Tisztelt ebroker illetékes urak!
Nem gondolják, hogy az ügyfeleket nehéz lesz így szerezni a régieket mwg megtartani, mivel többször rossz az amugy is gyenge rendszerük.
El kellene már végre gondolkodniuk azon ,hogy tul magas árért nagyon gyenge és állando rossz szolgáltatást nyujtanak ?
Tanácsolom nézzenek körül az Equitas háza táján, hogy ök mitöl tudják sokkal olcsobban és jobban müködtetni a szolgáltatásukat.
Az "uj"nagyobb kapacításu rendszerük is a régit idézik.
Sok sikert a mielöbbi reformokhoz.
20 évvel ezelőtt hazsnálta, de akkor még elfogadtam, mert nem volt jobb. 20 év alatt ugyanott tartanak és semmi szándék nincs a fejlesztésre/javításra.
Ez egy vicc! Már második napja használhatatlan, és a reklamációra válaszul a hibát az "árfolyamszolgáltatóra" fogják, miközben más bankoknál nincs ilyen probléma!
A mai nap ismét kritikán aluli volt. Gyakorlatilag 2 percenként lefagyott, ha befogadott megbízást, az nem jutott el a könyvbe, nem teljesült, pedig teljesülnie kellett volna. Délutánra átlag 90 perces késéssel szolgáltatott adatot. Nekem ismét betelt a pohár, MNB felé fogok fordulni. Forduljunk többen is MNB-hez, mert a cib ezzel a fostalicska programjával konkrétan megkárosítja az ügyfeleit. Szégyen és rablás az egész bank.
Hja és még valami, a telefonos ügyfélszolgálaton "jelenleg minden munkatársunk foglalt". Hát hajrá, majd keresek másik brókercéget, ha már drágák, legalább dolgozzanak is.
Törölt felhasználó2022. 03. 08. 09:39
#59
Erstebrokerbe nem tudok belépni, f@sza. Most 3x próbáltam, de nincs egy egész napom erre. Ilyen az, amikor a drágaság párban van a sz@r szolgáltatással.
Asszem ilyen összefogásra volt már kísérlet úgy hét -nyolc éve. Akkor sokaknak azt írta ez a nyomorult bank, hogy a tőzsdei kereskedéssel járó bárminemű kockázatot, a résztvevőnek viselnie kell🤔 Ezzel el volt intézve 😟 De ,hát egy bank technikai hibájából felmerülő kockázatot illetve veszteséget, miért nekünk kell elszenvedni!?
Ezt is tervezem, csak várom a reakciójukat a panaszra, illetve annak okára. Nekem nagyon forcsának tűnik a korreláció a BÉT bedarálásának időbeli folyamata és az eBrokerben történő kereskedhetetlenség között. Persze bizonyíték nincs semmire, ez csak egy (részemről) gonosz feltételezés. . Ebben az ügyben egyébként lehet, hogy célszerű lenne összefognunk, és együttesen panasszal/kivizsgálás iránti igénnyel élni.
Nekem több millió forintom bánta pár éve az úgymond rendszer hibájukat!! Többször tettem panaszt sőt, a brókerük tanácsára feljelentettem a bankot. Sűrű bocsánatkérések közepette, mindig rendszer hibára panaszkodva egyszer biztosítottak féléves real time hozzáférést 😄 Amit korábban már felmondtam, mert mindig öt- tíz perc késéssel volt elérhető ,akkor meg mi az anyjuknak fizessek érte!!! Szóval semmi jót ne várj, főleg elégtételt nem!!! Szerencsére már nem sok pénzem van náluk ,de egy utolsó aljas ,tetves bank ,mondjuk a többi se sokkal jobb, ha helyzet van 😟
Már két napja ez van, lényegében akkor kezdődött az elérhetetlenség, amikor a BÉT-et elkezdték hétfőn bedarálni. Illetve ez volt az elmúlt héten hétfőn és csütörtökön is, akkor is ütötték a BÉT-et. Tettem panaszt, többet is, kíváncsi vagyok mit reagálnak.
Nálam az OTP esetében a "real time" adatok kb 5 perc késéssel jönnek most (kötéslistán a legkönnyebb ellenőrizni, a egyébként fel sem tűnik, csak záráskor). Valaki más tapasztal hasonlót? Legutóbb hétfőn-kedden volt ilyen, az utolsó órában.
Én is összegyűjtöttem már egy jó adag hibás működést mutató képernyőképet, és tervezem, hogy írok egy nagy reklamációt, mert nekem újabban nem válaszolnak a belső e-mailekre.
Sajnos a válaszukból nem derül ki, de nagyon uncsi már... 2019 Decemberi átállásuk óta köpködök..., már nem tudom mi változott akkor, no limit vagy egyéb dolog, lehet elment az informatikusuk, de azóta egy valag emailom és képernyőfotóm van a hibákról!
Nálam is ez van! Ilyenkor automatikusan küldöm nekik a hibabejelentést, képernyőmentéssel! info@ersteinvestment.hu Persze egy fecske nem csinált nyarat, pedig már egy éve ostromlom őket! Válaszolnak is rá még az nap, vagy másnap! Válasz: A technikai probléma elhárításra került. Szíves türelmét köszönjük! Vagy: Időközben megoldódott az adatfrissítési probléma. Szíves türelmét köszönjük! és semmi nem történik... Azért ez megérne egy vizsgálatot és visszatérítést!!
Hihetetlen szemét szolgáltató bagázs!! Tényleg egy hete képtelenek rendbe tenni a rendszert!! Írtam is, de voltam is bent és kivontam tőkém nagy részét az egész bankból! Értetlenül álltak döntésem előtt hisz 20 éve náluk vagyok, meg hogy így elveszítem a kiemelt ügyfél státuszom😄 Mondtam szarok a státuszra, engem önök sok millióval károsítottak meg az évek alatt különböző rendszerhibák miatt/által, köszönöm elég volt!!!
EBROKER ismét rossz
Nem gondolják, hogy az ügyfeleket nehéz lesz így szerezni a régieket mwg megtartani, mivel többször rossz az amugy is gyenge rendszerük.
El kellene már végre gondolkodniuk azon ,hogy tul magas árért nagyon gyenge és állando rossz szolgáltatást nyujtanak ?
Tanácsolom nézzenek körül az Equitas háza táján, hogy ök mitöl tudják sokkal olcsobban és jobban müködtetni a szolgáltatásukat.
Az "uj"nagyobb kapacításu rendszerük is a régit idézik.
Sok sikert a mielöbbi reformokhoz.