Topiknyitó: feel 2019. 05. 06. 16:37

AutoWallis Nyrt+topic  

Moderalt topic csak szolok :-)
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Donqatto
Donqatto 2024. 11. 15. 12:33
#31160
Ezek a BMW forgalmazók nagyon szabadulnak a cégüktől
Donqatto
Donqatto 2024. 11. 15. 12:32
Előzmény: #31158  HARDCORETERROR
#31159
Megy a reklám :)
Majd ha összejön kellene nagy dobra verni nem?
kenyeres2
kenyeres2 2024. 11. 15. 10:32
Előzmény: #31154  fiftififti
#31157
Jól tetted!Senkiházi Banda verik magukat a befektetők pénzére!
signal2
signal2 2024. 11. 15. 10:24
Előzmény: #31155  ragacs
#31156
Semmilyen érzelemmel nem tölt el, hogy mások hazudozását korrigálom. Inkább szimplán csak fárasztó.
ragacs 2024. 11. 15. 10:22
Előzmény: #31147  signal2
#31155
Gratulálok az eszmefuttatásodhoz,remélem akkor boldog vagy most
fiftififti 2024. 11. 15. 10:21
Előzmény: #31133  kenyeres2
#31154
Így van! 
Bár nem a tanácsodra ,hanem látva az eredményt dobtam is amit múlt héten vettem .
Itt megint minimum fél évig toporgás, vagy esés lesz lesz!!
Mendo77 2024. 11. 15. 10:16
Előzmény: #31152  Mendo77
#31153
Az persze megint más kérdés, hogy ebből az aggresszív akvis szemléletből nekem kicsit az jön le, hogy a vezetés pénzcsapnak használja a befektetőket és azt hiszik, hogy mi vagyunk ő értük és nem fordítva. Lehetne kicsit szofisztikáltabban is, mert most félő, hogy így ki lesz söpörve pár nagy pakk..
Mendo77 2024. 11. 15. 10:11
#31152
Kicsit árnyaltabb a kép. Ránézve a negyedévenkénti EBITDA lebontásra, egyértelmű, hogy a nagyker döglődik most, viszont! A mobilitási szolgáltatásoknál ez majdnem 1 milliárd forintot ugrott előző negyedévhez képest. Itt most az akvik azok amik meglékelték az EBITDÁT, 35% emelekédes a személyi ráfordításoknál. Ebben az évben nem érdemes már semmit se várni ettől a papírtól, de jövőre, ilyen költségterhelt bázissal szemben, felpattanhat, nem is kicsit.
pundit 2024. 11. 15. 10:06
Előzmény: #31147  signal2
#31151
ez most p/e alapján nagyon drága lett, én most ebből nem vennék.
de figyelni fogom, ha javítanak az eredményességen és az árbevétellel párhzamosan ez is emelkedik, lehet még lesz ilyen papírom. addig mozi van otp ben, meg a többiben :-) 
Donqatto
Donqatto 2024. 11. 15. 09:59
Előzmény: #31147  signal2
#31150
Az eredmény a lényeg, ami folyamatosan csökken 
kenyeres2
kenyeres2 2024. 11. 15. 09:58
Előzmény: #31148  signal2
#31149
Enged el őket Nepperek.
signal2
signal2 2024. 11. 15. 09:51
Előzmény: #31146  kenyeres2
#31148
Próbálj meg kormányzati segítség nélkül egy 400 milliárdos árbevételü céget építeni. àllítólag semmiség.
signal2
signal2 2024. 11. 15. 09:50
Előzmény: #31143  Donqatto
#31147
Az árrés is nött. A közvezett költségek ugrottak meg.
Az EBITDA marzs egyébként most  jobb, mint a kiugró 2023-es év elött bármikor.
Ha 2023-at outlierként nézzük, akkor t-képpen növekedö trendben van.
kenyeres2
kenyeres2 2024. 11. 15. 09:49
Előzmény: #31142  ronaldinyo
#31146
Ennél a cégnél még nem tettek le semmit az asztalra.Rázzák a rongyot a nullára!
Donqatto
Donqatto 2024. 11. 15. 09:42
Előzmény: #31144  kfredd
#31145
Leírom érthetően neki :)
Egyre magasabb a bruttó béred amit kapsz, de egyre kevesebb a nettó összeg a zsebedben, boldog vagy? :D
kfredd 2024. 11. 15. 09:40
Előzmény: #31142  ronaldinyo
#31144
Ennél azért összetettebb... ne csak az árbevetelt nézd!
Donqatto
Donqatto 2024. 11. 15. 09:39
Előzmény: #31142  ronaldinyo
#31143
Igen, rekord bevétel és csökkenő árrés...minek kell örülni? Valahol elfolyik a zseton...vagy Te örülsz? :D
ronaldinyo
ronaldinyo 2024. 11. 15. 09:37
Előzmény: #31140  Donqatto
#31142
Rekordszintű harmadik negyedéves árbevételt ért el az AutoWallis Csoport, melynek fő hajtóereje továbbra is a piaci átlagot meghaladóan, 16 százalékkal bővülő Kiskereskedelmi Üzletág volt. A csoport árbevétele 291 milliárd forintra bővült,
ragacs 2024. 11. 15. 09:35
#31141
A cég mérete egyre növekszik,akvizíciók sorban jönnek,az eps meg egyre csökken! Ennek így semmi értelme! Mindig csak az értékesítési rekordokról áradoznak:Engem viszont az érdekel,hogy mennyi az egy részvényre jutó nyereség. Egyre kevesebb!Most pedig benne vagyunk a Q4-ben,ami nem szokott túl erős lenni! Ábrándozni továbbra is lehet,de a számok nem hazudnak. Gyenge lesz a következő jelentés is,sőt azt hiszem a következő év is!
Donqatto
Donqatto 2024. 11. 15. 09:35
Előzmény: #31137  ronaldinyo
#31140
Mit nem értesz azon hogy 20%-ot csökkent az EBITDA? Ez neked jó hír?
A tegnap esti pedig, csak egy szándék, majd ha létrejön az üzlet és a számok is rendben lesznek, lehet örülni
orbitalis 2024. 11. 15. 09:31
Előzmény: #31135  signal2
#31139
hogy a profit ráta képtelen nőni amíg ennyire hatékonytalan az orkesztrálás.
kfredd 2024. 11. 15. 09:31
Előzmény: #31133  kenyeres2
#31138
És akkor dobja mindenki, mert te megbántad... osztod az ész az opusban is pozidnak megfelelően...
ronaldinyo
ronaldinyo 2024. 11. 15. 09:30
#31137
miért lefelé? ez két hir szuper.érthetettlen
atikasz 2024. 11. 15. 09:29
#31136
látom páran kicsit olcsóbban akar még venni:)
signal2
signal2 2024. 11. 15. 09:28
Előzmény: #31132  orbitalis
#31135
És ebböl mi következik? 
csova 2024. 11. 15. 09:27
Előzmény: #31131  fci.
#31134
Nekem is ez jött le, és ahhoz képest elég gyengus hírecske is. Nem lennék meglepve ha jópáran megszabadulnának a részvényektől a következő pár napban.
kenyeres2
kenyeres2 2024. 11. 15. 09:24
Előzmény: #31131  fci.
#31133
Aki teheti szabaduljon tőle, bűnözők irányítják a céget.A 230 forintos célár is hazugság,ennél a papírnál mindent meglehet tenni,nagyon bánom,hogy beszálltam.
Legjobb 5 vételi ajánlat
MennyiségÁr
1.400146
5.295145,5
27.994145
5.000144,5
33.032144
Legjobb 5 eladási ajánlat
MennyiségÁr
8.385146,5
2.500147
1.000148
10.000148,5
6.394149
orbitalis 2024. 11. 15. 09:05
#31132
A járműértékesítés egy borzasztó oldschool business.
Voltatok már pl. a Porsche Budában mostanság?
Kurva sok ember...(és mos nem a szervizesekre gondolok)
Rohadt sok drága üzletkötő, meg koordinátor.
Nem hatékony.
Az egész járműértékesítés megérett a reformra.
fci. 2024. 11. 15. 09:04
Előzmény: #31130  tomspice
#31131
Mitől lenne? A tegnapi akvizíciós hírt csak azért tették be, hogy a gyengécske jelentés miatt ne szakadjon be az árfolyam.
tomspice 2024. 11. 15. 09:02
#31130
nem lesz itt semmilyen rali
signal2
signal2 2024. 11. 15. 08:53
#31129
Ez viszont kellemes meglepetés:
"A Mobilitási szolgáltatások üzletág külön történő megjelenítésére 2024 első negyedévétől kerül sor. Az üzletág pozitív EBITDA-t ért el (2,7 milliárd forint) kiemelkedő EBITDA margin mellett (35%)."
signal2
signal2 2024. 11. 15. 08:44
Előzmény: #31127  signal2
#31128
Mivel a személyi állomány sokkal jobban nött, mint az árbevétel (amely növekedés az inflációt sem érte el), senki, semmilyen bónuszra nem jogosult a meglátásom szerint. 1 före vetítve ugyanis csökkent a teljesítmény.
signal2
signal2 2024. 11. 15. 08:35
Előzmény: #31125  maveryck
#31127
Pedig egyik mutató sincs rekordon, mert árbevételben pl az elözö negyedév volt a rekord, EBITDÀ-ban meg a 2023Q1 talán. Ami meglepö, hogy az igénybe vett szolgáltatások és a bérköltségek is 35%-kal nöttek kb, ami brutális az árbevétel 2%-os növekedéséhez képest. Mostantól azt kellene látni, hogy az akvizíciók beérnek, és jelentkeznek a szajkózott szinergiahatások, mert jelenleg inkább pont az ellenkezöje igaz a fentiek alapján. Azaz a nagy terjeszkedésben a költségek sokkal jobban nönek, mint az árbevétel. 
fci. 2024. 11. 15. 08:34
#31126
EBIDTA  :  minusz 20%....... Hát ez meg hogy sikerült ilyen rosszra?
Donqatto
Donqatto 2024. 11. 15. 07:41
#31123
8 és fél forint EPS, nem nagy cucc...év végére lesz 11, árfolyam 148, nagyjából helyén van
ronaldinyo
ronaldinyo 2024. 11. 15. 04:17
#31122
Holnapp nagy raly
ronaldinyo
ronaldinyo 2024. 11. 15. 04:17
Előzmény: #31120  ronaldinyo
#31121
Holnap közepes raly

Topik gazda

feel
feel
5 5 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek