Azért nem semmi, hogy részvényekért beapportálták, majd kp-ért eladták és ha majd részvényeket is eladják, akkor bőven megérte Nekik az apport. :)
Vajon a többi céggel is ez fog történni?
Igen lehet ez is az is. Nekünk egy dolgunk van kivárni, hogy mi lesz. Az itt eltöltött pár évet már leírtam a veszteség listára de a pénzemet azt nem .
Ez volt a tanuló idő.
Ha a jelentés jó lesz, akkor azért apportálták az új cégeket június 30-a előtt.
Ha nem lesz jó, akkor fogalmam sincs miért apportálták június 30-a előtt.
En arra utaltam, ha az apport junius 30. utan tortent, akkor a szamviteli szabalyokat kovetve nem juthatott az elso feleves jelentesbe 1 Ft nyereseg sem az uj cegekbol.
Kovetkezeskeppen max. jovo ev elejen adnak ki egy olyan jelentest, amibe az apportalt cegek is benne lesznek.
Azt Te is tudod, hogy egy részvény árfolyamát a bennfentesek mozgatják. Amerre akarják, arra megy az árfolyam és annak megfelelően alakítják a híreket.
- jobb lett az eredmény a vártnál.
- kisebb lett a veszteség a vártnál.
- vagy lebegtetik a csődőt.
- stb
Viszon azt sohasem mondják meg előre, hogy mennyi volt a várt.
Nekünk most egy dolgunk van akik egy páran még benne vagyunk.
Türelmesen várni ami pedig eddig volt azt az időt veszteségként leírni.
Szerintem.
igen..bár picit árnyaltabb a kép, mert az se mindegy, hogy mennyire lett jobb a vártnál. némely cég esetében, ha csak picit lett jobb a vártnál, akkor az nem ad okot örömre, így akár az elemzői várakozásokat felülmúló eredmény hatására is csökken a rv árfolyama...ezért is csinálják a CEO-k sok esetben, h ledumálják az elemzőkkel, h ne várjanak ők annyit...mindegy ezt csak azért mondtam, hogy ne várjunk itt sem csodát, hogy giganyereséges mindegyik cég...:)
Igazad lenne ha most induló cégeket apportáltak volna. Akkor valóban kellene az 1-2 év a tisztánlátáshoz.
De itt más a helyzet, itt már több éve működő cégeket apportáltak vagy is az eredmények az opimusban fognak megjelenni.
szvsz nem azt kellene várni, hogy az új cégek hozzák a vaskos plusszos eredményeket...ahogy az elemzők és CEO-k szokták csinálni: legyenek az elemzői várakozások szerényebbek, mint amilyenek alapból lennének, így a megjelent eredmény annál fényesebbnek tűnik...
Erősödő Opimus