Újabb rekordot döntve több mint egyharmadával növelte árbevételét és
nyereségét az AutoWallis Csoport az év első kilenc hónapjában az előző
év azonos időszakához képest. A régiós autókereskedelmi és mobilitási
szolgáltató ezzel már most felülmúlta a tavalyi teljes év
teljesítményét, a társaság egy részvényre jutó nyeresége pedig 22,6
forintra ugrott.
Ez egy vicc. Mármint a teljes érdektelenség. Bár belátom, hogy a jelentés eléggé semmilyen lett. Összességében még mindig rendben......bár azért érezzük a recessziót. A marzsok szűkűltek.....és ki több ki kevesebb reménnyel tekint a jövőbe. Nekem a fantáziámat a kínai márkák mozgatják most meg, azok farvizén a cég meglátásom szerint tovább tudna terjeszkedni akár a klasszikusabb régión túl is......aztán meg majd meglátjuk
Srv is lehetne csak Szekely-Ormosy paros ne vasaroljon mert akkor evekig itt lesz az arfolyam.Legutobb is 113ft korul vettek par ezer darabot de az mar vagy 2-3 eve volt.
az autómegosztó árazása szerintem sem volt korrekt - ennek ellenére az idénre várható 20Mrd feletti EBITDA talán 56Mrd-os kapitalizációnál magasabb értéket indokol
én továbbra is nagyon hiszek benne - mostani tőkém 25%-a ebben van
remélem a következő akvi már piaci árazás alatti lesz (ellentétben az autómegosztóval)
EPS 2022Q3: 8,18 Ft 2023Q3: 5,73 Ft Ez bizony -30% Az idei EPS felét Q1-ben hozta, Q2, Q3 már annak csak a fele lett. . Én sosem az árfolyamot kritizálom, hanem a társaság döntéseit, főleg az akvizíciósakat. A Wallis Autómegosztó Zrt. apportja például vérlázító. Az apportált veszteséges céget felértékeltették 5 mrd Ft-ra egy kamu üzleti terv alapján, amit szintén ők szerkesztettek, és ezért cserébe a fair value felén adtak maguknak AW részvényeket. Tehát kamuárazással ránk lőcsölték a veszteségüket, és cserébe kihasítanak egy részt a minket illető nyereségből.
Itt a lenti hozzászolásokban látok pár megállapítást, ami biztos, hogy nem igaz. Az EPS nem csökkent 30%-kal, hanem nőtt (tavaly Q1-Q3: 17 Ft, idén 22 Ft), így az ebből leszűrt következtetések biztos, hogy nem igazak. Ormossy nem tudja meghatározni a társaság osztalékpolitikáját, azt a nagytulajdonosok határozzák meg alapvetően. Nagyon jó lenne, ha csak ennyi kellene a forgalom fellendítéséhez, hogy egyet road-show-zzunk külföldön és akkor már minden csili-vili, ennél azért ez bonyolultabb. Ha ez lenne, akkor minden midcap cég ezt csinálná. Az a frusztráció érthető mindenki részéről, hogy növekszik a társaság eredményessége és ez az árfolyamon nem látszódik ( és osztalékként sem részesülnek a befektetők ebből), de ennek az a legfőbb oka szerintem, hogy vannak olyan (lakossági) befektetők, akik eladják ilyen "olcsón", mert azt gondolják, hogy ennyit ér a papír. Én azt gondolom, hogy a türelmetlenek eladják, a türelmesek meg megvárják, míg lesz egy nagyobb átértékelés (nézd meg, hasonló helyzetek voltak az ALTEO-nál, Állami Nyomdánál, Duna House-nál).
Nagyon nincs mit nezni nagyobb veteli ero nelkul.Mar regen kulfoldi road show-okat kellett volna szervezni.Behozni uj befektetoket de erre jelenleg nincsen alkalmas vezeto.
AutoWallis Nyrt+topic