Kedd reggel radikálisnak tűnõ megoldási javaslat szivárgott ki az M7-es nyári jelentõs forgalmának megoldására. Most arra vagyunk kíváncsiak, mit gondolnak errõl olvasóink. Nincs napirenden az M7-es bõvítése az M0-s és
tök jó lesz majd ha egy balesethez ezután majd legálisan nem tudnak eljutni a mentők.
.
az eleganciáját a szomszéd országokkal harmonizált úthasználat adja (ausztriában drákói büntetések járnak a leállósávon előzésért)
egyébként lenne jó megoldás, speciális BÉRLET a leállósáv használatára, mondjuk évi 1 millió forintért. és persze végig kamerázni az egészet, hogy csak a bérletesek mehessenek a leállósávban. . két három ezer kőgazdag megveszi a bérletet, abból a pénzből pont ki lehet javítani az összes úthibát.
Angliában üzemszerűen így megy, semmi gondot nem okoz. Oszt, ha jön a mentő, lehúzódnak. Sosem láttam dugóban állni villogó járművet, pedig elég sokat járok ott.
ott ezt szokták meg. ausztriában meg nem. nálunk sem. lehet ilyen változtatásokat javasolni, a waldorf iskolák kinyírása miatt szarállampolgári közérzetet javítja
Nem marhaság! Közlekedési kultúúúúúúúúúúra kellene hozzá,de az ugyanúgy hiánycikk a közlekedésben,mint a pénzügyi a tőzsdézés és tőzsdézni akarók világában.A németeknél az útbővítéseknél,fel újjitásoknál rendszeres ez a megoldás,seb.korlátozással,amit be is tartanak.Persze ott nemcsak hétvégén van a 2-3 sáv tömve,hanem folyamatosan.
Igen, megszokták, ez a kulcs. Ha kiírják, hogy lehet használni a leállósávot, akkor használják, különben nem. És ha jön a mentő, akkor kitakarodnak az útjából, és nem azt nézik, hogy még átcsusszanhatnak-e előtte. Ezek a magatartások K-európai fejjel sokszor érthetetlenek, meglepőek.
Büntetlenül a leállósávban az M7-es autópályán - Te mit gondolsz errõl?
Ugrás a cikkhez