Nem vagyok ebben egyáltalán biztos...jön a 2020 Q4 jelentés, ami vélhetően nem lesz rossz, sőt... Persze meglehet próbálni most eladni, aztán jóárasítva visszavenni.
Nézzük a jó oldalát. Egyik lehetőség, hogy jött egy kis speka pénz, ami megpörgette kicsit a piacot. Felhajtotta az árat, ugyanoda nem fog visszacsorogni, tehát legalább lett egy magasabb bázisunk. Ha az 95Ft, akkor annyi. A másik opció, hogy jött egy fund és bevásárolt itt-ott magának, de nem vesz tovább. Látszik, hogy mindenhol volt vétel, nem csak itt. Ezzel meg pláne bázist épít.
réssel lefelé nyitott, az azért eléggé ütős de valóban ment mindenki a többi szarba, minden papírban van 1 max 2 napos rally, most az Ott1-t intézték el, ott is ragadnak az új vevők
Én hosszútávra gondolkodok. A cégvezetés komoly munkát végez, nem kamucégről van szó, aminek a papírját ötletszerűen meg kell rángatni. Bízok a fejlődési pályájában. Ezt a papírt nem lehet kiütést kockáztató certivel venni, és ha van esze a szereplőknek, akkor rövidtávon se engedik le 100 alá. Nekem a személyes hozzáállásom tartás- felhalmozás.
Pedig semmi extra, vándorol a forró pénz. Masterplast, Enefi, Ehep, Autowallis, most meg akkor Ott1, meg ahogy látom a Nutexben van valami óriási forgalom nagyon sok ideje, tök fura.
Mire észbekaptam, ki is kapták az OTTi pakkomat. Kicsit olcsón adtam...Nehezen hiszem, hogy egy célár megtartás ennyit érne, másnak is kell lennie...itt mikor lesz vajon új cèlár?
jó, hát 96-nál már mindenki tudja fogni, hogy következik ismét a 80-90 közötti malmozás mivel előtte is ott ügyködték le az üzleteket, akkor ezután is ott fogják
Azért arról nem kellene megfeledkezni, hogy a bejelentési kötelezettségnek a cég akkor tud törvény szerint eleget tenni, ha a magánszemély rv-vásárló megfelelően és főként időben tájékoztatja a céget. Persze nem szeretném védeni a menedzsmentet...
nem kizárt, sajnos túl nagy a rés... a 138.2% fibot elérte (valójában 150%-ig ment) és itt próbál egyensúlyozni a tegnapi figyelmeztetés után, túlhevülve, bolifej felett és a 21MA is lemaradt rendesen... inkább az oldalazás lenne ideális, viszont csak egy méretes árnyékos gyertyával fordulna felfelé a bolialj, amivel már újra megindítható lenne az up... ha tartod éves távon, akkor sztem nem érdemes ugrálni, esetleg egy korrekcióban még bővíteni és kész.
AutoWallis Nyrt+topic