mondjuk ez nem is vicces és hülyeség is. az ukrán menkültek >90%-ka nem marad Magyarországon. ezek jelentős része pedig kvázi nincstelen ember. most amúgy kb az van, mint 2008-ban. mindenki ugatja, hogy recesszió lesz, de közben mintha süketeknek beszélnének, nyomja mindenki tovább a csengőt.
haha nagyon vicces. van papírom, nem anélkül picsogok, de reálisan látom a helyzetet. nem a mai napról beszélek, hanem az elkövetkezendő 6-12hó szerintetek pörögni fog az autóeladási piac??? milyen alapon gondoljátok ezt?
Concorde is bakker tényleg :( Mindenki szerint jön a recesszió, akkor meg az autóeladások a fasorban sem lesznek. itt ülök ezen a szaron és úgy látom, hogy ha beszakad a piac, akkor lesz ez még 90 is.
Az AutoWallis Nyrt. és a Salvador Caetano Auto, SGPS, S.A. 50-50%-os részesedésével 2022. április 6-án megalapításra került az AutoWallis Caetano Holding Zártkörűen Működő Részvénytársaság.Csatolt dokumentumok:
A Renault-nak lehetnek most gondjai a drága elektromos átállás és az orosz kitettségük miatt... Én ebbe simán bele tudok látni egy nagyobb volumenű partnerséget és ugyanígy felesben a régióban máshol is a Renault átvételét
Az európai autókereskedelmi piac egyik meghatározó szereplőjével, a portugál Salvador Caetano csoporttal közösen vásárolja fel a Renault Hungária Kft-t az AutoWallis Nyrt., megszerezve ezzel a Renault, a Dacia és az Alpine márkák kizárólagos magyar importőri jogát. A tranzakció versenyhivatali jóváhagyását követően, várhatóan 2022. július 1-től kerülhetnek a két népszerű márka importőri jogai az AutoWallishoz és partneréhez.Csatolt dokumentumok:
Mondjuk ezek a számok nagyrészt ismertek voltak már (januárban 2021 4. negyedéves jelentés). A 2 hét múlva esedékes 1. negyedéves sales report lehet egy vízválasztó árfolyam szempontjából.
Sikeresen lezárta a szlovén Avto Aktiv tevékenységének átvételét és ingatlanjainak felvásárlását az AutoWallis Csoport, így mostantól kizárólag a piac fejlesztésére és a további növekedésre koncentrálhat a magyar tőzsde autós vállalata. Az AutoWallis eddig két sikeres akvizíciót hajtott végre Szlovéniában, így az ország kiskereskedelmi autópiacán jelentős szereplővé vált: 5 városban 4 autómárkát értékesít, és további márkák bevonásának, valamint újabb akvizíciók lehetőségét vizsgálja
AutoWallis terve, hogy 2025-re árbevétele a tavalyi több mint duplájára, 400 milliárd, míg az EBITDA 14 milliárd forint fölé ugorjon.Müllner Zsolt elmondta, hogy a társaság jó úton halad a stratégia megvalósításában, és azt a jelenlegi gazdasági, üzleti bizonytalanságok ellenére is megvalósíthatónak ítélik.
Saját terveit jelentősen meghaladó nyereséggel és 7,8 milliárd forintos EBITDA-val zárta a 2021-es évet az AutoWallis Csoport az elhúzódó koronavírus-járvány és a chiphiányból eredő gyártói nehézségek ellenére. Árbevétele több mint a duplájára, közel 200 milliárd forintra ugrott, miközben a fedezettermelése, működési hatékonysága jelentősen nőtt. Az AutoWallis bővülését a korábban végrehajtott akvizíciók mellett a hazai és régiós piaci átlagot meghaladó organikus növekedés hajtotta.Csatolt dokumentumok:
Nem kell reménykedni! "0"ft lesz a megállapított osztalék!!! Lesz egy jó 2021-es eredmény,de elöbb közlik az idei első negyedév számait,amely viszont nem lehet túl jó!!! Ezért a tavalyi eredmények nem fogják érdemben befolyásolni az árfolyamot!!Én annak is örülnék,ha ezen a szinten meg tudna maradni.Még sok türelem kell,a 2025-re igért eredmények pedig bőven teljesülhetnek!
Változó árlépésközök a Budapesti, Bécsi és Frankfurti tőzsdén " A budapesti, a bécsi és a frankfurti tőzsde egyes értékpapírok likviditási kategóriájának módosításáról döntött, ami a termékek árlépésközének változását eredményezi. A BÉT az érintett termékek esetében a nyitott, napon túl érvényes megbízásokat március 31-én a kereskedés zárását követően törli. A megbízások április 1-én újra rögzíthetők. A BÉT azonnali piacán érintett papírok: AUTOWALLIS, MASTERPLAST, SET, CIGPANNONIA, DMKER, DUNAHOUSE, EPROLIUSIA, MEGAKRAN, NUTEX, OTT1, PENSUM, ZWACK, BIF, ENEFI ELS, KULCSSOFT, ORMESTER, TAKAREKJZB, NAP, EPDUFERR, GLOSTER, GOPD, OXOTECH, POLYDUCT A bécsi és a frankfurti tőzsdén csak azok a megbízások kerülnek törlésre április 1-én tőzsdenyitás előtt, amelyek esetében a megadott ár nem felel meg az új szabályoknak....."
SAJTÓKÖZLEMÉNYÚjabb autómárkával bővül az AutoWallis kiskereskedelmi portfóliójaBudapest, 2022. március 21. – Tovább folytatja növekedését és bővíti a csoport által a kiskereskedelemben értékesített autómárkák számát az AutoWallis, miután belép a SsangYong hazai kiskereskedelmi piacára. A dél-koreai márkát az AutoWallis kizárólagos importőrként a magyar mellett három régiós piacon már képviseli, de eddig kizárólag a nagykereskedelemre koncentrált. A lépés jól illeszkedik a Csoport stratégiájába, melynek célja, hogy az akvizíciók és üzletfejlesztések mellett organikusan is tovább növekedjen, így a már képviselt márkákat a kapcsolódó szolgáltatásokkal együtt a kiskereskedelem terén is egyre több országban tegye elérhetővé.A magyar piacon az egyik legdinamikusabban fejlődő autómárka kiskereskedelmi piacára lép be az AutoWallis, miután a csoporthoz tartozó budapesti, Váci út 175. szám alatt található autószalonban mostantól a Maserati, Isuzu és BMW Premium Selection mellett a SsangYong teljes modellpalettája is elérhető az autóvásárlók számára. A csoport 2012 óta képviseli a SsangYongot, de eddig a márka gépjármű- és alkatrész kizárólagos nagykereskedelmi tevékenységét végezte először Magyarországon, majd Romániában, Csehországban és Szlovákiában. A márka sikerét és felfutását jelzi, hogy az elmúlt években a Csoport jelentősen növelni tudta piaci részesedését a régióban: Magyarországon 2021-ben összesen 1000 darab SsangYong talált gazdára, ami 15,47 százalékos növekedést jelent egy év alatt, miközben a hazai személyautó-piac 3,4 százalékkal csökkent*. Az AutoWallis mostani lépése jól illeszkedik a Csoport stratégiájába, melynek célja, hogy a vállalat az akvizíciók mellett organikusan is tovább növekedjen, így a már képviselt márkákat egyre több helyen tegye elérhetővé a kiskereskedelem terén is a kapcsolódó szolgáltatásokkal együtt. Antal Péter, az AutoWallis Kiskereskedelmi üzletágának vezetője elmondta: céljuk, hogy a Csoport által nagykereskedőként képviselt márkákat a lokális piaci igényeket felmérve, egyre több országban tegyék elérhetővé. Így az AutoWallis ismertsége és pozíciója, valamint a csoport tagjai közötti szinergiák támogatják egymást, fokozzák a működési hatékonyságot, ezáltal a részvényesi értéket növelik. Hozzátette, hogy a mostani lépéssel a SsangYong összes modellje – a Korando, a Musso és a Musso Grand, a Rexton, a Tivoli, valamint a Tivoli Grand – elérhetővé vált az érdeklődők számára, az értékesítés mellett pedig hivatalos márkaszervizpont is elérhető a helyszínen, így a Csoport szolgáltatási portfoliója is egy újabb márkával bővült.* A piaci adatokat a DataHouse szolgáltatta.
Ez okés, de most jövőről beszélünk nem a jelenről. 1 év vagy 2-3 év a mérvadó. Az orosz birodalom bukása (márpedig ez történik épp) nagyon erősen vissza fog hati az EU-ra.
Amúgy ez nem feltétlenül igaz. Pár hete elmentem, és megvettem az autót, ahogyan ezt bármikor meg lehetett tenni az elmúlt években is. Pont olyat, amilyet szerettem volna. Igaz, ehhez át kellett utazni a fél országot, de egy új autó esetében szerintem ennyi belefér. Egészen közel is kaptam volna, de az kombi volt, én meg nem kombit kerestem.
én azt olvastam, hogy ez egyelőre a BMW-ket pont nem érinti... mellesleg attól még előrendelést vehetnek fel. de ennél sokkal nagyobb gát lesz az üzemanyag ár és az infláció. ha beleszaladunk a recesszióba, akkor ez elsők között fog elesni, mint 2008-ban az autó értékesítő cégek. ne legyen így, mert bár be lehetne vásárolni 60Ft is akkor, de 3-4 évig csak pisloghatunk.
nord +10%, taki +10% - mind kurva erős cégek. minimum 106-108 körül kellene lenni az elmúlt napok emelkedése alapján. a cég nem érintett sber-ben, nem érintett ukrán vagy orosz piacban. vízionálunk egy recessziót? ok, de akkor baszki nem csak ennek kellene beragadni, hanem az otp-nek is, ami megy lassan 30%-ot az aljától. örülök annak is, mert kaszálok rajta, de csak érthetetlen ez a nyönyörgés itt.
nagyon belenyúltunk ezzel az autós biznisszel megint. már a takibank is ment egy szépet, az otp-n meg kaszálni lehet a vola miatt. itt meg poshadunk, 100 fölé sem tud mászni. belefolyunk a kurva recesszióba, aztán évekig bámulhatjuk megint ezt az árfolyamot úgy, hogy már a 130-ra is ciccegett az Ormosy, hogy merhetünk nagyobbat álmodni.
Lesz itt hamarosan akkora EU-s stimulus, hogy csak úgy zengeni fog. Ha vége a háborúnak be fog indulni a pénzpumba. Az EU be akarja majd bizonyítani, hogy az Oroszok jártak rosszul és nem mi. EU még nem nyomtatott annyi lóvét, mint az USA. Majd most.
AutoWallis Nyrt+topic