EgSzeru a valasz.Ha van penzuk akik itt vannak reszvenyt vesznek.masreszt itt senkit nem erdekel a kornyezet vedelem csak teged mert latod hogy a Svedek hogy gondolkoznak.
dehogynem és szimpatikusak a videóid és a lelkesedésed, ahogy beszélsz róla, érezni, hogy minden mm-jéért meggüriztél és százszor megrágtad az egész vételt, meg a pontos típust is, csak így tovább és használd egészséggel és csináld a videókat, várjuk őket
Ngem spec erdekel.Jelenleg meg sok a stereotipia az emberekben,mindenki azt akarja hogy 1000 km-t menjen el mint egy dízel de pl városi (és a legtöbb ember szinte csak városban jár)sztem a legjobb Amellett,hogy nem szennyezi a levegőt és nem hangos..Persze matek sem megy sokaknak,mert úgy számolnak,hogy egy jo dízelt megvesznek olcsóbban de azt nem számolják hogy a különbséget meg eltáncolhat 100 ezer km alatt stb stb stb.Sok példát lehe5ne hozni.Ez is fejlődik mint minden más.Hajra csoki👍Nyomassad.
igazad.van.sztem is akkor fog majd elterjedni az elektromosnautozas HA majd megoldjak, hogy 800-1000km lehessen menninegy családi egyterűvel, és a töltés 10-15 perc legyen!
Amit irtam az csak a dízeleket vonatkozik egy átlagos benzinessel 500 km egy tank.kb ennyit egy jobb elektromos Paál is meglehet tenni.Hetkoznapi használatáról beszélve.Az akugyartyas és akutechnologia is fejlődik.5 éven belül elérkezünk oda,hogy egy átlagos elektromos autó 5-800 km megtesz egy töltéssel.persze nem 200 al.(Off en úgy vagyok vele ,hogy orvosnak és ügyvédnek meg mérnöknek sem tanul mindenki így szvsz jogosítványt sem kene mindenkinek kapni.Egyes emberek csak annyira tudnak vezetni,hogy A bol B be elmegy az autóval.Sokak nincs érzéke a vezetéshez.Egy kicsit húzósabb helyzetben meg miatta lehet baleset)tehát normál helyzetben meg bőven elég az elektromos úgyis városban Használják gyepet elvinni suli bolcsi ovi bevásárolni munkába járni pont elég.
Nézegesd Handras videóit YouTube on.Vagy egy erdekes stílusa viszont minőségi videót csinál és csak elektromos autókról.Rengeteg tesztet is csinált mar ható álla kapcsolatosan.Erdemes szerezhetne belőle.
Karotta a legjobb példa arra, hogy tud fejlődni és akar is és egyáltalán nem a nézőszám miatt foglalkozik az elektromossal, hanem mert ha nem állunk át, mind megdöglünk :D
Való igaz .Azert irtam,hogy van egy erdekes stílusa.Bar az is igaz,hogy egy Tesla azért valóban nem hétköznapi árazásu autó techanikailag jók és minden elektromos gyártó előtt vannak viszont minőségben összeszerelésben vannak gondok.Belul pl zajosak egy e trón vagy jag hez képest.Mondjuk a Porsche most oda vágott a teslanak a taycannal.minosegben tuti de 60-70 millió.van Tesla a is 40 Milla ért.ezek nem elérhető árak egy hétköznapi felhasználónak.Most a Volkswagen id lesz ami elérhető árban fog mozogni itthon.
Mondjuk nalam autós témában tudásban a spedzoonos Vályi Pista viszi a prímet.Ma Magyarországon senkinek nincs ekkora tudása autós témában mint neki.o is nagy benzin rajongó.
Mivel versenyeztem ezért az autózás a lelkem része.Figyelemmel követem az autós dolgokat volt szerencsém jo pár komoly. Ersenygepetvezetni Porsche kukásautó évit leon clio cup stb.nem csak ÉV ben van ez .Ha megnézed 3-6 havonta dobják piacra az újabb nal újabb telefonokat az egy évvel ezelőtti telefon mar régi és gagyi.Fogyasztosi világ társadalom lettünk nagyon.
Csoki Elektromos Autos topikja