Azt hogy miben hiszünk az egy dolog. A szinjátékaik miatt a jelenlegi vezetőségnek veszniük kell, ha meg nem hajlandóak a kihalás útjára lépni akkor magukkal fogják a céget is rántani
legalább a tőkeleszállítás megy nekik....... ezen az árszinten butaság már dobni a papírt, függetlenül attól , hogy megvalósul e a tőkeemelés vagy sem.....
Én utoljára 800-ra vágtam rá a pakkomat 500-600 körül már inkább vétel vagy legalább figyelés, innen indult az 1800-as őrült hajsza is. Nincs ki adja ennél lejebb szerintem.
Olyan kedves vagy! Még gondolkodok rajta:) 1.2 milla körül volt amit 600-on eldobtam. Akkor te tuti spájzoltál belőle. Feszülten figyelem a történéseket!
Lehet te vetted meg az enyémet:) Utolsó kereskedési napon kidobtam 600 körüli áron, mondván majd olcsóbban visszaveszek egy párat és meglátjuk mi lesz. Erre kicsit följebb ment.
Uram! Ezt most vehetjük konkrét sugalmazásnak? Utalok természetesen arra a nem éppen aprócska tényre, hogy magának akkor is Vajna volt a profilképe Estben, amikor nekem tojáshéj volt a s.gg.men. 😀
Szeretjük a csődös dolgokat, mert Főnix madárként támadnak fel és hipp hopp tele lesz a zsebünk. Én még autóból is csődőset vettem, a csődős Estmediából. Imádom a Saabomat! ;)
Néhány céget kimostak a sz@rból az utóbbi időben.Nem lennék meglepve ha ez lenne a következő. Ez egy működő cég. Csak néhány közbeszerzés kell és dőlhet is a lé. Nem kellene nagy erőfeszítéseket tenni...
Erről van szó. Amíg nem adják el akinek el kellene adniuk, addig semmilyen projektet nem fognak nyélbe ütni, cserébe marad a kivéreztetés. Reméljük minél hamarabb belátja ezt a maláj tigris is
Amikor kijött a legutóbbi közlemény a Navos felszámolással, ne tudd meg mennyre megörültem neki, amíg mások sopánkodtak. :) A Nav jól bevett hatalmi eszköz nyomásgyakorlásra... Hasonló részvényszám, kapitalizáció, veszteséges működés, mint a megvásárolt 4IG.Jó vétel ezen a szinten.
Egészen biztos vagyok abban, hogy a Csepel nem lesz kuka. Csak a megfelelő embert kell a megfelelő pozicióba juttatni. Ezt a folyamatot látjuk épp. Éljen Mutyisztán.
CSEPEL