Topiknyitó: Törölt felhasználó 2007. 03. 22. 11:46

Erste netbroker  

akinek ez van/nálatok jó? csak nálam sz..t be?
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
charlie1 2007. 03. 22. 11:51
#2
Nem mutat kotest 20 perce,azt hittem bezartak...:)
Törölt felhasználó 2007. 03. 22. 12:01
Előzmény: #2  charlie1
#3
Valami van vele,éppen irni akartam nekik,amikor megint beindult.Most talán jó lesz.
Törölt felhasználó 2007. 03. 22. 12:03
Előzmény: #3  Törölt felhasználó
#4
Köszi már nálam is
Törölt felhasználó 2007. 03. 22. 17:30
Előzmény: #4  Törölt felhasználó
#5
Tisztelt Ertse Bank !

2007.03.22.-én 13.37 h-kor küldtem Önöknek "Exbus kötéslista?" tárgyú e-mailt ,melyet 13.43 h-kor vettek.

A program a déli órákban egyébként is hiányos működést mutatott,mivel azonban ez látszólag rövid idő alatt megszünt, levelemben erre nem tértem ki.

A délután folyamán távol voltam a képernyőtől,de amikor megjöttem és bejelentkeztem a rendszer kötéslistái a 9-10h közötti kötéseket tudták csak produkálni.
Az e-mailre választ nem kaptam.
Kérem, próbáljanak meg elfogadható szintű szolgáltatást nyujtani .
Az itt leirtakat elküldöm Önöknek e-mailban is és kérem szives intézkedésüket.

Tisztelettel: e-mailben feltüntetett ügyfelük.
Törölt felhasználó 2007. 03. 23. 12:00
Előzmény: #5  Törölt felhasználó
#6
valami megint nem jó
Chab 2007. 03. 23. 12:05
Előzmény: #6  Törölt felhasználó
#7
Nálam ezt írta: Nincs bejelentkezve.

Újra beléptem eddig jó.
Törölt felhasználó 2007. 03. 23. 12:09
Előzmény: #7  Chab
#8
Ugyanez játszódott le nálam az előbb.
Ezek semmi re nem válaszolnak,csak csesztetik az óütvaros programjukat.Nem tudom az Equitas miért nem lép már,az is egy csiga cég ilyen szempontból,pedig azt igérték,hogy ügyfélcentrikusabbá válnak.Balkán ez még-
Törölt felhasználó 2007. 03. 23. 19:37
Előzmény: #5  Törölt felhasználó
#9
Tisztelt Ügyfeleink!

Köszönjük az észrevételeket és jelzéseket!Természetesen azon fáradozunk, hogy a jövőben egyre stabilabban működjön szolgáltatásunk és ne fordulhassanak elő hasonló hibajelenségek.

A hibák minél gyorsabb javítása érdekében észrevételeikkel kérjük, forduljanak közvetlenül ügyfélszolgálatunkhoz.

Ügyélszolgálatunkra érkezett levelekre hétköznaponként maximum 24 órán belül válaszolunk!

A válasz ez esetben sem maradt el.

Üdvözletettel:
Erste Befektetési Zrt. - NetBroker ügyfélszolgálat

1138 Budapest, Népfürdő u. 24-26
Tel.:(1) 2355-169
Fax: (1) 2355-190
E-mail: netbroker@erstebroker.hu
Törölt felhasználó 2007. 03. 26. 09:56
#10
sziasztok! már megint besz..rt
Törölt felhasználó 2007. 03. 26. 10:17
Előzmény: #10  Törölt felhasználó
#11
Miért nem lehet belépni?
Törölt felhasználó 2007. 03. 26. 10:27
Előzmény: #11  Törölt felhasználó
#12
Nálam reggel óta jó.
Törölt felhasználó 2007. 03. 26. 10:31
#13
Én a Portfolio Online Tőzsdét használom, az megbízhatóan működik folyamatosan...pedig az is az Erste platformja..
ja meg olcsóbb is
Törölt felhasználó 2007. 03. 26. 10:32
Előzmény: #11  Törölt felhasználó
#14
Nekem mükszik.. kivételesen még azt is megkockáztatom, hogy gyorsabban hasit mint eddig.

Azt láttátok, hogy megcsinálták végre, hogy ne csak IE-vel menjen? Csak e miatt használtam eddig azt, de most végre megy már a jó kis Firefoxommal is.
Törölt felhasználó 2007. 03. 26. 12:06
Előzmény: #13  Törölt felhasználó
#15
Tőzsdekutya, miért olcsóbb? Szerintem ugyannyi.
Chab 2007. 03. 26. 12:34
Előzmény: #15  Törölt felhasználó
#16
Bocs, hogy én válaszolok, de szerintem arra gondol, hogy az Ersténél 0,45 % a jutalék a kötések után, míg a Portfolionál 0,3 %.
Törölt felhasználó 2007. 03. 26. 12:41
Előzmény: #16  Chab
#17
Kösz a választ Chab.
Nem értem,hogy térhet el?Mindegy,engem nem érint csak az előfizetési és szlavezetési dij,mert brókeren keresztül tranzakciózok.
Chab 2007. 03. 26. 12:51
Előzmény: #17  Törölt felhasználó
#18
Ezt én sem értettem. Valszeg, ha nagyobb forgalmad van, csökkenhet a jutalék. De ez csak feltételezés. Leírva ilyet nem láttam sehol.
Tibrincs 2007. 03. 26. 13:52
Előzmény: #18  Chab
#19
A portfolio egy diszkontbrókeri szolgáltatás, nem teljesen ugyanaz a termékkör.

pl. nincsenen ESPA alapok.
Törölt felhasználó 2007. 03. 26. 14:54
Előzmény: #19  Tibrincs
#20
Nekem eltunt 10 millerem, 40 millionyi + reszveny jelent meg 28-an 4 napja oldodni latsziik a helyzet, s -38 millio val kereskedhedtem, brokerrel saccreszvenyekkel jatszom azota.

ha mar az igazsag kell, gepemet kertek qosmio g35 av660 csak sajat programok vannak rajta, nem adom ,iszonyu instabil mar, csak netbroker megy rajta.

Törölt felhasználó 2007. 03. 27. 13:58
Előzmény: #20  Törölt felhasználó
#21
Mivan?

"gepemet kertek qosmio g35 av660 csak sajat programok vannak rajta, "

Lehet hogy én vagyok a hülye, de nem értem mit irsz.
Törölt felhasználó 2007. 03. 27. 14:04
Előzmény: #21  Törölt felhasználó
#22
a laptopjanak a megnevezese volt, ha jol sejtem.

egyebkent SEMMilyen osszefuggesben nincs a laptop tipusa es a netbroker kozott.

Azonban jo tanacs, ne hasznalj Mozzilat mert azon nem megy valoban.

Törölt felhasználó 2007. 03. 27. 15:02
Előzmény: #22  Törölt felhasználó
#23


Már megy, ki is irták a hirek közé. Nekem firefox 2.0 van.

Szerintem stabilabb vele mint az IE-vel.
Törölt felhasználó 2007. 04. 16. 08:29
Előzmény: #23  Törölt felhasználó
#24
Jóreggelt !
Egy órája kinlódok a Netbroker-Proval,nektek megy?
Törölt felhasználó 2007. 04. 16. 09:04
Előzmény: #24  Törölt felhasználó
#25
NEM JÓ !!
Törölt felhasználó 2007. 04. 16. 09:08
Előzmény: #25  Törölt felhasználó
#26
Kösz.Azóta telefonáltam,keresik a hibát,nem tudták megmondani mikorra várható,hogy jó lesz.
Törölt felhasználó 2007. 04. 16. 09:32
Előzmény: #26  Törölt felhasználó
#27
MÁR JÓ !!
Törölt felhasználó 2007. 04. 16. 09:45
Előzmény: #27  Törölt felhasználó
#28
O.K. Jó kereskedést !
sly36
sly36 2007. 06. 21. 09:05
Előzmény: #28  Törölt felhasználó
#29
Az erste netbrokerben látja valaki az ORCO-t?
Törölt felhasználó 2007. 06. 21. 09:11
Előzmény: #29  sly36
#30
csak a kötéslitában,a kerinfóba nem tették be.
sly36
sly36 2007. 06. 21. 09:19
Előzmény: #30  Törölt felhasználó
#31
Ez idegesít, ott én is látom, hogy mások veszik...de röhej, hogy ők nem tudják lekövetni.
Törölt felhasználó 2007. 06. 21. 09:23
Előzmény: #31  sly36
#32
csesszék meg, az előbb lefagyott,beléptem újra,mostmeg a kerinfó szar.Mi van ezzel ???
Törölt felhasználó 2007. 06. 21. 09:40
Előzmény: #32  Törölt felhasználó
#33
Tisztelt Ügyfeleink!

Az Orco részvény frissítése miatt előfordulhat, hogy a Kerinfo táblázatban nem látszódik minden részvény, azonban a hiba a táblázat bezárása/ujraindítása után megoldódik.

Köszönjük megértésüket!

Üdvözlettel,

Erste Befektetési Zrt. - NetBroker Ügyfélszolgálat
sly36
sly36 2007. 07. 02. 10:58
Előzmény: #33  Törölt felhasználó
#34
Van a számlámon több, mint 500K szabad fedezet, erre fel, ha vételi megbízást szeretnék adni, befektethető egyenlegnek -368K-t ír ki. Reggel óta javítják ezt a "kis" technikai hibát. Azóta nem tudok kereskedni. Kezdek kissé ideges lenni. Járt már valaki így?
bpmcwap
bpmcwap 2007. 07. 02. 11:05
Előzmény: #34  sly36
#35
A portfolio követésük elég gyatra, de hamarosan változtatnak rajta, ettől függetlenül tudsz nyitni ha csak nem különbözik az elszámolás...pl ha most zártál le egyedi longot akkor a T+3miatt nem vehetsz hatit, mert az T+1... Én mint tudni lehet 110000el nyitottam a számlát és amilyen pörgős vagyok pénteken pl -4880000 huf volt a befektethető egyenleg... :))) Valóban gagyi és olyan érzés mintha vakon vezetnél de már próbálom őket cseszegetni ez ügyben... Tedd ezt te is... IRÁSBAN!!!!
e-mailben irj nekik, hogy ezér azér rossz számodra vagy áttekinthetetlen, ilyen olyan elvárásaid lennének, vagy irj nekem mert én elkezdtem összeszedni ezeket és ha minden igaz akkor ha oda kerül a sor hogy ezt kezdik fejleszteni meg fognak keresni... Pénteken voltam bent, fejlesztenek mint az őrült, hamarosan ujabb rendszer jön, ujabb lehetőségekkel, de sajna ők nem érzik ezen probléma pioritását igy a portfolio áttekinthetősége kb szpetemberre lesz aktuális fejlesztés..... ha csak nem adtok ti is hangot ilyen irányu elvárásaitoknak, mert akkor szvsz lehetne akkora nyomást eszközölni, hogy ne fejlesszenek addig tovább semmit mig ezt a kérdést meg nem oldották...
sly36
sly36 2007. 07. 02. 11:36
Előzmény: #35  bpmcwap
#36
Ezt értem bpmcwap, de mégsem tudok megbízást adni,mert azt írja ki, hogy a pénz szabad számlán lévő összeg kisebb, mint a megbízás értéke.( Mert a rendszer úgy értékeli, hogy a pénz szabad számlán -368K van) Az egyenlegközlőn pedig megvan az 500K szabad fedezet. És tényleg meg kell lennie, mert mindent pontosan vezetek egy táblázatban. Nem adok olyan sok megbízást, hogy lekövethetetlen lenne.
matgab 2007. 07. 02. 11:44
Előzmény: #36  sly36
#37
buli volt és elitták a pénzt a számládról!:)
Cserébe ittak az egészségedre!
sly36
sly36 2007. 07. 02. 11:52
Előzmény: #37  matgab
#38
Ez elég rossz vicc matgab, a pénz megvan a számlámon (még). Csak éppen nem tudok megbízást adni. Amíg meg nem unom, és nem hagyom ott őket.
Törölt felhasználó 2007. 07. 02. 11:53
Előzmény: #36  sly36
#39
Sly,hivd fel őket sürgősen,mert elmegy melletted a piac

NetBroker Help Desk:(1) 23 55 169
E-mail: netbroker@erstebroker.hu

Nekem csüt.du és pénteken de volt vele problémám,amit meg is szivtam.
Rendszerhiba lehetett, egy kötésdijjal kárpótoltak,de ez nudli ahhoz képest,amit veszitettem.Telewfonálj,az gyorsabb.
sly36
sly36 2007. 07. 02. 12:16
Előzmény: #39  Törölt felhasználó
#40
Gondolod, hogy nem ezzel kezdtem? Egyből telefonáltam 9 után, mondták látják a hibát,kijavítják és visszahívnak. A visszahívás tudom, hogy kamu, arra úgysincs idejük, látnám én úgyis, ha működne a dolog. Hát lett volna 1-2 lehetőség közben, ez baromira idegesítő.

Topik gazda

altlaszlo
5 4 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek