Persze, mivel az, hogy valami kínai, összeforrott azzal, hogy gagyi, főleg Nyugat-Európában. Mondjuk, Kelet-Európában is, csak itt el lehet adni a gagyit is. Idő kell ahhoz, hogy bevésődjön a köztudatba, hogy a kínai már nem gagyi, és ezt az időt nem fogják megkapni, mert jön a védővám. Szerintem egyébként a téma az AutoWallis szempontjából semleges. Itt az a lényeg, hogy ez egy alulértékelt növekedési papír, és az árak idővel visszatérnek a szélsőértékekből a reálishoz.
Áprilisban 13,7%-kal nőttek az új autó eladások az Európai Unióban. Az összes fő piac (Spanyolország, Franciaország, Németország, Olaszország) növekedett. Az emelkedés egyik oka a naptárhatás, mivel idén márciusra esett a húsvét. Az elektromosautó-eladások a piac egészénél némileg gyorsabban, 14,8%-kal bővültek.
SAJTÓKÖZLEMÉNYBudapesten nyit Renault és Dacia márkakereskedést az AutoWallisCsoportBudapest, 2024. május 22.– Tovább folytatja a gépjármű-kiskereskedelemben terjeszkedésétaz AutoWallis Csoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösennyitnak Budapesten Renault és Dacia márkakereskedést. A lépés jól illeszkedik az AutoWallisstratégiájába, melynek célja, hogy az organikus növekedés és akvizíciók mellettüzletfejlesztésekkel is tovább növekedjen.Tovább erősít a magyar gépjármű-kiskereskedelemben a 16 országban jelenlévő AutoWallisCsoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösen, 50-50 százalékostulajdoni arányban közös vállalatot alapítottak, mely várhatóan idén nyáron megnyitja első budapestiRenault és Dacia kereskedését. A korábban is bemutatóteremként és szervizként működő helyszína főváros egyik legfrekventáltabb helyén, a 9. kerületben található. A több mint 2 ezernégyzetméteres kereskedelmi- és szolgáltató központban a bemutatóterem mellett egy 17 állásosszerviz is helyet kap. Antal Péter, az AutoWallis Kiskereskedelmi üzletágának vezetőjeelmondta: a lépést az indokolta, hogy a magyar piacon a Renault és Dacia gépjárművek mintegyfelét Budapesten értékesítik, és a vállalati flottabeszerzésekről is jellemzően a fővárosban döntenek.Az újabb ügyfélpont így várhatóan érdemben hozzájárul az AutoWallis növekedéséhez, és akiskereskedelem mellett támogatja a régió 16 országában jelenlévő vállalatnagykereskedelmi tevékenységét és mobilitási szolgáltatásait is. A régiós szinten meghatározópozíciójú, a Budapesti Értéktőzsde Prémium kategóriájában jegyzett vállalat és a Salvador Caetanoegyüttműködése 2022-ben indult, amikor a Renault Hungária felvásárlásával a csoportok általalapított cég tulajdonába került a Renault, a Dacia és az Alpine márkák kizárólagos magyar importőrijoga. Az AutoWallis a május elején bemutatott frissített növekedési stratégiájában azzal számol,hogy 2028-ig a tavalyi több mint duplájára, akár 750 milliárd forintra emelkedhet árbevétele ésEBITDA nyeresége, valamint adózás előtti eredménye is ugyanilyen mértékben, 40 milliárd, illetve25 milliárd forintra ugorhat. A jelenleg 24 márkát képviselő AutoWallis tervei szerint 2028-ra aCsoport által eladott gépjárművek száma elérheti a 100 ezer darabot, melyből 25 ezer értékesítéséta Kiskereskedelmi üzletágtól várják.
Majd szóljál már légyszi, hogy mikor lesz a lejtmenet, mert akkor úgy készülök! :) Egyszer majd elmesélem az ámuló ifjúságnak, hogy valamikor réges-régen, egy messzi-messzi galaxisban még 150-ért vettem Autowallist.
Azért lássuk be, ez tényleg ambíciózus cél: "Az elemzés kiemeli, hogy a társaság közzétett egy ötéves célkitűzést, melynek során 2028-hoz képest dupláznának a főbb számokon 2028-ra."
Valóban nagyon csúnya az eredmény! Tegnap leírtam,hogy mire számítok,annál is gyengébb lett! Viszont azt nem szabad elfelejteni, hogy bent ragadt 2000 db sang yong szállítási problémák miatt!!! Sajnos ez az eredmény megint elindít egy lejt menetet az árfolyamban.Korábban már leírtam,hogy 2026 tavasza lesz az amikor már komoly emelkedést hoz az árfolyam.Addig türelmesnek kell lenni,mert megéri!!Az,hogy például az OTP árfolyamban van 30% EMELKEDÉSI POTENCIÁL ÉS FIZET 3% OSZTALÉKOT ,AZ SEMMI A WALLISBAN LEVŐ 100-120%-hoz képest.Nem kell ugrálni. Csak türelmesnek kell maradni.
Mert akik dobják, azok nem befektetők, hanem tréderek. Én általában megveszek egy részvényt, tartom úgy két évig, utána +80%-ban vagyok, ha sikerül. Nekem ez elég. Van, aki ki-be ugrál. Kellenek ilyenek is, a brókereknek is meg kell élniük valamiből.
Jó napot! Private Banking friss::-AutoWallis napi: Az oldalazásból enyhe emelkedésbe váltott egy hónapja a papír. A 125 körül eleve egy erős támasz található, ez a jelenlegi árszinttől persze messze van, de amíg nem megy új csúcsra addig ez az emelkedő trend a meghatározó. A vételi érdeklődés egyre nagyobb, mivel enyhe meredekség mellett emelkedik a forgalom. Amikor majd újra meredekebbé válik az emelkedés akkor üthet újra lokális csúcsot. Ellenállások: 162,5; 175. Támaszok: 137,5; 125.
volt nekem egy haverom, gyerekkorunkban ö is ugy irta fel a kazetta boritojara, hogy milyen szam van rajta, hogy amit kierteni velt az angol szövegböl es akkor fonetikusan valami hasonlot....mondjuk az 1 idegen nyelv volt...Ez a kifejezes, hogy "alafagyott erdeklödes" ez is igy született? :D Mondjuk a google alapjan volt mar rajtad kivül is 2 ember a vilagtörtenelemben aki ezt igy leirta
Ertem, hat ez mar masik kerdes, az elobb a 2026 utant ertelmeztuk :( az egyertelmu volt, hogy 2026 semmikepp nem lehet. A 2027-tol, az nekem 2027-et jelent, de kinek mi.
AutoWallis Nyrt+topic