Topiknyitó: Törölt felhasználó 2004. 06. 14. 09:52

EBROKER ismét rossz  

Tisztelt ebroker illetékes urak!
Nem gondolják, hogy az ügyfeleket nehéz lesz így szerezni a régieket mwg megtartani, mivel többször rossz az amugy is gyenge rendszerük.
El kellene már végre gondolkodniuk azon ,hogy tul magas árért nagyon gyenge és állando rossz szolgáltatást nyujtanak ?
Tanácsolom nézzenek körül az Equitas háza táján, hogy ök mitöl tudják sokkal olcsobban és jobban müködtetni a szolgáltatásukat.
Az "uj"nagyobb kapacításu rendszerük is a régit idézik.
Sok sikert a mielöbbi reformokhoz.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Milan
Milan 2025. 05. 27. 15:51
Előzmény: #81  emeric41
#114
Ebroker rossz panaszoljàk hogy nincs màr kb màsodik hónapja semmi adat az új bevezetett certifikàtokról se ajànlati könyv sem adatok sem grafikonok sokszor leàll az ebroker és semmit nemcsinàlnak hogy gyorsan megjavutsàk a hibàkat..
Hetek óta semmit nem csinàlnak a hibàk megjavitàsa érdekében csak felveszik a havi milliós fizetéseiket
Milan
Milan 2025. 05. 15. 08:42
Előzmény: #98  fiftififti
#113
Infok szerint a Cib Ebroki lefagyott megint tegnap esi 21h29ko azotais rossz talány tözsdenyitose lessz es mai nap a kereskedésis kimarad volt már sokszor ilyen csinált hiva föleg mozgalmas piaci napokon..
De azt nem értem miért nek kártéritik a felhsználokaz ilyen esetben csak a kártéritési ügyekben a biroságra küldik a felhasználokat hadpereskedjenek masik ajánlat a Cib bank részéről hogy nem kell használni a Cib bank Ebrokeralkalmazást "menjen mindenki a ****ba!!!!!!
mcbull 2025. 05. 05. 14:53
Előzmény: #111  Mecsek
#112
Szia, akkor nem sürgetem! Lekötések meg e-gépkocsi nyerbetétet  vettem rajta, de a direktbrókert használom még!
Mecsek 2025. 05. 05. 14:48
#111
Van valaki,akinek sikerült a" továbbfejlesztett"!!!! felületen áttekinteni a valós helyzetű állását,netán megbízást bevinni?Az ideg kiugrik belőlem,de hamarosan az ügyfélszolgálatból is,mert személyesen keresem fel őket,vagy hagyom a 3.14 csába az egész kereskedést.
Egyáltalán milyen felületet hoztak össze!Legalább raknának fel egy tájékoztató videjóóóóót a használatról!
Milan
Milan 2025. 05. 04. 16:07
Előzmény: #109  Milan
#110
A kérdésemre adott válasz elött közbe regisztráltam az OsztalékPortfolio.com oldalra és megkaptam a kérdésemre a választ és tanácsokat ami a Random Capital erste bank által beolvasztott kisbefekteőbarát és müködö RandimCapital kálváriájáról amit az erstebe történő beolvasztás váltott ki a kisbefektetőknek akik evvel a fuzioval elvesztették a kedvező Random Capital kondiciokat..es a biztonságos olcso működő tőzsdézés lehetőségét TBSz számlabarát oldalon..
Milan
Milan 2025. 04. 29. 07:10
Előzmény: #108  Szjani
#109
nemertem hogy a magyar bankok brokerhazak nemtudnak egy rendes app ot kifejleszteni aztmondják az ebroker 2000es evek elején jobban mukodott amikor az Inter Europa bank kezelte mint most 24 evvel késöbb a cib sok fejlesztése es frissitese utan vanhogyva frissités utan rosszabbul mukodik mint elotte
Stopplimites megbizások szinte nemis mukodnek certifikatok eseten a részvenyek eseten is akadizik idonkent..
Nemismerem hogy müködik a de van aki szerint a.Capital jobban mukodik bizonyos stpplimites termékek esetén 
Nemtudom hogy van e magyar Capital es melyik bank kezeli az appot vagy csak a kulfoldi Capital van es azt melyik kulfoldi penzugyi szolgaltato kezeli??
Szjani 2025. 04. 24. 15:18
Előzmény: #107  Milan
#108
Random volt az egyetlen jól működő magyar kereskedési rendszer, de azt beszántotta a Firste. Az Firste rendszere egy katasztrófa. Én a Random után az IB-hez mentem, nekem jó. Sajnos nincs BÉT részvényekre short lehetőség, de erre találtam lehetőséget más brókernél. Az IB-nél certik sincsenek, de az efféle pofátlan lehúzás nem is érdekel.
Milan
Milan 2025. 04. 24. 12:51
Előzmény: #81  emeric41
#107
Aztmondjak sokan problemas a rendszeruk de a tobbi szolgaltatonal is vannak problemak 
Se akkor melyik magyar brokerszolgáltato mulodik jól?
asztika 2025. 03. 11. 13:31
Előzmény: #105  kardos74
#106
nekem  is baszakszik
kardos74
kardos74 2025. 03. 11. 13:22
#105
Már megint szar ez a szar! 
emeric41
emeric41 2025. 02. 25. 09:09
#104
most működik
kardos74
kardos74 2025. 02. 25. 08:01
Előzmény: #102  kardos74
#103
Hasít már?
kardos74
kardos74 2025. 02. 24. 21:50
Előzmény: #101  fiftififti
#102
Van valami szabály, amit elvileg elfogadtunk, hogy a kereskedési idő 90 akárhány százalékában elérhető a bét rajtuk keresztül. Pontos számokat nem tudok. Igen ám, de mi van ha valaki hétvégén szeretné, előre beadni, egy heti érvényességgel a megbízásokat? Neki is cumi rendesen.
fiftififti 2025. 02. 24. 21:43
Előzmény: #100  kardos74
#101
Igen bőven beesett!!
Ha működött volna a rendszer teljesen nyilvánvalóan el tudtam volna adni az adott időpontban. 
Már többször jártam így, lentebb említettem decemberben, akkor majd másfél milliót nem tudtam realizálni!!
Akkor durván kivertem a balhét, de nem tudom bizonyítani a tranzakciót mert nincs semmilyen nyoma .
Hogy is lenne mondtam nekik, hisz szinte egész nap be sem tudtam lépni akkor sem, így valóban okofogyott bármilyen reklamálásom!!!
kardos74
kardos74 2025. 02. 24. 20:07
Előzmény: #98  fiftififti
#100
Azóta be is esett, ha jól láttam. Ezt nyugodtan megreklamálhatod!
Catles1 2025. 02. 24. 19:59
Előzmény: #96  kardos74
#99
Nekem déltől ment.
fiftififti 2025. 02. 24. 19:59
Előzmény: #96  kardos74
#98
Ebroker nem ,de a netbankjukon már tudtam tranzakciót bonyolítani nemrég!!
Nagyon felháborító az egész!!
Nem nagy ügy ,de reggel 210,000 forintom bánta hogy nem tudtam realizálni némi DH eladást .
emeric41
emeric41 2025. 02. 24. 19:54
Előzmény: #96  kardos74
#97
Nekem nem
kardos74
kardos74 2025. 02. 24. 19:48
Előzmény: #95  fiftififti
#96
Sikerült már valakinek használni az ebrokit?
fiftififti 2025. 02. 24. 12:57
Előzmény: #93  emeric41
#95
Persze én írtam is ,reggel beszéltem a kapcsolattartóval. 
Gyakorlatilag hülyének nézik az embert!!!
emeric41
emeric41 2025. 02. 24. 12:37
Előzmény: #93  emeric41
#94
Ja este 10-től megint leállás
emeric41
emeric41 2025. 02. 24. 12:31
#93

Most írtam MNB-nek. ugyfelszolgalat@mnb.hu
Javaslom Ti is írjatok.
fiftififti 2025. 02. 24. 12:12
#92
Ja és nemcsak az ebróker felületük szar napok óta ,hanem a netbanki alkalmazásban utalni sem tudok a szolgáltatóknak!!!
fiftififti 2025. 02. 24. 12:10
Előzmény: #89  emeric41
#91
Én decemberben 1,4 milliót buktam miattuk ,ugyanilyen probléma miatt!! 
Nutex eladás lett volna!!!
Írásban panaszt tettem, elismerték és felajánlottak 3 hónapig asszem 10-es real könyvet ingyen!!!
Írtam, dugjátok fel a szaros könyveteket hisz az is 5-10 percet késik mindig!!
Húznék is ettől a mocsok szolgáltatótól , (már kettővel megjártam,) úgyhogy egyszerűen nem tudom hova kellene menni kit választani ,mert tényleg mind szar!!!
Szomszéd fia külföldön él ,ott tőzsdézik is, ilyen elő sem fordulhat soha!!!
kardos74
kardos74 2025. 02. 24. 11:51
Előzmény: #88  fiftififti
#90
Ismerem az érzést. Egy halom megbízást nem lehet beadni. Vételek eladások... Csak a bét késleltetettjét sasolom, h mikről csúszok le.
emeric41
emeric41 2025. 02. 24. 11:40
Előzmény: #88  fiftififti
#89
még mindig rossz. megírtam nekik szó szerint Szar. Reklamálni kell írásban és vissza szokták adni a havi díjat de ez nem nagy vigasz .
fiftififti 2025. 02. 24. 11:16
Előzmény: #87  emeric41
#88
Még mindig szar!!
A reggel akartam betenni DH pár darabot eladásra, bőven teljesült volna, de a rendszer mindig hibát ír ki!!
Telefonáltam a bankba az úgynevezett kiemelt üzletkötőnek, brókernek vagy mi a szarnak!!
Kissé emelt hangon kifogásoltam már megint ezt a szart!!
Errefel, maradjak már nyugton, valami rendszer frissítés volt hétvégén, de valószínűleg elhúzódik, várjak türelemmel.
Fel sem fogta az idióta hogy ezáltal komoly összegekre károsíthatják meg a az általuk szerződést kötött ügyfelet!!!
Szerinte ez benne van sajnos 😲😲
Hát elmennek a jó büdös k**** anyukba!!!!!
emeric41
emeric41 2025. 02. 24. 09:16
#87
Megint rossz vagy még mindig.
kockapaci
kockapaci 2025. 02. 24. 08:55
Előzmény: #85  kockapaci
#86
Na amint leírtam, sikerült is belépnem.
kockapaci
kockapaci 2025. 02. 24. 08:49
Előzmény: #80  kardos74
#85
Nálam is rossz. Hétvégén volt vmi komolyabb rendszerfejlesztés, úgy tűnik még nem végeztek vele.
asztika 2025. 02. 24. 08:42
Előzmény: #83  kardos74
#84
nálam rendben
kardos74
kardos74 2025. 02. 24. 08:39
#83
ideje lesz váltani, ezek nyomik
kardos74
kardos74 2025. 02. 24. 08:32
#82
Tegnap egész nap nem lehetett belépni és most sem. Elég béna it szakemberek lehetnek ott.
emeric41
emeric41 2025. 02. 22. 09:11
Előzmény: #80  kardos74
#81
Nekem jó volt. De nagyon lassú lett az utóbbi 2 hétben. Kíváncsi vagyok a hétvégi"nagy rendszer frissített" javít e. Péntek este kezdik
kardos74
kardos74 2025. 02. 21. 23:23
Előzmény: #79  Ungabunga
#80
Másnál se megy a kód generálás, vagy egyéni problémám van?
Ungabunga 2024. 09. 18. 11:43
Előzmény: #70  kardos74
#79
20 évvel ezelőtt hazsnálta, de akkor még elfogadtam, mert nem volt jobb. 20 év alatt ugyanott tartanak és semmi szándék nincs a fejlesztésre/javításra.
kardos74
kardos74 2024. 09. 16. 15:20
Előzmény: #77  emeric41
#78
Telefonról még labilis
emeric41
emeric41 2024. 09. 16. 13:46
Előzmény: #76  kardos74
#77
Reggel írtam neki. Nem adott be megbízást. Már jó
kardos74
kardos74 2024. 09. 16. 13:43
Előzmény: #75  nyugdijas64
#76
Másoknál is vacakol az ebroki?
nyugdijas64 2024. 02. 02. 10:37
#75
Ez egy vicc! Már második napja használhatatlan, és a reklamációra válaszul a hibát az "árfolyamszolgáltatóra" fogják, miközben más bankoknál nincs ilyen probléma!
expimista
expimista 2024. 02. 02. 09:56
Előzmény: #73  kardos74
#74
Tegnap is szar volt,ma is az
kardos74
kardos74 2024. 02. 02. 09:49
Előzmény: #72  Stiv
#73
Semmivel sem lehet. Még most se megy!
Stiv
Stiv 2024. 02. 01. 17:17
Előzmény: #71  kardos74
#72
Lehet már buxhatival kereskedni?
kardos74
kardos74 2024. 02. 01. 15:42
Előzmény: #70  kardos74
#71
Sokáig jó volt, ma se kép, se hang!
kardos74
kardos74 2023. 03. 14. 09:35
Előzmény: #69  kardos74
#70
Az új belépőknek ebbe világba, azt javaslom, hogy ne ezt válasszák!
kardos74
kardos74 2023. 03. 14. 09:33
Előzmény: #68  brextra
#69
Pontosan! Eddig nem reklamáltam a veszteségeim miatt, de most már fogok.
brextra
brextra 2023. 03. 13. 23:34
Előzmény: #67  kardos74
#68
A mai nap ismét kritikán aluli volt. Gyakorlatilag 2 percenként lefagyott, ha befogadott megbízást, az nem jutott el a könyvbe, nem teljesült, pedig teljesülnie kellett volna. Délutánra átlag 90 perces késéssel szolgáltatott adatot. Nekem ismét betelt a pohár, MNB felé fogok fordulni. Forduljunk többen is MNB-hez, mert a cib ezzel a fostalicska programjával konkrétan megkárosítja az ügyfeleit. Szégyen és rablás az egész bank. 
kardos74
kardos74 2023. 03. 13. 19:45
Előzmény: #66  kardos74
#67
Hitvány 
kardos74
kardos74 2022. 09. 23. 16:38
#66
Mintha korábban lejártak volna a hétre beadott megbízások. Más is tapasztalt már ilyet?
klikk
klikk 2022. 09. 21. 10:57
Előzmény: #54  1valaki
#65
és kapott is :)
enigma 2022. 09. 21. 10:55
Előzmény: #62  zolaaa
#64
9:30 körül helyrejött.
kardos74
kardos74 2022. 09. 21. 10:53
Előzmény: #62  zolaaa
#63
Nekem megy
zolaaa 2022. 09. 21. 09:16
Előzmény: #61  Törölt felhasználó
#62
Nem szolgáltat adatot ez a szutyok
Törölt felhasználó 2022. 03. 08. 11:03
Előzmény: #60  Törölt felhasználó
#61
Na végre be tudtam lépni, és meg is vettem, amit akartam. Reggel katasztrófa volt.
Törölt felhasználó 2022. 03. 08. 09:53
Előzmény: #59  Törölt felhasználó
#60
Hja és még valami, a telefonos ügyfélszolgálaton "jelenleg minden munkatársunk foglalt". Hát hajrá, majd keresek másik brókercéget, ha már drágák, legalább dolgozzanak is.
Törölt felhasználó 2022. 03. 08. 09:39
#59
Erstebrokerbe nem tudok belépni, f@sza. Most 3x próbáltam, de nincs egy egész napom erre. Ilyen az, amikor a drágaság párban van a sz@r szolgáltatással.
Nemtomicsináljak 2022. 03. 02. 21:58
Előzmény: #57  kupec
#58
Asszem ilyen összefogásra volt már kísérlet úgy hét -nyolc éve.
Akkor sokaknak azt írta ez a nyomorult bank, hogy a tőzsdei kereskedéssel járó bárminemű kockázatot, a résztvevőnek viselnie kell🤔
Ezzel el volt intézve 😟
De ,hát egy bank technikai hibájából felmerülő kockázatot illetve veszteséget, miért nekünk kell elszenvedni!?
kupec 2022. 03. 02. 21:38
Előzmény: #54  1valaki
#57
Ezt is tervezem, csak várom a reakciójukat a panaszra, illetve annak okára. Nekem nagyon forcsának tűnik a korreláció a BÉT bedarálásának időbeli folyamata és az eBrokerben történő kereskedhetetlenség között. Persze bizonyíték nincs semmire, ez csak egy (részemről) gonosz feltételezés. 
.
Ebben az ügyben egyébként lehet, hogy célszerű lenne összefognunk, és együttesen panasszal/kivizsgálás iránti igénnyel élni. 
Nemtomicsináljak 2022. 03. 02. 20:56
Előzmény: #55  kapasvan
#56
Nekem már 5 -10 éve is állandóan késett, és a panaszra csak széttárták a kezeiket
Fel is mondtam régóta 😟
kapasvan
kapasvan 2022. 03. 02. 20:44
Előzmény: #51  kupec
#55
Nálam hetek óta késik a reál könyv, majd ìrok nekik én is.
1valaki
1valaki 2022. 03. 02. 20:37
Előzmény: #53  kupec
#54
Van aki már a 02.28-i leállásért kártérítést kért tőlük!
kupec 2022. 03. 02. 17:06
Előzmény: #52  Nemtomicsináljak
#53
Köszönöm a visszajelzést, én az MNB-hez tervezek fordulni!
Nemtomicsináljak 2022. 03. 02. 14:57
Előzmény: #51  kupec
#52
Nekem több millió forintom bánta pár éve az úgymond rendszer hibájukat!!
Többször tettem panaszt sőt, a brókerük tanácsára feljelentettem a bankot.
Sűrű bocsánatkérések közepette, mindig rendszer hibára panaszkodva egyszer biztosítottak féléves real time hozzáférést 😄
Amit korábban már felmondtam, mert mindig öt- tíz perc késéssel volt elérhető ,akkor meg mi az anyjuknak fizessek érte!!!
Szóval semmi jót ne várj, főleg elégtételt nem!!!
Szerencsére már nem sok pénzem van náluk ,de egy utolsó aljas ,tetves bank ,mondjuk a többi se sokkal jobb, ha helyzet van 😟
kupec 2022. 03. 02. 13:39
Előzmény: #50  Stiv
#51
Már két napja ez van, lényegében akkor kezdődött az elérhetetlenség, amikor a BÉT-et elkezdték hétfőn bedarálni. Illetve ez volt az elmúlt héten hétfőn és csütörtökön is, akkor is ütötték a BÉT-et. Tettem panaszt, többet is, kíváncsi vagyok mit reagálnak. 
Stiv
Stiv 2022. 03. 02. 11:57
#50
A CIB Bank közzétett tájékoztatását szó szerint idézzük:"
.
Tájékoztatunk benneteket, hogy a CIB Bank Mobilalkalmazás működésében időszakos kiemelt terhelés miatt ma várhatóan fennakadások lehetnek, ami miatt az elektronikus szolgáltatásainkba való belépés, és a funkciók elérése több időt vehet igénybe. Az okozott kellemetlenségért elnézéseteket kérjük, és köszönjük a megértést, türelmet!"
.
https://www.origo.hu/gazdasag/20220302-cib-bank-terheles-mukodes.html?utm_source=hirkereso&utm_medium=referral&utm_campaign=hiraggregator
zolaaa 2022. 02. 28. 15:57
Előzmény: #48  herlas
#49
Ez a szutyok vajon beindul ma?
herlas 2022. 02. 11. 16:45
#48
Nálam az OTP esetében a "real time" adatok kb 5 perc késéssel jönnek most (kötéslistán a legkönnyebb ellenőrizni, a egyébként fel sem tűnik, csak záráskor). Valaki más tapasztal hasonlót? Legutóbb hétfőn-kedden volt ilyen, az utolsó órában.
herlas 2021. 02. 17. 10:10
Előzmény: #46  herlas
#47
Már megint kezdődik: most éppen nem enged eladni a készletből, "fedezethiány" miatt.  Tegnap a zárószakaszt megint csak késleltetve "élvezhettük".
herlas 2021. 02. 12. 10:04
Előzmény: #32  herlas
#46
Csak a tények rögzítése kedvéért: tegnap újra élőben ment a zárószakasz real-time előfizetéssel. Alig fél hónap alatt sikerült kijavítani a hibát.
kupec 2021. 02. 03. 19:40
Előzmény: #44  farkasfu
#45
Én is összegyűjtöttem már egy jó adag hibás működést mutató képernyőképet, és tervezem, hogy írok egy nagy reklamációt, mert nekem újabban nem válaszolnak a belső e-mailekre. 
farkasfu
farkasfu 2021. 02. 03. 18:26
Előzmény: #43  herlas
#44
Sajnos a válaszukból nem derül ki, de nagyon uncsi már...
2019 Decemberi átállásuk óta köpködök..., már nem tudom mi változott akkor, no limit vagy egyéb dolog, lehet elment az informatikusuk, de azóta egy valag emailom és képernyőfotóm van a hibákról!
herlas 2021. 02. 03. 18:15
Előzmény: #41  farkasfu
#43
Ezek szerint az Erstenél is ugyanez a hiba van, jól értem? Akkor lehet hogy az adatszolgáltatónál van probléma és arra várnak?
farkasfu
farkasfu 2021. 02. 03. 18:09
Előzmény: #41  farkasfu
#42
ja bocsi erste netbróker az enyém, de a probléma fenn áll!
farkasfu
farkasfu 2021. 02. 03. 18:07
Előzmény: #32  herlas
#41
Nálam is ez van! 
Ilyenkor automatikusan küldöm nekik a hibabejelentést, képernyőmentéssel!  info@ersteinvestment.hu 
Persze egy fecske nem csinált nyarat, pedig már egy éve ostromlom őket! 
Válaszolnak is rá  még az nap, vagy másnap! 
Válasz: A technikai probléma elhárításra került. Szíves türelmét köszönjük! 
Vagy: Időközben megoldódott az adatfrissítési probléma. Szíves türelmét köszönjük!
és semmi nem történik...
Azért ez megérne egy vizsgálatot és visszatérítést!! 

Topik gazda

lempi
4 3 3

aktív fórumozók


friss hírek További hírek