No, elmondták a lényeget: legalább 1 évig, vagyis a jövő évi önkormányzati választásokig ki kell tartani a pernek. Fidesz és az MSZP azért osztotta el egymás között ezt a két frekvenciát, és salse house technikával szervezték ki a reklámidőt, hogy közvetlenül a két pártot tudják a saját reklámcégek finanszírozni. Közvetlenül médiát nem bitorolhat párt, illetve média sem finanszírozhat pártot, de aki megvette a rádió reklámidejét, már bármennyit visszafolyathat a pártoknak. Ezzel fogják a jövő évi választásokat finanszírozni.
Ez a papír esetében azt jelenti, hogy 1 évig biztos emelkedést hozhat az egyébként MSZP-s hátszél, ugyanis ez az egyik cég, amelyik mosodát fog működtetni a rádión keresztül...
már megint rosszkor jön a kitörés, pont amikor kezd odalenni a globális optimizmo, nem tudom, de egyedül nem sok mindenre lesz képes, ha elkezd zuhanni minden
Econet topik