Félremegy az egész, ha egy adott pillanatbeli egyetlen számra próbálod ezt leegyszerűsíteni. Gondolhatod, hogy a 6%-ot ők is látják és el tudják helyezni. Egy ilyen akvizíció arról szól, hogy mit látnak bele a jövőben az AW céljaiba beleillesztve. Ez majd kiderül. A Teslába sem fektetett volna senki ha csupán azt nézik, hogy sok negyedéve veszteséget termelt.
Csak hogy a számokat helyre tegyük: most gyorsan megnéztem 3 nagyobb magyar autó kiskereskedő cég profitmarzsát, EBITDA szinten 1,4-5,9% között mozogtak. Vagyis a 6% az nem rossz. Másrészt az AutoWallisnak 5,2% volt a Q3-as EBITDA marzsa ha jól emlékszem, így a 6%-os szám a target cégnél szintén nem rossz. Az persze kérdéses hogy mennyiért veszik, és így megéri-e, de hogy nem fogja lefele húzni a számokat, az biztos. (Minden másban lehet persze kötözködni, de legalább ilyen hülyeségekbe ne, hogy a sarki gyrosos mennyit keres ehhez képest)
we continue to believe in AutoWallis’ longterm strategy and since the changes in our estimates do not affect FCF,
we leave our 12m TP at HUF 230 and our recommendation on Buy.
Most nem rossz, ezen a piacon az 5%+, ez így van. Utána néztem megint, 7,5-8% a maximum amit lehoznak (főleg a prémium márkák) Ettől még azt gondolom, hogy maga az autokereskedelem oldschool módon folyik.
Persze, de nem kell feltatálni a spanyol viaszt, vannak már gyakorlatilag off-the-shelf kereskedések, eladó nélkül, az AW-nak csak körbe kell nézni, és adaptálni.
Nem változtatott az AutoWallis részvényeire vonatkozó célárfolyamán és ajánlásán a Concorde elemzője, 230 forintos célár mellett vételre javasolja a papírokat a társaság negyedéves gyorsjelentését követően.
Nem tudom,hogy a Concorde-nál ki készíti ezeket az elemzéseket,de se itt,se a Waberer's-nél köszönő viszonyban sincs,De ha ennyire olcsó akkor kezdjék inkább zsákolni a szavak helyett.
AutoWallis Nyrt+topic