Sziasztok!Azért nyitottam a topikot,hogy megtudjam másnak is van e ebrokeres számlája és másnal is olyan megbizhatatlan e...
Én 30%os veszteséget konyvelhetek el az elmuklt két hétben,a rossz rendszeruknek koszonhetoen... Ki lehet valahogy hajtani beloluk szerintetek azt a pénzt?ha igen akkor hogyan? nem kevés pénzrol van szo!!!!
Nekem továbbra sem 100-as, feketén-fehéren ott van, hogy "akik beléptek, ÉS megkíséreltek megbízást adni".
No mindegy. Megpróbálom zárni az egises nyitott pozit, aztán majd jelentek. Vagy valaki jelentsen, aki a kérdéses időszakban nem kísérelt meg megbízást adni.
Én ezt kaptam. Korábbi tájékoztatásunknak megfelelően értesítjük, hogy az eBroker rendszeren keresztül megadott, 2008. február 4-február 8. között teljesülő BÉT tőzsdei részvénymegbízásokra felszámított bizományosi díjakat az Ön számára visszatérítjük. A bizományosi díjak terhelése a normál üzletmenet szerint történik, a visszatérítésre a kereskedési napot követően kerül sor.
Ez rendben van ,h. erre felhívod a figyelmünket, de a lényeg most szerintem nem ez, hanem ahogy már előttem is említették a közleményben szerpel egy olyan mondat,h. akkor jár csak a kedvezmény ha megkiséreltem megbízást is adni. Most nem azért, de hogy a fészkes fenébe kiséreltem volna meg, ha minden fronton azt kommunikálta a bank h. nem lehet, ráadásul úgy emlékszem meg sem jelent a megbízás ablak ha rákattintottam, hanem ott is tájékozató üzenetet lehetett olvasni. most akkor szerinted, hogy is van ez?
Nem mindenki használja a "Megbízás" funkciót! Én pl. a részvények előtt található V és E betűket használva kereskedek! Ezek pedig azokon a napokon nem voltak ott! De kibúvót lehet még találni, hogy ki és mit nem használt! Egy biztos: Az ebroki kereskedésre nem volt használható!
a második napon ugy is el dől hogy vissza utalják e a díjat.
De szerintem a megbízási menüpontba be kellet lépni minimum
Lehet hogy ez már elég a szándékhoz...
No de hat tessenek mar varni, nem jo ez igy, hat eleve azert nem is kisereltem meg megbizast beadni, mert Ti (CIB) januar 14-ere igertetek teljes funkcionalitast!
_dreamer, allasfoglalast kerek!
Szerintem azt sem tudja, aki ezt a közleményt kiadta, hogy milyen funkciókkal működott azokon a napokon az ebroki! Ha az lesz amit írnak, akkor a kedvezményt senki nem veheti igénybe!
febr4-8-ig 0 ft megbizási dijak.
remélem nem lesz benne csavar ,trükk,t+3 nap és egyéb magyar sajátosságok a félreértelmezéshez és kifogáshoz.
Én akkor ma már vissza is vonom az érvénybe lévő megbizásaimat és holnap ujra megadom :)
"Felhívjuk szíves figyelmét, hogy - a korábbi kommunikációval összhangban - a kedvezményt azon eBroker ügyfeleink számára biztosítjuk, akik január 3. és január 13. között beléptek a - CIB Bank és az Inter-Európa Bank integrációs munkálataiból fakadóan korlátozott funkcionalitással üzemelő - eBroker kereskedési rendszerbe, és abban megkíséreltek megbízást adni."
belépni beléptem,de megbizást nem kiséreltem megadni mert egyszerűen nem volt rá lehetőség.
Sajnos ilyen szerencsétlen országban és világban élünk ahol az emberben mindig felmerűl a kétség nem e akarják megvezetni:((
Korábbi tájékoztatásunknak megfelelően értesítjük, hogy az eBroker rendszeren keresztül megadott, 2008. február 4-február 8. között teljesülő BÉT tőzsdei részvénymegbízásokra felszámított bizományosi díjakat az Ön számára visszatérítjük. A bizományosi díjak terhelése a normál üzletmenet szerint történik, a visszatérítésre a kereskedési napot követően kerül sor.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy - a korábbi kommunikációval összhangban - a kedvezményt azon eBroker ügyfeleink számára biztosítjuk, akik január 3. és január 13. között beléptek a - CIB Bank és az Inter-Európa Bank integrációs munkálataiból fakadóan korlátozott funkcionalitással üzemelő - eBroker kereskedési rendszerbe, és abban megkíséreltek megbízást adni.
Bizalmát ezúton is megköszönve kívánunk további eredményes tőzsdei kereskedést.
1. nem
2. t+3 napon jóváíródik a számládon az összeg, utána utalhatod, ahova szeretnéd!
Ahova szeretnéd = bármely más banknál saját neveden lévő számlára! Más nevén futó számlára való utalásra nincs lehetőség!!
Törölt felhasználó2008. 02. 01. 14:08
#1381
Nekem lenne két kérédésem!
Ha mondjuk pozit likvidálok. a suska az ép számlámra lesz jóváírva és adott esetben nincsen cibes lakossági számlám.
1. Megtehetem azt hogy vki másnak a cib-es számlaszámát adom meg és arra vezetem át?
2. MIért nem lehet épszlaról direktbe bankon kívülre utalni? mondjuk a rafis számlám felé?
Kedves _dreamer, te mint cibes nyilatkozz légy szíves, hogy Bankotoknál Geni új tulajdonosi struktúrája szerint 536 483 geni van letétben. Ez hitel fedezete, alapokban van vagy a kisbefektetők papírjai, üdv, exmnbs1
Hasznalnam en, dreamer, de mar ugy fosok a TDT-töl, hogy na. Most meg olyan szepen megy fölfele a Nasdaq Composite meg az S&P 500, hogy ketsegeim vannak a tovabbi esessel kapcsolatban. Mondjuk ma jo ötlet lett volna az OTP short, igaz ami igaz!
Kezdedben azért határoztam el, hogy válaszolgatni fogok, mert túl azon h szívesen tettem, reméltem h tudok 1-2 olyan információt szolgáltatni, amivel gyors segítséget tudok itt nyújtani.
Az, h ki mit gondol jónak meg igazságosnak megmondom őszintén túlságosan nem érdekel, mert túl azon h tényleg voltak hibák, ez egy eddig egyedülálló kezdeményezés! Célja az, hogy azon ügyfeleket kárpótolja, akik sajnálatos módon nem tudtak január első hetében nyugodtan tradelni az eBroker rendszeren.
Nagyon kérek mindenkit, hogy bár tudom, hogy ez egy fórum, ahol mindenki leírja tapasztalatait, véleményét, maradjunk az ésszerűség határain innen.
Az ehhez hasonló levelek megválaszolását -bár nem vagyok benne biztos, hogy ez egyáltalán nekem szólt- ezennel engedelmetekkel befejezném, amennyiben konkrét kérdés adódik, azzal a jövőben is szívesen foglalkozom. JP Neked pedig holnap bentről fogok válaszolni!
egyet értek azzal hogy minden ebroker használót illessen meg a kedvezmény.
legfeljeb ne 1 hét legyen ingyen, hanem 2 nap, de mindenkinek járjon
Az meg a másik dolog hogy még a felugró password ablak sem ugrott elő a bejelentkezésnél.
szóval a szolgálatás elérhetetlen volt.
( egyébbként telefonon is )
vagy viszont látásra CIB. mert ez amugy is megszokott dologgá válik majd a rendszer elérhetetlensége.
vagy ne legyen ebroker csak telefon, és akkor nincs ezzel probléma.
igaz akkor ügyfél SEM LESZ !!!
Bocs dreamer, tudom, hogy nem te vagy ott a főnök, de azt mégis hogy képzeli a tisztelt CIB, hogy hivatalosan, írásban ezt nem kommunikálja??? Ja, hogy a sok szerencsétlen, aki majd komolyan veszi, és mégis beterhelik a jutival, az ne tudjon semmit írásos bizonyítékot felmutatni??
"Csak azt nem érzékeli, aki az eBroker honlapján nem jutott túl, de az meg nem is értesült róla h rossz a rendszer."
Már hogy ne értesülhetett volna róla, pl. ebben a topikban??? De tényleg nem Veled akarok kötöszködni, a "Hát, ha Isten is úgy akarja" alapján józanul értékeled a bankod szolgáltatási színvonalát. Én is kíváncsian várom, hogy működik-e majd hétfőn az ebroki. Persze én csak ebből a topikból fogok értesülni róla, hogy igen vagy nem :)))
Aki belépett az eBrokeren, azaz beütötte a nevét és jelszavát, azt már úgy érzékeli a rendszer, hogy belépett!!!
Csak azt nem érzékeli, aki az eBroker honlapján nem jutott túl, de az meg nem is értesült róla h rossz a rendszer. És még egy jó tanács az életre: sose követelőzz! :) A vélemény pedig nem semleges, annál szubjektívabb :)
Dreamer: Nem Téged akarlak piszkálni, de honnét tudná a CIB, hogy ki akart belépni januárban, ha január jó részében elérhetetlen volt az Ebroker? És ha pont azokon a napokon akart valaki belépni, amikor a CIB nem szolgáltatott? Követeljük, hogy minden Ebroker ügyfél ingyen kereskedhessen a megadott időszakban - megkülőnbőztetés nélkül!!!! Mivel én nem vagyok Ebroker ügyfél, ez egy abszolút semleges vélemény.
Khm...kicsit furcsa feltétel, de egye fene, nemcsak beléptem a rendszerbe, de trade-eltem is...bár ne tettem volna, rajtam csak Ti gazdagodtok ott a bankban!
Azt tudom hogy volt az ebrokeren de érdekes hogy azóta semmi hir.Azért neked köszönöm szépen hogy segitesz holnap ugyis megyek az Mtv-be és majd akkor benézek a szomszédos Iebbe vagy Cibbe és meg kérdezek mindent ott.
Ha lenne olyan akkor nem tépném a számat - illetve a klavimat- feleslegesen hanem alapból linkelném. :) A honlapon alapból erre nincs utalás, az eBroker rendszerben volt, amikor nem jött be a megbízások oldal!
_dreamer
ha te tényleg ott dolgozol lécci mutass rá a honlapon hol található a HIVATALOS, pontos részletes álláspont
vagy hass rájuk hogy küdjenek infót minden ügyfélnek a belső rendszeren még ma.
kösz
Én rákérdeztem és ennyit mondtak:
"2008. február 4-8 között minden eBrokeren megadott BÉT részvény ügylet díjmentes lesz, akkor is, ha 8-a után teljesül."
Törölt felhasználó2008. 01. 30. 23:16
#1346
Sziasztok!
Tud valaki pontos (esetleg hivatalos) infót a korábban már hirdetett ingyenes kereskedési hétrõl?
Mikortól, meddig, milyen feltételekkel stb.?
Addig én sose irok véleményt ami csak hallomásra alapul, én mindenhol kipróbáltam a rendszert.
most pl hogy nehogy hülyeséget irjak benéztem a quaestoros számlámba, a frissítés gyakoriságát csak 20 másodperce lehet beállítani, Pörgős piac esetén 20 másodperc alat sok minden történhet.
én sokat daytradelek folyamatosan kinnt van munka mellett a felső sarokban a mot otp mtelekom grafikonja, ami foylmatosan frissül igy bármit csinálok ott van a szemem sarka a grafikonon..
tozsdeboy,
nem akarom túlfényezni a Q-t, de én is látom az 5 legjobb vételt, eladást, minden rv napi grafikonját...azon a kezelőfelületen, amilyenre én állítom. Lehet gagyi egyeseknek, de ami a legfontosabb: MEGBÍZ6Ó! Leállás mint mondtam 3x volt 2 év alatt...A Petit, meg a többit hagyjuk...elég csak elolvasni az "ügyfeleik" hozzászólásait.
én itt a portfolion kereskedek, 0,3% -kal, itt van napon belüli shorrt és navon túli long azaz befektetési hitel+ határidős bux
voltak vele régen gondok, ezért van az equitasnal is számlán,de mostanában egyre stabilabb sőt mostanában a tdc leállásai miatt a equitas és ahogy hallottam a quastor is állt többszőr is.
A quastort én is megnéztem egyszer de nekem nagyon gagyinak tűnt, a PETI-ben meg a portfolionak a Pro rendszeráben olyan felületet hozok létre amilyet én akarok:
grafikonok, 5-ös könyvek másopercenként frissülve azokra a részvényekre amikre én akarom.
Az equinál nicncs napon túli tőkeáttétel, tehát tudásban szerintem mára a erste portfolio lett az egyik legjobb netes rendszer.
Kispangit,
Én 2 éve a Quaestornál vagyok, s elégedett vagyok velük. Ugyan nem lehet másnapra átvinni a shortot, de - s ami a legfontosabb - eddig csak 3 leállás volt, ebből kettő előre bejelentett! Az egyetlen esetnél is online telefonon elérhető volt a bróker. Szlavez: 300 ft/hó Prompt: 0,3-0,8 % (megegyezés kérdése... és 0,4-es vagyok, de nem tartozom a nagyforgalmúak közé) DT: 0,00125 %! Max. 5x tőkeáttétel. Én javaslom!
Törölt felhasználó2008. 01. 28. 08:57
#1341
KURVÁRA UNOM MÁR EZT A MOCSKOT!
Most meg nem megy be az ajánlat a könyvbe.
elegem van már ebből a gyökér cibből is.
_dreamert fel kellene terjeszteni alapbér-fejlesztésre a főnökeinél! Nem tudom, máshonnan veszi-e magának a fáradságot valaki, hogy rendszeresen irkáljon a Portfólióba. Ez azért valahol ügyfélszolgálat, mégha spontán is.
Én a kimutatást nem várom kitörő örömmel, nekem csak méreg volt a tőzsde tavaly. A tavalyi kimutatást először rosszul jött meg, mert kifelejtették a TDT-számlát. Észrevették, korrigáltak, másodjára már stimmelt. Azóta meg én nem tdt-zek...
Összességében azért nem rossz a rendszer; ha sikerül 100-as rendelkezésre állást elérni, szerintem bevállalható.
Valaki említette itt a Quaestort: mennyiben jobb az eBrokernél? Elvégre van ott is 0,8% és 0,25% brókerdíj. Mikor melyik? Befhitel, napon túli short? (Na jó, napon túli short itt sincs, ugye..?)
Ez igy ok amit leirtál, viszont a veszteséges pozijaim azok szembeálílthatóak a nyereséggel, azaz ha én pl vezetem otthon egy excelben az össes kötésemet, akkor megcsinálhatom azt is, hogy egyszerűen szummázom az összes nyereségemet a veszteségeimmel, és iíg igazából tökmindegy mi van az ebroker rendszerében.
Az apeh meg csak az eladásokról kap infot, azt nem tudja mikor mennyiért vettem a papirokat.
megszólítottál, kérdeztél, hát reagálok, bár nincs ínyemre.
(nem miattad. az eboker kedvetlenített el.)
-így véltem magam is, de mert a kérdésemre nem választ kaptam (nem is kötelező), hanem....
hagyjuk!
- ha a cégtől bárki olvasná csupán az itteni véleményeket, amiket figyelmedbe ajánlok, eleve nem lehetne túl boldog azoktól, ahogy - az olvasottak szerint mások mellett - én sem vagyok boldog a dolgaik miatt.
(nekem nincs mitől tartanom. sőt!)
-nem panaszom, kérdésem volt, amely - a rendszer okozta hátrányos helyzetből fakadó - károm korrekciójának akadályát firtatta.
-idén történt.
- a kérdésem nem a már kifogásolt hiányosságra, hanem a következmények enyhítésére vonatkozott, de kétségtelenül annak okán vetődött föl.
Tegyük fel, hogy 8000 az OTP! Neked van 100 db 7000-ről, amit 2007.10. 15-én vettél, és van 100 db 9000-ről, amit még 2007. 05.14-én!
Most 2007.12.20 van. Pénzre van szükséged, és szeretnél 50db-ot zárni. A kérdés az, hogy melyiket zárd!
Amennyiben tárgyévben nyereséged van, érdemes a 9000-res poziból zárni (jelen esetben FIFO vagy HIFO párosítással) csökkentve ezzel az adóalapodat.
Amennyiben tárgyévben minuszos az adóalapod, érdemes a 7000-resből eladni (LOFO vagy LIFO), mert akkor nem terheli adó, a veszteséges pozíció meg hadd menjen a jövő évre eredményt csökkenteni.
Az egész logikának a kiinudlópontja az, hogy csak a lezárt tételeket terheli adó, így lehet játszani majd átkötésekkel is akár a febr. 4-i héten!!
Remélem érthető voltam, kicsit késő van már és vasárnap :)
srácok, egy haverral vitába keveredtem a készletpárostásokról...
Azt árulja már el valaki, hogy amugy mi az értelme a készletpárosításnak normál részvény kereskedés esetében?
Ha eladom a részvényeimet annyit kapok a számlámra amenyniért eladtam. Ezen az sem változtat hogy a párosítás szerint veszteséges vagy nyereséges volt az üzlet.
Adózás szempontjából pedig év végén elég az összesítenem, hogy mennyi volt a szumma vétel - eladás - költségek. Azaz total mindeg ymit és hogyan párost a rendszer év közben a végeredmény ugyanaz.
Igyekszem úgy állást foglalni, hogy az jogi szempontból is megfeleljen.
sikagj ügyére visszatérve: Értem én a kérdést, de ilyen funkció jelenleg nincs, holnap rákérdezek h milyen fejlesztést igényel és van-e rá most erőforrás!
dreamer szerintem nem csak a mundér becsületét védi, hanem tényleg próbál segteni, ha a cib jogi osztálya olvasná a hozzászólásait nem mindg lenne túl boldog.
A panpanaszod abból adódik, hogy beadtál egy megbízást amit első lépésben te beállítátottál HIFO-ra, majd a teljesítés mégis FIFO-val történt ? Ha a hozzá kapcsolódó tranzakciók 2007-esek voltak azt már nem hiszem hogy tudják javtani, mert az év könyvelését már le kellett zárni.
Ezt onnan gondolom, hogy hasonló esetem volt z Erstében és a CIB is elvileg ugyanazt a háttér rendszert használja (clavis)
dreamer:
sikagi egyik kérdése szerintem arra is vonatkozott, hogy az alapértelmezett készletpárostási módot el tudja saját maga menteni, hogy az mindig pl HIFO legyen.
A gond hardware-es volt, egy olyan eszköz ment tönkre, amit azóta sikerült pótolni, a rendszer természetesen indul holnap!
A számla felmondásához ki kell tölteni a szerződést, amely számlákat arra az ügyintéző kézzel rávezet, azok kerülnek megszüntetésre. Van ugye olyan eset, amikor nem minden számlát, csak lakossági, vagy csak befektetési részt kíván megszüntetni az ügyfél. Ha nem került megszüntetésre az az ügyintéző hibája, ebből az ügyfeleket semmilyen kár nem érheti. Amennyiben gondolod írd le a mailcímedet, és holnap adategyeztetés után megnézem a számládat, és amennyiben még nem lezárt segítünk rajta!
Srácok sokszor amit írtok az nem feltétlenül rendszerhiba. Ez az egész nem fekete-fehér dolog, sok komponensből áll össze a banki rendszer. Vannak olyan gondok, amiket egyszerűen nem lehet kikerülni, és van igazság abban, hogy az elmúlt időben kicsit több jött mint ami elfogadható. Az én célom az, hogy ezen problámes esetek során segítsem a portfolio fórum eBroker felhasználóit, hogy őket semmilyen kár ne érje. Ennyi!
Huhh egyre nehezebben értelmezem leveledet sikagj! Mint azt mondottam én nem hivatalos állásfoglalás vagyok, hanem úgyanúgy magánember ahogy Te, igen, változott a hozzá(d)állásom :)
A standard beállítás FIFO, ezt minden ügyletnél módosítható. Mi ezzel a gond?
Hát ez a rendszer igen csak kritikus. 1 éve ott hagytam- elegem volt
1 reál adatok? hogyan? 20 mpként frissül az oldal- ez reál?
2 bevitel? 1 perc mire megjelenik a könyben.
ezekután ki a ló aki tdt-t használ? s pont ekkora juti mellett.
Szóval felmondtam, erre 4 hónapra rá küldik ám a csekklapot, hogy fizessek, mert ugye 0 a számlámon.
Sajnos költözéskor elkavarodott a papír, vagy lehet azt gondoltam hogy lemondás oké és kidobtam . fene se tudja.
Hát bementem és fogcsikorgatva kifizettem a "hátralékomat" .s újra felmondtam.
Azóta eltelt ujabb 4 hónap - s mit látok? megint küldik a csekkemet.. )))
Ezekután azon se lepődnék meg, ha azt irnák bónusz ügyfél vagyok mert 100 mill van a számlámom..
Ezt a rendszert teljesen, az alapoktól kellene újraírni és átgondolni amíg nem késő sterintem.
'ha manuális földolgozás is létezik, mi akadálya annak, hogy a véletlenül - avagy a rendszer merevsége által - tévesen fölvitt FIFO helyett HIFO legyen????'
a reagálásod, mivel válaszra nem méltatom, így nem is nevezem annak:
'Hogy érted azt, hogy "a véletlenül, illetve a rendszer merevsége által?"
Te választod ki eladásnál hogy mi legyen. Amennyiben azt tekinted merevségnek, hogy a rendszer maga nem gondolat olvasó, akkor valóban merev.'
nos, ekkorát tévedtem volna, vagy netán módosult a hozzáállásod? ez nem segítőkészségre utaló megnyilatkozás volt.
mindegy, a lényegen mitsem változtat: nem érdemben foglalkoztál a kérdéssel, hanem ...
én a kérdésedre válaszolok.
véletlenül, mert szándékom ellenére az általam beállított (hifo) állapotot visszaállította (fifo) a rendszer.
merev, mert ahogy a betűknél is megadhatod, hogy az általad kívánt méret legyen az alapbeállítás - amelyet kedved szerint váltogathatsz - úgy ez esetben is biztosítani kellene a priorizálhatóságot, amit nem produkál.
egy válasz, amit a cégtől kaptam:
'javaslatát továbbítottuk a fejlesztőink felé, miszerint ki lehessen választani a beállítások menüpontban, hogy mi legyen a rendszer által kezdeti pozícióban felkínált készletértékelési mód.
hogy mennyi kárt okozott a rendszer eme tehetetlensége (is)??!!
ezt írod:
' a rendszer maga nem gondolat olvasó, akkor valóban merev.'
gondolatolvasó nem vagyok, ebből adódóan merev :-)), így csak találgatok: gondolatolvasóra gondolhattál.
valóban: az ebroker rendszere nem gondolatolvasó, semmi köze ahhoz.
a jó rendszerek viszont nagyon közeliek a gondolatolvasóhoz, már-már azok.
a föntiekből talán kérdezés nélkül is megérted a különbséget.
rockmaster az ebroker fejlesztései iránt érdeklődött, holott az a kérdés, hogy a fejlesztések révén mikor lesz jó, működőképes és alkalmazóbarát rendszer?!
van mit fejleszteni, csak csinálni kellene.
az ebroker szokásos mentalitását és a mellébeszélését is érzékelvén távozom.
ui.: az 's' mintájára az e és a B (ennek észrevételét mellőzted) cseréje történt.
Hogy érted azt, hogy "a véletlenül, illetve a rendszer merevsége által?"
Te választod ki eladásnál hogy mi legyen. Amennyiben azt tekinted merevségnek, hogy a rendszer maga nem gondolat olvasó, akkor valóban merev.
ha manuális földolgozás is létezik, mi akadálya annak, hogy a véletlenül - avagy a rendszer merevsége által - tévesen fölvitt FIFO helyett HIFO legyen????
(elektronikusan sem látom akadályát.)
( Ez a '_' jel nem kicsi, hanem nagy! A név kezdőbetűje eleve az, tehát a sikagj 's' betűje is, hasonlóan a '_' - hoz. :-)) S még annyit, hogy itteni - pf - szokásomtól eltérően esetedben a nagybetűs írásmódot használtam, illetve használom, munkásságod iránti tiszteletem jeléül.)
Az írás gyakorta nem fedi a valóságos hangsúlyt, sokféle módon interpretálható. Veled kapcsolatban bizonyosan nem voltam negatív hangnemű, erre semmi okom nem volt és nincs is, ellenben az Ebroker - tevékenységét és hozzáállását illetően - mindenképp jócskán rászolgált a pozitív jelzők és hangvétel elkerülésére.
Megköszönöm a mindannyiunkat segítő hobbiból írt válaszaidat, szorgos fáradozásodat, talán a céged is megdicsér, megérdemled.
A múlt kisért... Nem csupán, sőt legkevésbé a tegnap eseményei borzolják idegeimet, hanem az ehhez hasonló esetek régóta tartó folyamatossága és az ennél meglehetősen durvább történések (könyvelési és számszaki hibák, pénzügyi tévedések), amelyek nem a rendszerre foghatóak(!), vagyis nem annak működéséből fakadóak. Idézlek:
'...valószínűleg hihetetlen mennyiségű túlórát is vállava igyekszünk esetenként kézzel felvinni, korrekciózni, javítani, ellenőrizni és mégegyszer ellenőrizni adatokat.'
Elektronikusnak nevezett rendszer manuális funkcióval...
Minő következményekkel járhat ez???
Vajon milyen következtetés vonható le ebből???
(A büntetőjogi vonatkozású válaszok mellőzendők, de attól még...)
A jan. 8-i levélre a válasz - talán nem hangsúlyoztam eléggé - már aktualitását vesztette, említését csupán a fönnálló állapotok érzékeltetésére szántam. ( 30 nap? 2006 -os levélre nem jött válasz... 2007. márc.: semmi, de semmi!!)
Véded a mundér becsületét, rendben. Segíteni akarsz, rendben. A cég ügyei viszont nagyon nincsenek rendben, így komoly nehézségeid lehetnek.
Korábbi megszólalásom a tájékoztatást célozta, nem segítségkérés volt. Nem is segítettél, bár kétségtelenül akartál.
A szándékot is köszönöm!
Keret szeződést kell alá irni. utána lehet ki választani a vétel eladás alkalmazásnál. van egy le ugró ablak ahol ki lehet választani a tdt-et és csak napi van
Köszönöm a válaszokat a kérdésemre !
Jó pár boríték meg van még.
nem is akarok ezzel vissza élni, de a pontosság az ügyfelek részéről kötelező !
akkor probáljunk a másik fél részéről is pontosságot megkövetelni ....
hisz pénzről van szó és nem kevésről.........! ! !
Köszi mégeygszer
_dreamer!
Értékelve segítőkészségedet, megkérdezném, hogy az adóalapokat érintő adatokat február 15 előtt ki küldik-e? Ez a bevallási határidő, és emlékezetem szerint az elmúlt évben is később küldték. Emiatt a bevallásomnál néhány Ft eltérés volt. Szerencsére ebből eddig nem volt problémám.
Köszönöm válaszod.
Sikagj! Ugye Te sem gondolod azt, hogy a munkám része lenne hétvégén megválaszolni a portfolio forumot. Ezzel kapcsolatban megütött negatív hangnemedet végképp nem értem, azt hiszem többek is tanusíthatják, hogy segítő szándékkal szoktam itt írni, és munkaidőmben, vagy azon kívül oldom meg sok olyan ügyfél panaszát, akik effektíve más fióki állományban van.
Teszem ezt azért, mert egyrészt szeretem a munkám és azon terméket, melyről ez a topic szól, másrészt mert valóban akadtak problémák a migráció közben és után amiket úgy esetenként rosszul kezel és kommunikál a bank. Teszi ezt azért, mert nyilván csak olyan közleményeket adhat ki, amely támadhatatlan jogi szempontból. Ezzel szemben szeretnék itt segíteni kis háttérinfóval, és bár túl sok konkrétumot én sem közölhetek, azért talán kicsit emberközelibb magyarázatot tudok adni, mintsem azt, hogy az eBroker nem megy.
Ha már ez benned felmerült akkor annyit had áruljak el, hogy egy kiemelt fiók kiemelt ügyfeleivel foglalkozom, a fórum nézegetése és az itt felmerülő kérdések megválaszolása egy "pervez" hobbim.
A tegnap történtekről annyit, hogy egy hardware meghibásodás miatt nem üzemelt a broki, hiába ül ott bármely üzletkötő, termékmanager, fejlesztő, ezen nem tud segíteni.
Mi, azaz a munkatársak is borzongva fogadjuk a tegnapi eseményeket, tudván azt, hogy a migráció mennyi kellemetlenséget okozott az ügyfeleknek, ezért is van amikor számodra valószínűleg hihetetlen mennyiségű túlórát is vállava igyekszünk esetenként kézzel felvinni, korrekciózni, javítani, ellenőrizni és mégegyszer ellenőrizni adatokat.
A január 8-án kelt leveledre is válaszolni fogunk, nyílván Te is érzed, hogy ebben a periódusban halmozottan jönnek ilyen levelek, amit igyekszünk minél hamarabb megnézni és arra válaszolni. A törvényben szabályozott idő amúgy 30 nap, ezt igyekszünk minden esetben tartani.
Martonosi Úr nem tudom mit és miért ismert el, Ő az alapkezelő munkatársa.
Az adóalapot érintő adatokat természetesen hamarosan kiküldjük, és abban a pontos értékek fognak szerepelni.
az ebroker küldött, bár abban téves adatok szerepeltek. (!!!)
a rendszerben elektronikusan jóval később javított, ám a fene tudja mennyire valós adatok jelentek meg.
azt küldték a apeh-nek is.
ne dobáld el a leveleket, a borítékot talán!
azok is bizonyítékok, hogy nagyon durva, amit művelnek.
nekem jó címre ugyanazt késve (a határidőt követően) hozta a postás. (erre írtam, amire nem mozdultak, ha mégis, talán két év múlva megkapom a választ.)
dec. 29-én kaptam az ieb-től levelet, hogy elköltöznek, leállnak, ám ezzel kapcsolatosan dec.28-ig készséggel állnak rendelkezésemre.
Szeretném megkérdezni itt tőletek, hogy a 2007 évi adóbevalláshoz szükséges éves forgalmi kimutatást küld -e a CIB (ebroker) ?
mert a rengeteg havi kipostázott borítékokat én már rég kidobtam, és lassan lassan kell a mérleghez majd.
köszi előre is..
Küldenek nekem december végén egy IEB-s levelet arról, hogy fizessem ki a tartozásomat, vagy zárjam a tőkeáttétes pozijaimat, majd ezt a levelet átborítékolják (1 héttel később a pecsét szerint) CIB-es borítékba, és kézzel ráírják a címemet, rosszul, így a levelet határidő után kapom meg, az EBroker természetesen nem használható, hogy zárjam a pozijaimat online, Telebank nem elérhető. Bemegyek a Bankfiókba (miközben a Gazdasági Rádióban a CIB vezérigazgatója arról hazudozik, hogy voltak problémák az átálással, de már minden megoldódott), ahol a kedves hölgyek nem tudnak hozzáférni bizonyos rendszerekhez, de amikor át akarom íratni CIB-es-re a Bankoweb hozzáférésemet, kiderül, hogy nem is lézezik (nem is létezett) BankoWeb hozzáférésem az ő rendszerük szerint ( van róla szerződésem és fizetem a díjját).
Felmerül a kérdés, hogyan zárjam a pozicióimat, ill. hogyan rakjak át pénzt a számlámról a befektetési számlámra, tegyük hozzá a felszólítás határideje után???
És ki fizet ezért a "szolgáltatásért" nekik? Én!
Engem kezeltetni kellene az biztos, mert nem vagyok normális!
A CIB az ország második legnagyobb bankja! Hmm... nézzük meg jövőre hányadik lesz...
Szerintem ezek után az lenne korrekt, ha pl. a köv. havi real time díjat elengedné az ebroker. Nekem a rendszerhibájuk elmaradt haszont okozott. Ráadásul szerencse, hogy nem nyúltam bele vmi. merészebb TDTbe, pedig gondolkodtam rajta.
Olyan biztos voltam benne - mondtam is valakinek - hogy most megjelensz. Ez is a munkád, ugye?
Nos, lehetséges, hogy van amivel érdemben foglalkoztok, de a magam példája igazolja az ellenkezőjét. (Jan. 8-án küldött levelemre,melynek témája akkor volt aktuális, jónéhány korábbihoz hasonlóan nem kaptam választ.)
Amúgy mit értetek érdemben való foglalkozás alatt? Nyilván mást, mint az elvárásaim. Csak példaként: több hónapi hercehurca után márc. 8-án a bankban személyesen találkoztam Martonosi úrral, aki többek láttára és hallatára mindent elismert (SZÁMSZAKI HIBÁK IS VOTAK A BANKI KIMUTATÁSBAN!!!, alig várom, hogy mindezt közreadjam!), s megígérte.....
A mai napig senkitől semmi...
A rendszer gyatra minőségét, illetve hibáit is sokszor jeleztem, természetesen fölöslegesen. Kovácsné anno (kb. 15 hónapja) azt kérte, hogy személyesen segítsem előmozdítani a problémák föltárását, a megoldás keresését.
Nem jelentkezett.
S a rendszer továbbra is.....
Szerintetek: "évmiliókig eljár tengelyén, míg egy kerékfogát újítani kell".
"Ép ez az, amit nem hihetek én."
Bocsi nem azért nem voltam, mert akkor nem írok amikor gáz van :)
No, amit mondani tudok, nem, nem a rendszer omlott össze, szóval a baj nem azzal volt, bár természetesen ez senkin nem segít, és nem teszi a tegnapit elfogadhatóvá. Azt javaslom mindenkinek, aki úgy érzi, hogy kár érte, hogy írjon egy levelet erről az üzenetküldő funkcióban. Azt hiszem azt nem lehet mondani, hogy ezekkel a levelekkel érdemben nem foglalkozunk, akár PSZÁF-os akár nem.
lehet.
s ki tudja, mi még?
senki nem örül az ilyesminek.......
a cégnél önmagában is következményei vannak (rapport, munka- és költségtöbblet, presztízs, kártalanítás miatt bevételkiesés), különösen akkor, ha tömegesen jelentkezünk.
kötelezik a céget minden ügy részletes kivizsgálására, az eredményt meg kell küldeniük a PSZÁF-nak és az ügyfélnek.
a felügyelet törvényi kötelessége a helyzet tisztázása, a panaszos tájékoztatása az eljárásról.
EBROKER
Én 30%os veszteséget konyvelhetek el az elmuklt két hétben,a rossz rendszeruknek koszonhetoen... Ki lehet valahogy hajtani beloluk szerintetek azt a pénzt?ha igen akkor hogyan? nem kevés pénzrol van szo!!!!