én is baromi ideges voltam vagyok, de ezzel nem oldunk meg semmit.
A munkádra pedig figyelj oda, mert nehogy abbol is neked legyen kellemetlenséged miattuk.
Törölt felhasználó 2007. 08. 17. 11:10
Előzmény: #428  manoci
#429
lol. még a mail se megy át nekik.
Törölt felhasználó 2007. 08. 17. 11:10
Előzmény: #427  Törölt felhasználó
#430
Viszont tekintve, hogy az ERSTE Bankon kivülálló dolog miatt állunk, szerintem legyünk valóban türelmesek, már amennyire egy ilyen esetben lehetséges.
Bizonyára mindent megtesz a t-com is a helyzet megoldására, bizonyára az ultra VIP ügyfelek között van nekik a bank.

mostmár türelem..... idő kérdése
bpmcwap
bpmcwap 2007. 08. 17. 11:11
Előzmény: #428  manoci
#431
nem kell megijedni.... mire jó lesz a rendszer addigra legalább elesik a 200napos és lehet jó alacsonyan venni... short ugy sincs... ;)
Törölt felhasználó 2007. 08. 17. 11:11
Előzmény: #429  Törölt felhasználó
#432
Köszi. Moszkva esik, frankfurt sincs valami jó állapotban. A részvényeim meg nemsokára a használt WC papírral lesznek egyenértékűek XD Apropó mennyin áll az otp?
bpmcwap
bpmcwap 2007. 08. 17. 11:11
Előzmény: #430  Törölt felhasználó
#433
de mé nem UPC??? az jobb is meg ocsobb is, meg gyorsabb is meg stabilabb is!
bpmcwap
bpmcwap 2007. 08. 17. 11:12
Előzmény: #432  Törölt felhasználó
#434
8554 és szvsz esik tovább...
bpmcwap
bpmcwap 2007. 08. 17. 11:12
Előzmény: #432  Törölt felhasználó
#435
8542és szvsz esik tovább...
Törölt felhasználó 2007. 08. 17. 11:16
Előzmény: #435  bpmcwap
#436
köszi boss.
Törölt felhasználó 2007. 08. 17. 11:16
Előzmény: #430  Törölt felhasználó
#437

És hozzáteszem,

ezesetben visszavonandók a Netbroker - prot illetö kritikák, a mai esetre legalábbis.
Törölt felhasználó 2007. 08. 17. 11:18
Előzmény: #437  Törölt felhasználó
#438
Mi is a cégnél T-com bérelt vonalat használunk. Úgy szar ahogy van. minden héten van egy órás leállás min egyszer. De volt olyan hét h minden nap 10 percenként megszakadt. T-com foreva! P2 400as szervereket futtatnak v mi?
Törölt felhasználó 2007. 08. 17. 11:19
Előzmény: #438  Törölt felhasználó
#439
Mondjuk nem mondom, hogy nagy öröm, de mi nem pénzügyi cég vagyunk, ahol idő`pénzzel. De ezúton javasolnám a tisztelt Portfolionak, hogy váltsanak szolgáltatót. Sok ügyfelet megspórolhatnak.
bpmcwap
bpmcwap 2007. 08. 17. 11:20
Előzmény: #436  Törölt felhasználó
#440
itt egy tábla:
link

Topik gazda

altlaszlo
5 4 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek