Az persze megint más kérdés, hogy ebből az aggresszív akvis szemléletből nekem kicsit az jön le, hogy a vezetés pénzcsapnak használja a befektetőket és azt hiszik, hogy mi vagyunk ő értük és nem fordítva. Lehetne kicsit szofisztikáltabban is, mert most félő, hogy így ki lesz söpörve pár nagy pakk..
Kicsit árnyaltabb a kép. Ránézve a negyedévenkénti EBITDA lebontásra, egyértelmű, hogy a nagyker döglődik most, viszont! A mobilitási szolgáltatásoknál ez majdnem 1 milliárd forintot ugrott előző negyedévhez képest. Itt most az akvik azok amik meglékelték az EBITDÁT, 35% emelekédes a személyi ráfordításoknál. Ebben az évben nem érdemes már semmit se várni ettől a papírtól, de jövőre, ilyen költségterhelt bázissal szemben, felpattanhat, nem is kicsit.
ez most p/e alapján nagyon drága lett, én most ebből nem vennék. de figyelni fogom, ha javítanak az eredményességen és az árbevétellel párhzamosan ez is emelkedik, lehet még lesz ilyen papírom. addig mozi van otp ben, meg a többiben :-)
Az árrés is nött. A közvezett költségek ugrottak meg. Az EBITDA marzs egyébként most jobb, mint a kiugró 2023-es év elött bármikor. Ha 2023-at outlierként nézzük, akkor t-képpen növekedö trendben van.
Rekordszintű harmadik negyedéves árbevételt ért el az AutoWallis
Csoport, melynek fő hajtóereje továbbra is a piaci átlagot meghaladóan,
16 százalékkal bővülő Kiskereskedelmi Üzletág volt. A csoport árbevétele
291 milliárd forintra bővült,
A cég mérete egyre növekszik,akvizíciók sorban jönnek,az eps meg egyre csökken! Ennek így semmi értelme! Mindig csak az értékesítési rekordokról áradoznak:Engem viszont az érdekel,hogy mennyi az egy részvényre jutó nyereség. Egyre kevesebb!Most pedig benne vagyunk a Q4-ben,ami nem szokott túl erős lenni! Ábrándozni továbbra is lehet,de a számok nem hazudnak. Gyenge lesz a következő jelentés is,sőt azt hiszem a következő év is!
Mit nem értesz azon hogy 20%-ot csökkent az EBITDA? Ez neked jó hír? A tegnap esti pedig, csak egy szándék, majd ha létrejön az üzlet és a számok is rendben lesznek, lehet örülni
Aki teheti szabaduljon tőle, bűnözők irányítják a céget.A 230 forintos célár is hazugság,ennél a papírnál mindent meglehet tenni,nagyon bánom,hogy beszálltam. Legjobb 5 vételi ajánlat
A járműértékesítés egy borzasztó oldschool business. Voltatok már pl. a Porsche Budában mostanság? Kurva sok ember...(és mos nem a szervizesekre gondolok) Rohadt sok drága üzletkötő, meg koordinátor. Nem hatékony. Az egész járműértékesítés megérett a reformra.
Ez viszont kellemes meglepetés: "A Mobilitási szolgáltatások üzletág külön történő megjelenítésére 2024 első negyedévétől kerül sor. Az üzletág pozitív EBITDA-t ért el (2,7 milliárd forint) kiemelkedő EBITDA margin mellett (35%)."
Mivel a személyi állomány sokkal jobban nött, mint az árbevétel (amely növekedés az inflációt sem érte el), senki, semmilyen bónuszra nem jogosult a meglátásom szerint. 1 före vetítve ugyanis csökkent a teljesítmény.
Pedig egyik mutató sincs rekordon, mert árbevételben pl az elözö negyedév volt a rekord, EBITDÀ-ban meg a 2023Q1 talán. Ami meglepö, hogy az igénybe vett szolgáltatások és a bérköltségek is 35%-kal nöttek kb, ami brutális az árbevétel 2%-os növekedéséhez képest. Mostantól azt kellene látni, hogy az akvizíciók beérnek, és jelentkeznek a szajkózott szinergiahatások, mert jelenleg inkább pont az ellenkezöje igaz a fentiek alapján. Azaz a nagy terjeszkedésben a költségek sokkal jobban nönek, mint az árbevétel.
AutoWallis Nyrt+topic