Fel a fejjel, türelem! Én február végén vettem (sokkal-sokkal többet, mint te) 131-ért, pár nap múlva 168 volt, de nem adtam el, mert azt hittem, tovább emelkedik, hiszen volt már 266 is. Ennyit a kapzsiságról. Sebaj, lesz még annyi, addig sem költöm el a pénzem. Amíg nem adod el olcsóbban, addig nincs veszteséged.
Az a probléma,hogy a gyártókat összekeverik a kereskedőkkel! Európában 1,4%-al nőt az eladások száma az 1-8 hónapban. Az,hogy a gyártóknak Kínában jelentősen csökkentek az eladásaik ez mennyibe érinti a magyar kereskedőket? Sajnos a tőzsdézők zöme nem tudja,hogy mit csinál. Szerencsejátéknak nézik a tőzsdét. Pánikoló emberek tömege.Saját magukat kergetik veszteségbe! Van itt egy hozzászólás ma,amely tökéletesen értékeli a helyzetet. Amíg nem adod el a papírt,addig nincs nyereség és nincs veszteség sem,addig befektetés van.Ami pedig az elektromos autózást illeti: Még nincs itt az ideje,majd amikor kiépül hozzá a megfelelő infrastruktúra. Amíg 17 millióért akarnak aksit cserélni egy 6 milliós autóban /Baumgartner/ addig miről beszélünk?
Az AW stratégiája itt szerintem nagyn jó, hogy európai és kínai gyártókkal is leszerzödik mind nagy- mind kiskereskedelmi forgalmazónak. Így neki tök mindegy, hogy a népek melyik autót veszik, csak vegyék.
És akkor itt vagyok én 145-150 közötti átlaggal, nem szeretném tudni, hogy mennyiért. Az én tapasztalatom az, hogy ha egy növekedési részvényt vesz az ember (mármint egy komolyabban vehetőt), akkor az busásan megtérül. Hogy mikor, azt senki sem tudja, de utólag visszaszámolva is meg szokta érni. Sokkal jobban, mint mondjuk ha egy OTP-t vett valaki 3 éve. Pedig az OTP, tuti buli. :) Brutál mínuszokat ültem már végig részvényekben. Ez ilyen.
"Alig egy éve építi az álmot nálunk az egyik legsikeresebb kínai autómárka, a BYD. Igen, elvégre az elnevezés a Build Your Dreams szókapcsolatot testesíti meg és bizony nagyon komoly számokat produkálnak. Elég annyit mondani, hogy idén már többi, mint 1000 darab új elektromos autót értékesítettek, az utolsó három hónapban, tehát nyár közepe óta folyamatosan piacvezetők is nálunk ebben a szegmensben."
https://invst.ly/16rslw Túl sok kommentet nem igényel, megtörtént a trendforduló, igaz elég visszafogottan (indikátorok szerint is), sok idő lesz még, mire az 1. ellenállásig eljut
"Az energiaszuverenitás elérése érdekében számos kormányzati program folyik, előadásában az elektromosautó-támogatási pályázat meghosszabbítását vetítette előre Lantos Csaba. A támogatás akár a családok számára is elérhetővé válhat a vállalkozók után, azonban még nem tart ott a helyzet, hogy a miniszter pontos részleteket tudjon közölni."
AutoWallis, Masterplast: 50 százalékos drágulás a láthatáronA
jövő legnagyobb tőzsdei ígérete az AutoWallis és a Masterplast lehet,
melyeknél egyaránt 50 százalék körüli felértékelődési lehetőséget látnak
az elemzők. Az építőipari anyagokat gyártó Masterplast
a pandémia kitörését követően jelentősen profitálni tudott az
egészségipari termékek iránti felfutó keresletből, valamint a
lakásfelújítási hullámból, amit az állami támogatások is fűtöttek. Az
építőipar hazai válságát ugyanakkor az elmúlt két évben a társaság
eredményén s a részvényárfolyamon is mély nyomokat hagyott. Idén még nem
tudott érdemben emelkedni a részvényárfolyam, pedig a mérsékeltebb
elemzői várakozások ellenére is közel másfélszeresét érheti a papír a
mostani árazásnak az MBH Bank szerint.
AutoWallis Nyrt+topic