https://bet.hu/newkibdata/128463126/20200917_Tajekoztatas%20vezeto%20allasu%20szemely%20reszvenytranzakciojarol.pdf Ez valami vicc? Székely parasztshortolta a tavalyi vételét és épp féláron eladta saját magának? :-) Vajon így a realizált bukó is nála maradt? Vagy az egész csak a szeptemberi átlagárfolyam finomhangolása volt Veres utasítására? Mert ha így van, akkor ettől magasabb árakra és érdemleges forgalomra nem igazán számíthatunk a hátralévő két hétben, jöjjenek akármilyen pozitív hírek az AW-val kapcsolatban.
Ma is kapott aki akart vagy éltetni akarta a rogyadozó árfolyamot . Micsoda csoda XD Novemberre leszedálják ,biztos módszer az üres zsebre :-))) Wallis👉🚽
Jó kérdések! Akit egyszer átbasztak szerinted? Ül türelmesen és várja a kiolvadást. Ha bírt hígított. Az elcseszett bizalmat visszaszerezni kemény meló!!!
Ez már tőzsdepszichológia. Mennyi lehet azoknak a kisbüfiknek a száma, akik már sok hónapja üldögélnek AW bukóban, anélkül hogy realizáltak volna? Ez a közkézhányad mekkora része lehet? És vajon hány ilyen kisbüfi nyert vissza annyi bizalmat az AW felé, hogy a jelenlegi szinteken képes (és hajlandó) hígítani? Hányan bíznak abban hogy megindul végre a papír és nem egy újabb "hosszú távú" befektetést vásárolnak 80forint körül, mert a papír még esetleg hónapokig itt fog tanyázni, nulla forgalommal?
Ahhoz hogy legyen valami keresnivalójuk a prémium kategóriában, minimum duplázni kellene a közkézhányadot. Közel 300milla törzsrv van jelenleg, az még 100 forintos áron számolva is csak 30mrd. Az idei első félév árbevétele is több volt ennél, a covid helyzet ellenére. Viszont ezzel a több mint egy éve tartó lejtmenettel sikerült olyan szinten eljátszani a kisbüfik bizalmát, hogy komolyabb közkéz-növelésre csak az intézményiek maradtak. És persze kellene egy zöld jelzés Veresék részéről, ami szerintem egyelőre hiányzik. És talán - talán - néhány intézményi beszállóval, a napi forgalmak értelmezhető szintre emelkedésével újra megjelennének a kisbüfik is.
Jó meglátás, talán osztogatni akarnak még mindig az igen olcsó papírból. Kérdés, hogy ekkora "fogások" mellett meddig tarthatják tetszhalott állapotban.
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2020/09/16/a_wallis_veszi_at_a_hazai_opel_forgalmazast/ Micsoda hírverést csapnak.. bár épp ez annyira nem is meglepő, a wallis-tulajdonban lévő joautok.hu állandó linket kap a totalcar.hu oldalain legfölül a "fejlécben". Az árfolyam egyelőre pihenget, néhány nagyobb beszállóra várnak, ez teljesen nyilvánvaló. Zseb nem marad szárazon. Közben elkészült a körtepálinkám is. Mesés lett, lehet hogy holnap veszek ennek örömére egy kisebb átlagjavító pakettet. Aztán indulhatunk. :-)
Indulhat a feldumálás , na persze senki sem dől be a 💩wallisz lopás/sikkasztás hírnévvel büszkélkedő hitványságnak :-) Remélhetőleg az veszi ezt a hulladékot aki égetni akarja a pénzét vagy támogatni a dilettáns vezetőséget XD Péntekre 80 alá borul a pártfogói felbeszélő üres szófecsérelés ellenére is . 👇🚽
Az AW sikeres tárgyalási processzus után elnyerte Dél-Afrika egyik új gyémántbányájának kitermelési és értékesítési jogait. A nyersgyémántok adó és járulék-mentesen kerülnek az AW tulajdonosainak birtokába. Sajnos ennek egyik feltétele, hogy az AW rv-árfolyama nem kerülhet 100 forint fölé 2028 pünkösd másnapjáig. Megértésüket köszönjük.
Ennek a szégyenletes wallisznak kotródnia kell a parkettről ,mert ilyen mértékű lopás/sikkasztás amit a rendőrség részben feltárt ,még a maradék kishitü rvnyes között is óriási pánikot kelt . Ha nem hajlandó helytállni a wallisz a lopás miatt ,ki gondolja hogy az a fél tucat fórumozó kisbüfi kitömve majd nagy port kavar ,kb annyira mint amikor a tücsök meg a bolha verekszik XD. Futhat mindenki a pénze után ,még 78 fillért sem ér :-)
Nem vették ki az ajánlatot.. három kötésben megetették a vevőt mind a 10001 darabbal, 80 pénzért. Igaz hogy a könyvben nem volt erre utaló eladási ajánlat, vagyis a cég öntögette szép finoman.. De maradt még elég szerencsére. Egy kabai nyúltenyésztő üzletét akarják szeptemberben apportálni, aztán elengedik az árfolyamot.. becsszóra. :-)
Ha 100ért kettőt adnának talán meglenne a napi 10milla forgalom. Jólinformált hozzáértő van aki tudja , az ellopott-eladott és visszavett autók mekkora haszonkulccsal lesznek értékesítve? Bízom benne a q3ban feltüntetik mint dupla hasznot XD
Ismét idézném a topikgazdát: "Legyen - és maradjon - ez a topik nyitott minden gondolat előtt,
bárkinél születik, bármilyen indítékkal, érdekből. Ez egy nyílt topik." Itt még azok is hozzászólhatnak, akik merő neurotikus kényszerből nyitogatnak felbeszélő topikokat döglött papírok számára. Teljesen quora utánérzése van a dolognak.. :-)
feel ! Wallis/4ig/ wc milyen sikeres vagy ,irígylem(😂) ,nem semmi pestiesen szólva XD Frusztráló lehet a nulla forgalmú autowallis vagy egy 23eu wirecard nem beszélve arról nem bírod a kritikát . A walliszlopás rendőrségi ügy még nincs kiteregetve igy nem esett még rendesen be az árfolyam. Feldumált nulla papír ami csak 💩takaritásra való! Te mennyit lehet bukni ilyen lexikális tudással ?
Nem nézte meg a 75 forintot.. Viszont már a napi átlagforgalom is annyira szánalmas, hogy egy nagyobb vevőt már csak ez a tény is visszatart a beszálló vételektől (a "management" tevékenységét most hagyjuk). Kevesebb mint napi négymillió.. ennyi a napi forgalma egy random vidéki benzinkútnak, hétköznap.
Eladó pakett 77.9-en (legalábbis a non-reál könyvben, lehet hogy már kivették) Lesz reggeli nyitó kötés, vagy délután ismét nekem kell majd megütnöm a BÉT rézbilijét? :-)
Öt (5) darabos "nyitó" kötésemhez kívánok az AW vezetőségének jó egészséget, tisztességesnek tűnő üzleti partnereket, és egy jó fekvésű, kellemes klímával rendelkező kriptát a kerepesi temető frekventált helyén.
OFFtopic: Ma nem szakadt tovább a WireC (egyelőre..) Várható volt hogy az 1 euros lélektani szint letörése után nagyon megnő a volatilitás, most is a 90millió euros kapitalizáció környékén táncol. Kiváncsi vagyok, megnézi-e újra az 1 euro-t, vagy itt fogják rángatni alatta, erős gyomrú napizók előnyben. Így Veres tárgyalási pozíciója is gyengült egy picit. :-) Az AW alszik ma reggel.
Azóta sem javították ki, igazából nincs jelentősége. Ha igaz lenne és az EBITDA tényleg a százmilliárdos nagyságrendben mozogna, arra talán még ML is fölkapná a fejét. :-) A másik vicces dolog, hogy az AW mai 85ft rv-áron számolt piaci kapitalizációja (350ft/euro-val és 300mill. rv-re számolva) csaknem 73millió euro, ami már egy kategória a WireC mai árfolyama alapján számított piaci kapitalizációjával (91millió euro). Ha holnap tovább szakad a WireC, kialakulhat egy a szó szoros értelmében vett paritás. A rossznyelvek szerint az AW tulajdonosa, Veres Tibor már tárgyal a WireC jogi képviselőivel egy esetleges rv-swap kondícióiról, át akarja venni a teljes WireC cégcsoportot.
Nekem gyanus, hogy azért nincs vételi erő már hónapok óta mert a potenciális intézményi befektetőket tájékoztatták arról hogy az idei bővítéseket érintő tárgyalások kimenetele nagyban függ az aktuális átlagárfolyamtól és bizonyos szinteknél magasabb árfolyam ütközik a cég érdekeivel. Ha tervek szerint lezárulnak a bővítések, talán újra piaci mozgásokat láthatunk majd, megjelennek a nagyobb vevők, megnő a forgalom, egy kis médiacirkusz ahogy kell és hagyják az árfolyamot a piac kedve szerint mozogni. Kiváncsi leszek.
Azért remélem, hogy nem csak 8 darabos felkötésekkel sikerül majd feltornászni az árfolyamot. Gondolom, ha erősebb vételi szándék lenne most, akkor arra viszont lenne puskapor, hogy zárásra a kívánt árfolyamra visszaállítsák.
Éés.. Székely úr záróban belevett, nyolc (8) egész részvénnyel megmentette a mai napot. Majdnem zöldben zártunk, azért ez már értékelendő hozzáállás, év végére akár a 100 forint is látótérbe kerülhet, persze csak akkor ha a cég már túl lesz az erre az évre tervezett akvikon és apportokon.
Talán azok, akik a márciusi AllTimeLow szinteken tudtak (és mertek) annyit hígítani, hogy azóta már nullában kiszállhattak. Ez a csoport a becslések szerint körülbelül három befektetőt jelent.
Sokat buktál rajta, mert nem volt türelmed kivárni a sztori kiteljesedését, csak épp az elején próbáltad az égretörő hullámokat meglovagolni? Nézz Magadba!
Bement a prémiumba, hogy megkeresse a prémiumát. A tavalyi hype alatt beültetett büfik realizált veszteségét, ami az AutoWallisnál mint tervezett bevétel jelent meg tavaly is és ebben az évben is. Sajnos mindez ma teljesen legitim és megszokott. Ha bukóban ülsz, érthető a véleményed, és jelenleg nem is maradt más választásod, mint: 1. Leírod a tőkeveszteségedet és tovább lépsz, vagy 2. Friss tőkével hígítod meglévő pakkodat és vársz a kiolvadásra, vagy 3. Fölkeresed a management tagjait és tarkón lövöd őket (ezt nem javaslom) vagy 4. elkeseredett fórumbejegyzéseket készítesz (amivel nem fog változni semmi).
Mit keres a Prémiumba? BÉT en sem szabadna lennie ennek a cégnek! Túl sok a jó duma a cég körül,rakás kakit sem ér az egész. Lehet itt világítani ilyen meg olyan terjeszkedés,tőzsde itt a lehúzásokról szól. Ezt meg a BÉT közelébe sem szabad lett volna engedni. Ez a cég egy kazán!
őőőő a hazai legtöbb tőzsdei cég produkálta ezt az emelkedést a márciusi mélypont óta. csak, nem számított rá senki. szóval ez nem AW érdem. természetes felkorrekciója a márciusi esésnek a papírokban.
Mindegy, nem érdekes. Fél év alatt még a sokak által temetett Waberernek is sikerült dupláznia, az AW viszont nagyon jól elvan ezen a 8X forintos szinten. Bár igaz: az 5X forintos aljról nézve ez már egy több mint 60 százalékos rally, amivel nem sok cég büszkélkedhet mostanában. Milyen kár hogy a közkezet adó befektetők jelentős részét ez nem érinti.
Semmi nem történik véletlenül, minden AW-t érintő mozzanatnak oka van Tegnap például cirka 280k rv került át Veres egyik zsebéből a másikba. Ez ugyan még mindig csak egy ezreléke a teljes mennyiségnek, tehát jelentéktelen, de a havi átlagárfolyamot lehetett vele finomhangolni. Egyébként maga a cég működik anélkül is hogy szárnyalna a papír, sőt, kit érdekel a kisbüfiken kívül az árfolyam? A tulajnak van épp elég gondja a covid hisztiből kifolyólag, a becsült vagyona ebben az évben néhány mrd forinttal karcsúbb lett.
Ez a fostalicska még létezik a BÉT en? Mikor fognak már innen eltünni??? Nem néz rájuk senki? Be kellene zárni, rollót le kell húzni. Ami nem megy nem kell erőltetni.
Jajj, de jó.. :-) Valósággal száguld ezzel a tíz kötéssel. Milyen hasznos dolog a tízfilléres lépésköz, feltünés nélkül le lehet dugózni a (csak nyomokban létező) érdeklődést. A tizes könyv is 88,6-nál indul és 89,9-nél véget is ér. Azért kiváncsi lennék, mennyi ebből a valós ajánlat, vajon ha beállnék 90 forintra a nálam lévő 25k AW papperrel, hirtelen fölnyalna oda az árfolyam? Pirosan villogna az ajánlatom a brokiprogramban, mi szerint "realizálható bukó!!!", azonnal odahúzni az árfolyamot!!! :-)
Kár, hogy a ma piacra dobott darabszám ezerötszáz, (két kötésben..) Ha a mai forgalom összértéke lenne 1500ft, az megfelelőbben reprezentálná a céget. :-)
Érdekes nap (nem..). A tizes könyvben 74k papír lapul eladósorban. Picit több mint hatmillió forinttal ki is lehetne venni, máris repülne az árfolyam egész három forintot, különösen akkor, ha a cég nem kezdene ideges öntésbe, a náluk lévő, a piaci érdeklődést több ezerszeresen meghaladó mennyiségű rv-állományból. Lapozzunk..
Nem kell ennél a jövőben nagy elmozdulásokra számítani,lassan két éve szenved ez a papír! Fullra vakítottak mindenkit,ilyen meg olyan jó sztorik,mindenki vegye. Végén meg kiderül nagy kaki az egész,tőzsdéről szereztek pénzt,vissza meg semmit nem dobnak a befektetők felé. Gátlástalanok!!! Nem szabad venni,lesz ez még 60 ft alatt is,vagy még lentebb.
Szép nap. Egy órával ez előtt alaposan kitömtek valakit 80k papírral, aztán egy párezer forintos "pakkal" le is rakták az árfolyamot. Máris bukóban ül szegény, dehát ez az érzés már hagyomány az AW háza táján. :-) A könyvben sincsenek említésre méltó tételek, gazdát cserélt eddig 150k rv, a majd' 300millából, fél ezrelék a forgalom. Hogy az intézményi befektetők miért ignorálják ezt a papírt.. nos, azt az intézményiek pontosan tudják.
Ezt már az első 40%-os üzletrész megszerzésekor is lebegtették. Jó hír, hogy a vételárként kinyomott bő 10 milla rv-t nem lehet azonnal és korlátozás nélkül a piacra borítani. Csúnya lenne, illetve lehet is némi csúnyaság ha az engedélyezett ütemben, évi kicsit több mint 3 milla rv-t eladhatnak, a mindenkori 30 napos átlagár 85 százalékán. Az jelenleg 72 forint. Talán a kisbüfik abban bízhatnak, hogy az Iniciálos srácok egy picit többet szeretnének majd kapni a papírjaikért, elindulhat majd egy kis játszadozás az árfolyammal. Illene már lassan egy friss részvénykönyvet közzé tenni.
AutoWallis