Hozzáteszem, Q3-Q4-ben várhatóan 20% feletti növekedöéseket fogunk majd látni éves alapon, mivel tavaly Q3-ban beesett az értékesítés, tehát a bázishatás nagyon erös lesz.
Szerintem most, hogy ránk löcsölték a szarjaikat, és cserébe kaptak egy rakás AW Nyt. részvényt, már abban érdekeltek, hogy elszálljon az árfolyam/ fizessen sok osztalékot. Persze még valami zártkörü osztalékelsöségi részvény jegyzést bedobhatnak.
Rekordbevételt értünk el a második negyedévben , így árbevételünk az idei első hat hónapban 195,2 milliárd, míg EBITDA-nk 9 milliárd forint volt, melyhez nagy mértékben járult hozzá Kiskereskedelmi Üzletágunk piaci átlag feletti bővülése! A részletekért kattintsatok a linkre! #AutoWallis#RégiósMobilitásiSzolgáltató#RégiósAutókereskedő
Én ezt már évek óta "károgom", hogy amíg mi részvényesek lószart nem profitálunk a cégből (nincs osztalék és az árfolyam is nyökörög), addig ők évről évre kurva nagy fizetéseket és bónuszokat tesznek el. Vissza lehet nézni, minden évben volt prémiumka! Nekünk befektetőknek meg csak a magyarázat jut. USA-ban kibasznánk a managementet mint macskát szarni.
a 106 milliárdos negyedéves árbevétel imponáló, és még tovább nőhet. Árbevétel tekintetében simán megvan az időarányos növekedés a duplázáshoz. Márcsak a költségeket kellene kordában tartani.
Aha, csak közben EBIT, EBIDTA, profit értékekben meg durván csökkentek. Azaz itt nem csak az ÉCS vitte el a pénzt, hanem a folyó költések. Erre mondom, hogy lófaszt bónuszka addig, amíg az eredmények romlanak.
a trend iránya továbbra is long. A bérköltségek jelentös megugrásánál, jelentős létszám nővekedés ,nekünk nem igazán látszik, hogy meddig fog konstans lenni bevétel arányosan. Ha ehhez a létszámhoz tervezték meg a 2028 as értékesítési darabszámot, akkor hurrá. A mostanihoz egy kicsit még sok, a concordia a fülvizsgálatánál részletesebb infoval rendelkezik majd.
a legnagyobb kockázat a használt autók nagy árcsökkenése. Egy lizingelő cégnél ez nagy veszteséget okozhat, megjelenik a költség oldalon A kérdés meddig tart a csökkenés,
ne irj netto marhaságot. az écs az a beruházás leírása 3-5 évre. azaz amikor megveszel valamit akkor a ktg nem az adott tárgyev eredmenyet terheli hanem 3-5 ev alatt irod le az eredmenybol. csökkenti az eredményt. mi befektetok a beruhazasr szeretjuk ha jo, de en azt irtam h itt a folyó koltes is nott jelentosen. Na ez mar baj.
Sokra nem megyek az árbevétel növekedéssel.ha legalább annak 5%-a nem nettó nyereség.Sajnos az idei év már elment,idén már nem lesz 160-170 közt az árfolyam! Legkorábban 2025-ös Q2-es jelentés után lehet az említett szinten a papír,de ahhoz nagyon jó első fél év fog kelleni! 2024.03.05.-én volt rövid ideig 168 ft,azóta folyamatosan lassan,de ballag lefelé. A legnagyobb probléma az,hogy nem látom,miért ilyen tehetetlen emberek irányítják a céget? A legutóbbi akvizíciók nem érnek semmit! A kinai járművekkel sem megyünk semmire,mert Európa nem a saját gyártást akarja támogatni,hanem inkább büntető vámokat szab ki a kinai járművekre! Mindezt azért,mert Európa politikusa nem akarnak olcsóbban gyártani,mert csak a tőke érdekeit nézik,a lakosság nem számít semmit náluk sem!Így aztán nem látom a Wallisban most azt a lehetőséget amit 2021 elején láttam!
Nézd, akkor add el! Én azt gondolom, hogy előbb lehet növekedni, azután racionalizálni, kihasználni a szinergiákat, létszámot optimalizálni, nem tudom, hogyan fogalmazzam még meg finoman. Most jön egy minden várakozás szerint jobb Q3 és Q4. Az meg tökmindegy, hogy kínai vagy nem kínai, bár a BYD azért megyeget. A nagytulaj nemrég beletolt egy csomó pénzt, gondolom, tudja, miért.
"Mindezt azért,mert Európa politikusa nem akarnak olcsóbban gyártani,mert csak a tőke érdekeit nézik,a lakosság nem számít semmit náluk sem!" A valóság éppen ezzel ellentétes. Ha a töke érdekeit néznék, és nem a klakosságét, akkor nem szigorodnának folyamatosan a megengedett kibocsátási értékek, és nem tiltanák be a belsö égésü motorokat 2035-töl. Ha a töke számítana, akkor hagynák az autógyártókat szabadon garárdálkodni, azaz gagyi, légszennezö autókat gyártani, amin a mostaninál jóval nagyobb profitot tudnának csinálni. Ezzel szemben olyan intézkedésekre kényszerítik az autóigyártókat, ami pénzbe kerül neki, cserébe kevésbé terheljük a környezetet. Az meg csupa értelmetlen feltételezés, hogy mikor, hol lesz az árfolyam.
Ne hari, de azt én is megköszönném, ha levezetnéd, hogy miért pont 1 év múlva várod 160-170 Ft-ra. Ez szerintem is nettó találgatás. Meg azt is, hogy konkrétan mi a marhaság abban, amit írt. A védővámokat azért szabják ki a kínai autókra, mert az olcsóságukkal letarolnák a nyugati világ autópiacait. Ez munkahelyek megszűnésével járna. Pontosabban így is szűnnek meg autóipari munkahelyek az alacsony kereslet miatt, ez durvulna el teljesen. Tehát Európa éppen hogy ezzel támogatja a saját gyártást. Kiselőadás következik, kihagyható. :) A kínai autók olcsóságának legfőbb oka pedig az, hogy a kínai állam rendszerszintűen megtámogatja pénzzel a kínai cégeket. A kínai cégek úgy működnek, ami egy nyugati, versenyen alapuló piacazdaságban elképzelhetetlen. Ha nem megy a szekér, kapnak a "nép pénzéből". Én is dolgoztam kínai cégnél. Amikor jött a vevő reklamálni, és megkérdezte a magyarországi gyár igazgatóját, hogy ki a főnöke, azt mondta, hogy a párt. :) A kínai cégekben ott van az állampárt. Valójában nem piacgazdaság, amit ők előadnak, hanem annak az elbábozása. Azt is el kell ismerni, hogy az európai autógyárak elaludtak. Ismert jelenség az is, hogy amikor egy ország ipara nagyon elmaradott egy területen, és ráhajt annak a modernizálására, akkor ha van eszük, rögtön a legújabb technológiát vezetik be. Ezt tette Kína. És akkor még arról szó sem esett, hogy sok mindent ki sem kellett találniuk, mert a nyugati autógyárak szellemi termékeit megszerezték ipari kémkedés révén. Kínába nyugati cég csak úgy mehetett gyártani, ha bevon egy kínai partnert is, és vegyesvállalatot hoznak létre. Azt hiszem, ez még most is így van. Miért? Hát azért, hogy hozzáférjenek a szellemi tulajdonukhoz. Szóval egy ilyen inkorrekt versenyben teljesen jogos a védővám.
AutoWallis Nyrt+topic