Majd,ha elkezd emelkedni akkor vesznek masok.Persze nem az 1-2 napos emelkedesre gondolok:-) most ezert sem vesznek bele.Ameddig Veres urnak nem erdeke az emelkedes az arfolyamban nagy elmozdulas nem lesz.Lathatjuk,hogy milyen volumenu uzletek jonnek/apportok.
Itt az apportokat alacsony arfolyamon hozzak be.Veres ur nem par evre tervez:-) tudja nagyon jol,hogy azok a reszvenyek a mostani arfolyam tobbszorosen lesznek.
Az AutoWallis június 30-án jelentette be, hogy az általa képviselt autómárkák egyike részére ingatlant vásárolt Budapesten, a Váci út és Megyeri út kereszteződésében.
A Váci út 76-80. szám alatt található, jelenleg is autószalonként és autóspontként működő ingatlant birtokló VCT78 Kft. 100 százalékos üzletrészét az AutoWallis az Appeninn-től, pontosabban annak közvetlen tulajdonában álló leányvállalatától vásárolta meg, melyet készpénzzel és banki hitelátvállalással fizet meg.
Az AutoWallis a 6500 négyzetméteres telken található, 2700 négyzetméteres felépítmény átalakítását tervezi, melyet követően várhatóan 2021-ben nyílhat meg az új autós pont.
Ormosy Gábor kiemelte, hogy a társaság elkötelezett a magyar és régiós növekedés mellett még a változó, kihívásokkal teli környezetben is, amit az elmúlt hónapok akvizíciói is mutatnak.Emlékeztetett, hogy a társaságnak idén ez az ötödik jelentős üzletfejlesztése:
az év elején a legnagyobb magyar Opel-kereskedés megszerzését,
majd áprilisban a Jaguar és Land Rover modellek magyarországi forgalmazásának megkezdését,
júniusban a legnagyobb szlovén BMW márkakereskedést átvételét (a sikeres hatósági, elsősorban versenyhivatali hozzájárulások megszerzése után),
pár hete pedig a Nyugat-Magyarországon meghatározó pozíciójú, hét jelentős autómárkát (Dacia, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Suzuki és Toyota) értékesítő és szervizelő Iniciál Autóházban történt részesedésszerzést jelentette be a társaság.
Ezt az ügyletet és egy új üzleti modell elindítását az Opel szerint a versenyhatóságok hivatalosan jóváhagyják. „Ez egy másik döntés, összhangban a PACE-vel! egy stratégiai terv, amely egyes európai piacokon még agilisabbá és hatékonyabbá, és ezáltal versenyképesebbé teszi az üzemeltetést ”- mondta Xavier Duchemin, az Opel / Vauxhall értékesítésért, az értékesítésért és az értékesítésért felelős ügyvezető igazgató. "Meggyőződésünk, hogy az üzleti élet ezen új módjával márkánk még sikeresebb lesz Horvátországban, Szlovéniában és Bosznia és Hercegovinában."
Az még egyáltalán nem biztos, hogy amit Sanyi bácsi csinál, ha okos húzás-e. Mert lehet most 10K-ért venni 60MRD-ért papírt, de gondolom egyszer pénzt is akar érte kapni. Nagyon nagy bizalom kell a gazdsági növekedésben, hogy arra bazírozzon, hogy majd 1-2 év múlva elkezdhesse önteni a népre. Én érzek egy olyan dolgot is, hogy mivel kis hazánkban több millióan vannak az OTP-hez kötve, kapott Ő valami okos ígéretet. Sanyikám, hitelmoratórium és árfolyam stabilizálás, cserébe meg ki tudja mi... Sanyi bácsinak sok üzlete van, EU-s pénznek is lehet helye.
Nem néz be semmit. Egyszerűen látja hogy a saját tulajdonosok lefelé dolgoznak, akkor nem fog belevenni senki nagy, senki se hülye. Abszurd amit leművelnek. Közben Csányi azt se tudja hogy vegye az Otp-t, mennyi alapot szabadítson rá, hogy fenntartsa 10 ezer felett. Már a visszatornászás is komoly erőfeszítésébe került, és azóta is veszi, nehogy visszaessen, ha már 20 ezres árakat is vizionált. Az nem lehet, hogy megint 1200-ra beessen, az csúnya lebőgés lenne neki megint.
Nézegettem az értékeltséget. Ha bejön az 5-6 mrd Ft EBITDA jövőre, az EV/EBITDA szorzó leesik 6x-ra. Az európai public dealerek átlaga 8x felett van, azaz megfordult a sorrend: most már a wallis az alulértékelt.
Igen de ott raketaztak a piacok itt meg szinte semmi.Mondjuk ez az egesz BET egy kuka lassan :-) de azert lesznek meg porgosebb idoszakok az ev vegeig.
én csak arra reflektáltam, hogy hiába a jó hír, ha éppen szar a hangulat a piacokon. a tegnapi munkanélküliségi USA adatra kenik, szerintem csak túlfuttottak kicsit a piacok. most az arany-ezüst-ETH kör van, meglátjuk meddig.
Minket itt ez nem igazan erint mert ez mar kieste magat.Emelkedesben viszont kimaradt eddig.Persze a rossz hangulat az a forgalomban mar latszik.Igaz eddig sem kellett szivrohamot kapnunk a tobb szaz millas napok utan :-)
tegnapi nap elromlott a hangulat a piacokon. tojtak a tesla jó jelentésére, vagy a microsoft covid alatti növekedésre is. kínát is ütik és usa mellett európát is. reméljük nem az van, hogy a nagyobb halak most szállnak ki a második csúcsból. mindenhol W recovery-ről beszélnek, lehet, hogy most voltunk a közepén és őszig tolunk még egy aljat. meglátjuk.
Lathatolag a piac nem ertekeli a hireket :-) lassan broker irodat kell nyitnia az AW-nak a Balkanon :-) aztan tolhatjak a srtong buy-t.Utana talan forgalom is lesz:-)
Csak tegnap este olvastam a hírt és így a 2021. éves bevétel valóban elérheti 170-180 milliárdot plusz az apró :-) egy normál évet feltételezve. De még messze van az év vége így még beeshet néhány 10 milliárd :-)
Sokan nem vesznek bele mert azt latjak,hogy mar masnap visszaadja az emelkedest.Itt 100ft attorese es megtartasa ,kesobbi tovabbi emelkedese hozhatna vissza a bizalmat.
Maximálisan egyetértek. A tőzsdére jövetelt nem így kellett volna csinálni (Ádámosi kifizetése), hiszen rengetegen megégették magukat és hatalmasat csalódtak a cégben, illetve a vezetőségben, de szerintem erre már ők is rájöttek. A bizalmat sokkal könnyebb elveszíteni, mint megszerezni, de a legnehezebb visszaszerezni. Komolyan dolgoznak és ennek látszódni fog az eredménye a számokban és az árfolyamban is. Az árfolyam kontroll alatt van és szépen lassan fogunk emelkedni. Természetesen én is jobban örülnék, ha a valós értéket tükrözné az árfolyam, de biztos vagyok benne, hogy ennek is el fog jönni az ideje. Türelem és kitartás mindenkinek.
Komoly növekedési potenciál van, de kevés a bizalom a részvény iránt. Más papírban már egy új íróasztal beszerzése is jókora volát hozz, itt meg a100 mrd-os bevétel növekedés esélye semmit se.. . Lehet, hogy még egy Tesla importőri jog se hozna semmit se... 😀
AutoWallis Nyrt+topic