Tisztelt ebroker illetékes urak!
Nem gondolják, hogy az ügyfeleket nehéz lesz így szerezni a régieket mwg megtartani, mivel többször rossz az amugy is gyenge rendszerük.
El kellene már végre gondolkodniuk azon ,hogy tul magas árért nagyon gyenge és állando rossz szolgáltatást nyujtanak ?
Tanácsolom nézzenek körül az Equitas háza táján, hogy ök mitöl tudják sokkal olcsobban és jobban müködtetni a szolgáltatásukat.
Az "uj"nagyobb kapacításu rendszerük is a régit idézik.
Sok sikert a mielöbbi reformokhoz.
Van valaki,akinek sikerült a" továbbfejlesztett"!!!! felületen áttekinteni a valós helyzetű állását,netán megbízást bevinni?Az ideg kiugrik belőlem,de hamarosan az ügyfélszolgálatból is,mert személyesen keresem fel őket,vagy hagyom a 3.14 csába az egész kereskedést. Egyáltalán milyen felületet hoztak össze!Legalább raknának fel egy tájékoztató videjóóóóót a használatról!
A kérdésemre adott válasz elött közbe regisztráltam az OsztalékPortfolio.com oldalra és megkaptam a kérdésemre a választ és tanácsokat ami a Random Capital erste bank által beolvasztott kisbefekteőbarát és müködö RandimCapital kálváriájáról amit az erstebe történő beolvasztás váltott ki a kisbefektetőknek akik evvel a fuzioval elvesztették a kedvező Random Capital kondiciokat..es a biztonságos olcso működő tőzsdézés lehetőségét TBSz számlabarát oldalon..
nemertem hogy a magyar bankok brokerhazak nemtudnak egy rendes app ot kifejleszteni aztmondják az ebroker 2000es evek elején jobban mukodott amikor az Inter Europa bank kezelte mint most 24 evvel késöbb a cib sok fejlesztése es frissitese utan vanhogyva frissités utan rosszabbul mukodik mint elotte Stopplimites megbizások szinte nemis mukodnek certifikatok eseten a részvenyek eseten is akadizik idonkent.. Nemismerem hogy müködik a de van aki szerint a.Capital jobban mukodik bizonyos stpplimites termékek esetén Nemtudom hogy van e magyar Capital es melyik bank kezeli az appot vagy csak a kulfoldi Capital van es azt melyik kulfoldi penzugyi szolgaltato kezeli??
Random volt az egyetlen jól működő magyar kereskedési rendszer, de azt beszántotta a Firste. Az Firste rendszere egy katasztrófa. Én a Random után az IB-hez mentem, nekem jó. Sajnos nincs BÉT részvényekre short lehetőség, de erre találtam lehetőséget más brókernél. Az IB-nél certik sincsenek, de az efféle pofátlan lehúzás nem is érdekel.
Van valami szabály, amit elvileg elfogadtunk, hogy a kereskedési idő 90 akárhány százalékában elérhető a bét rajtuk keresztül. Pontos számokat nem tudok. Igen ám, de mi van ha valaki hétvégén szeretné, előre beadni, egy heti érvényességgel a megbízásokat? Neki is cumi rendesen.
Igen bőven beesett!! Ha működött volna a rendszer teljesen nyilvánvalóan el tudtam volna adni az adott időpontban. Már többször jártam így, lentebb említettem decemberben, akkor majd másfél milliót nem tudtam realizálni!! Akkor durván kivertem a balhét, de nem tudom bizonyítani a tranzakciót mert nincs semmilyen nyoma . Hogy is lenne mondtam nekik, hisz szinte egész nap be sem tudtam lépni akkor sem, így valóban okofogyott bármilyen reklamálásom!!!
Ebroker nem ,de a netbankjukon már tudtam tranzakciót bonyolítani nemrég!! Nagyon felháborító az egész!! Nem nagy ügy ,de reggel 210,000 forintom bánta hogy nem tudtam realizálni némi DH eladást .
Én decemberben 1,4 milliót buktam miattuk ,ugyanilyen probléma miatt!! Nutex eladás lett volna!!! Írásban panaszt tettem, elismerték és felajánlottak 3 hónapig asszem 10-es real könyvet ingyen!!! Írtam, dugjátok fel a szaros könyveteket hisz az is 5-10 percet késik mindig!! Húznék is ettől a mocsok szolgáltatótól , (már kettővel megjártam,) úgyhogy egyszerűen nem tudom hova kellene menni kit választani ,mert tényleg mind szar!!! Szomszéd fia külföldön él ,ott tőzsdézik is, ilyen elő sem fordulhat soha!!!
Még mindig szar!! A reggel akartam betenni DH pár darabot eladásra, bőven teljesült volna, de a rendszer mindig hibát ír ki!! Telefonáltam a bankba az úgynevezett kiemelt üzletkötőnek, brókernek vagy mi a szarnak!! Kissé emelt hangon kifogásoltam már megint ezt a szart!! Errefel, maradjak már nyugton, valami rendszer frissítés volt hétvégén, de valószínűleg elhúzódik, várjak türelemmel. Fel sem fogta az idióta hogy ezáltal komoly összegekre károsíthatják meg a az általuk szerződést kötött ügyfelet!!! Szerinte ez benne van sajnos 😲😲 Hát elmennek a jó büdös k**** anyukba!!!!!
20 évvel ezelőtt hazsnálta, de akkor még elfogadtam, mert nem volt jobb. 20 év alatt ugyanott tartanak és semmi szándék nincs a fejlesztésre/javításra.
Ez egy vicc! Már második napja használhatatlan, és a reklamációra válaszul a hibát az "árfolyamszolgáltatóra" fogják, miközben más bankoknál nincs ilyen probléma!
A mai nap ismét kritikán aluli volt. Gyakorlatilag 2 percenként lefagyott, ha befogadott megbízást, az nem jutott el a könyvbe, nem teljesült, pedig teljesülnie kellett volna. Délutánra átlag 90 perces késéssel szolgáltatott adatot. Nekem ismét betelt a pohár, MNB felé fogok fordulni. Forduljunk többen is MNB-hez, mert a cib ezzel a fostalicska programjával konkrétan megkárosítja az ügyfeleit. Szégyen és rablás az egész bank.
Hja és még valami, a telefonos ügyfélszolgálaton "jelenleg minden munkatársunk foglalt". Hát hajrá, majd keresek másik brókercéget, ha már drágák, legalább dolgozzanak is.
Törölt felhasználó2022. 03. 08. 09:39
#59
Erstebrokerbe nem tudok belépni, f@sza. Most 3x próbáltam, de nincs egy egész napom erre. Ilyen az, amikor a drágaság párban van a sz@r szolgáltatással.
Asszem ilyen összefogásra volt már kísérlet úgy hét -nyolc éve. Akkor sokaknak azt írta ez a nyomorult bank, hogy a tőzsdei kereskedéssel járó bárminemű kockázatot, a résztvevőnek viselnie kell🤔 Ezzel el volt intézve 😟 De ,hát egy bank technikai hibájából felmerülő kockázatot illetve veszteséget, miért nekünk kell elszenvedni!?
Ezt is tervezem, csak várom a reakciójukat a panaszra, illetve annak okára. Nekem nagyon forcsának tűnik a korreláció a BÉT bedarálásának időbeli folyamata és az eBrokerben történő kereskedhetetlenség között. Persze bizonyíték nincs semmire, ez csak egy (részemről) gonosz feltételezés. . Ebben az ügyben egyébként lehet, hogy célszerű lenne összefognunk, és együttesen panasszal/kivizsgálás iránti igénnyel élni.
Nekem több millió forintom bánta pár éve az úgymond rendszer hibájukat!! Többször tettem panaszt sőt, a brókerük tanácsára feljelentettem a bankot. Sűrű bocsánatkérések közepette, mindig rendszer hibára panaszkodva egyszer biztosítottak féléves real time hozzáférést 😄 Amit korábban már felmondtam, mert mindig öt- tíz perc késéssel volt elérhető ,akkor meg mi az anyjuknak fizessek érte!!! Szóval semmi jót ne várj, főleg elégtételt nem!!! Szerencsére már nem sok pénzem van náluk ,de egy utolsó aljas ,tetves bank ,mondjuk a többi se sokkal jobb, ha helyzet van 😟
Már két napja ez van, lényegében akkor kezdődött az elérhetetlenség, amikor a BÉT-et elkezdték hétfőn bedarálni. Illetve ez volt az elmúlt héten hétfőn és csütörtökön is, akkor is ütötték a BÉT-et. Tettem panaszt, többet is, kíváncsi vagyok mit reagálnak.
Nálam az OTP esetében a "real time" adatok kb 5 perc késéssel jönnek most (kötéslistán a legkönnyebb ellenőrizni, a egyébként fel sem tűnik, csak záráskor). Valaki más tapasztal hasonlót? Legutóbb hétfőn-kedden volt ilyen, az utolsó órában.
Én is összegyűjtöttem már egy jó adag hibás működést mutató képernyőképet, és tervezem, hogy írok egy nagy reklamációt, mert nekem újabban nem válaszolnak a belső e-mailekre.
Sajnos a válaszukból nem derül ki, de nagyon uncsi már... 2019 Decemberi átállásuk óta köpködök..., már nem tudom mi változott akkor, no limit vagy egyéb dolog, lehet elment az informatikusuk, de azóta egy valag emailom és képernyőfotóm van a hibákról!
Nálam is ez van! Ilyenkor automatikusan küldöm nekik a hibabejelentést, képernyőmentéssel! info@ersteinvestment.hu Persze egy fecske nem csinált nyarat, pedig már egy éve ostromlom őket! Válaszolnak is rá még az nap, vagy másnap! Válasz: A technikai probléma elhárításra került. Szíves türelmét köszönjük! Vagy: Időközben megoldódott az adatfrissítési probléma. Szíves türelmét köszönjük! és semmi nem történik... Azért ez megérne egy vizsgálatot és visszatérítést!!
Hihetetlen szemét szolgáltató bagázs!! Tényleg egy hete képtelenek rendbe tenni a rendszert!! Írtam is, de voltam is bent és kivontam tőkém nagy részét az egész bankból! Értetlenül álltak döntésem előtt hisz 20 éve náluk vagyok, meg hogy így elveszítem a kiemelt ügyfél státuszom😄 Mondtam szarok a státuszra, engem önök sok millióval károsítottak meg az évek alatt különböző rendszerhibák miatt/által, köszönöm elég volt!!!
UPDATE: Továbbra is dolgozunk a technikai problémák megoldásán. Ahogy helyreállítjuk az érintett rendszert, fokozatosan újranyitjuk az elektronikus csatornákat, ami azt jelenti, hogy előfordulhat, hogy nem azonnal tud majd mindenki belépni. Az elektronikus csatornák újbóli elérhetőségéről a honlapon adunk majd hivatalos tájékoztatást.
Szvsz. Ahelyett, hogy az Ebrokival kínlódnátok miért nem mentek át EQ-hoz. Én már megtettem több, mint egy éve. Láttatok EQ hiba beírást itt a fórumon vagy báhol máshol. Ha sz@r a rendszer a bukás lehetőségét e sem ekerülheted.
Sajnos csak egyet tudok érteni Lempi úrral, egyszerűen siralmas, ami a "legnagyobb" Internetes bank házatáján megy. Kiváncsi vagyok hány tőzsdéző mennyi forintja bánja az újabb rendszerhibát.
EBROKER ismét rossz
Nem gondolják, hogy az ügyfeleket nehéz lesz így szerezni a régieket mwg megtartani, mivel többször rossz az amugy is gyenge rendszerük.
El kellene már végre gondolkodniuk azon ,hogy tul magas árért nagyon gyenge és állando rossz szolgáltatást nyujtanak ?
Tanácsolom nézzenek körül az Equitas háza táján, hogy ök mitöl tudják sokkal olcsobban és jobban müködtetni a szolgáltatásukat.
Az "uj"nagyobb kapacításu rendszerük is a régit idézik.
Sok sikert a mielöbbi reformokhoz.