TKAG: Mindenki tudja, hogy nagyon összetett a probléma és a cég nagyon komoly bajban van: állami támogatás az iparfejlesztés keretében vagy állami beszálló, 2 miniszteri látogatás a hidrogénkohászat irányában, világméretű ciklikus acélipari válság (szakik jövőre várnak fordulatot), veszteséges modulok és egyben óriási beruházási igények, komcsi szakszervezeti csökevények (IG Metall) nagyon ártalmas tevékenykedései, óriási készpénzégetés, miközben a Liftmodul eladással már nincs több valódi ütőkártya a cégnél, a Salzgitter és Klöckner ellenállása egy esetleges fúzióra, állami projektek elbaltázása (pl. fregatt), menedzsment látható tehetetlensége... szóval nem igazán vannak jó hírek. Az biztosnak néz ki, hogy nem lesz csőd, ahhoz túl nagy és óriási munkanélküliséget gerjesztene, nem beszélve a technológiai tudás, értékek elvesztéséről... a célárak 5-9 eurós tartományban mozognak enyhén optimistán, de min. 2021-es távlattal...A 2018 februárban indult down trendvonal 26 euró feletti szintről folyamatosan erodálja az árfolyamot, a Q_3 brutális csalódás volt, így - a korábban remélt - 61.8% fibo, illetve 200MA, down trendvonal teszt esélytelen volt, jelenleg rohadtul túladott és short is van rajta éppen elég, a down trendvonal alatti mozgástér pedig óriási... a továbbiakban a 0% - 38.2% fibo tartományban való sávozásra tippelek, aminek felső élét november táján már a down trendvonal, 200MA is erősíteni fogja, mint ellenállást és reményeim szerint ismételt mélypont környékről 2021-ben megkezdődhet az eső trendből egy lassú, évekig tartó helyreállítás, felívelés... Martina eléggé csalódás nekem, de lehet, hogy túl optimista voltam múlt évtől a megválasztásakor, és tény az is, hogy a vírus teljesen vis maior esemény... https://kepkuldes.com/image/bt3hP5
Törölt felhasználó2020. 09. 27. 14:15
#7176
Miről is beszélünk? Most nezem SP500 csúcsra ment a vírus parából :o. Mol? Vicc :D
MOL-ra én is kíváncsi lennék! Szerintem lassan trendforduló lesz benne. Két éven belül duplázódhat innen az árfolyam bőven már. Scenner-Angol elemző oldal- közel 400 Ft-EPS-vár 2022-re.
A legfontosabb, hogy a béred, még inkább a jövedelmed bőven felette legyen a fogyasztásodnak, akkor közép- és hosszútávon nyertes vagy ! Sok szerencsét !
Nem rossz meglátás, de szerencsére debt slaves kategóriában is elélhet az ember tisztes jómódban... az adósok vagy az államháztartás állapota meg kit érdekel ? :D
AUTOWALL: Ha már volt Sixt, akkor legyen Autowallis is... A kitörés sajnos (eddig) nem valósult meg, bár ez eddig is sejthető volt, hogy nem lesz könnyű... az ezt megelőző ábrán még nem volt teljesen egyértelmű, hogy a 200MA mellett egy down trendvonal is nehezíteni fogja a up folytatást, a jelen ábrán sztem elég világossá vált... elképzelhető, hogy további időhúzás lesz a 38.2% - 61.8% fibo zónában a trendvonal kifuttatása mellett és utána lesz trendszerű irányváltás... mindenesetre jelenleg izgalmas huzavona látható összezárt MA-k és bolik alkotta zónában, ami nem tartható már sokáig. Ha sikerül egy masszív vételt produkálni, úgy a megvillanó gold-cross technikailag újabb támogatást adhat egy markáns vételi jelzésre, ekkor újra a 95-111 zónába való érkezésben reménykedhetünk... https://kepkuldes.com/image/bs6NQ4
APPB: Továbbra is a kiterjesztett down trendcsatiba pattog... a gold-cross után most a death-cross réme fenyeget, határozottan irányítottan folyik a kereskedés, a 61.8% fibo letörése, illetve a trendcsati alsó él tesztelése (mondjuk úgy, hogy 298 körül) az abszolút kritikus pont, annak szignifikáns letörése törölné a 200 alattról való felépülést. Határozottan olcsó - hosszútávon tekintve... https://kepkuldes.com/image/bs05o3
SIXT: Meglehetősen jól sikerült a tavaszi összeomlásból való felépülés és a VW 15%-os beszálló pletykára indult meg a durva profit realizálás. A pénteki korrekcióval kritikus pontra zárt az árfolyam, azaz a 61.8%
fibo (74.5), 50/200MA gold-cross(!), mélypontról indult up trendvonal hármas alkotta zónába... innen irányjelző gyertya szükséges, de esés esetén venni érdemes úgy 38.2% fibo környéken az 55-59 eur zónában... mint tudjuk mindenhol bajba kerültek ezen cégek, de a Sixtnek jó esélye van a megerősödve való kilábalásra, persze nem az idén... a Sylebra Capital fokozatosan zárja a shortot, a Volkswagen beszálló pedig nagy durranás lenne ha megvalósul... célárak 70-95 eurós tartományban szóródnak, ha a korona jövőre megoldódik, úgy 100 euró felett valószínűsíthető az árfolyam. https://kepkuldes.com/image/bcz7He
Hát ez van, nem jött be az első version. Akkor meg meg irány mélypont, 1400 ra majd onnan :D Am ha ránézek a mol havira, nem értem mia fuk van:) érti valaki? Jó esik, de ugye elvileg a víruska..és megállt a tankolás az embereknél vagy mi a tosz?
BLUE topic