2021 Q2-ben lesz tőkeemelés 2,5- 3 milliárdért + 1.6 Mrd buffer a túljegyzésnek, utána valszeg évekig ilyen tőkeemelés nem lesz. Hitel, kötvény ha kell nekik még pénz lóvéra, akvira. 100 forintért kínálnám minimum a papírt, kétszámjegyű hülyeségeket felejtsék el. 2021 Q2 után stabilan emelkedő pályára állhat a papír és a kétszámjegyű árfolyamot végleg maga mögött hagyhatja hacsak nem xarja össze magát a világ. Az emelkedés valszeg nem egy M-es BMW sebességével fog megtörténni inkább csak olyan Ssangyong-os lesz :néha-néha egy nagyobb gázfröccsel és remélhetőleg satufék és főleg tolatás nélkül -) . Aki akar az a következő hónapokban gyűjtögethet(100 forint alatt :-) +400 milliárdos bevételt szerintem simán teljesítik főleg, hogy ezeket a bevételi számokat mindig alul tervezik, hogy utána nagyobbat szóljon a teljesítményük :-) lásd a 2019-ban publikált terveiket ahol 2024-re terveztek a 130 milliárdos árbevétel elérését. A +400 milliárdba egyébként az 5-600 milliárd is belefér hiszen felső korlátot nem írtak:-)
Gondolom egy impozáns épületet fognak oda felhúzni mert prémium márkákat is fognak ott forgalmazni. Azt a vevőkört nem lehet egy istállóban kiszolgálni :-)
Miért kell új épületet oda húzni? Miért nem volt jó az? Igazából semmi baj nem volt vele...talán kicsi volt? Ha meg le lett bontva, nem volt kicsit drága a vételár??
IIdei évre én már nem tippelnék mert most elbirkóznak majd az elemek egymással. Eddig is azt írtam, hogy 2-3 év múlva lehet belőle valami, a tervek alapján a tripla innen benne lehet 3-4 éves időtávon. Árbevétel terveiket eddig felülteljesítették de a hatékonyságot javítani kell mint ahogy reggel írtam. Rengeteg olyan tevékenység van amit most több helyen végeznek..... EBITDA arány javulni fog mivel a szervíztevékenység szépen fog növekedni. COVID után mindenki is utazni fog így az autókölcsönzés hasíthat a következő években főleg úgy, hogy a Wizzair partnere a cég a Sixt-en keresztül. Ami a legfontosabb, új részvények nyomtatásásnál a jövőbeli értékhez jobban kellene igazodni és ezeket a 8x forinton kibocsátott részvényeket el kell felejteni. Értem én, hogy most nem adnak többet érte de nem is hajtja őket a tatár, hogy mindent is megvegyenek, ráadásul részvényért. Írják is, hogy "További kötvény/hitel finanszírozás lehetőségének megteremtése" Dolgozzanak ezen. Akvirálni pedig majd a nyereségből is lehet.... már ha van ugye :-) 2025-re mindenki kalkulálhat olyan 400 milla részvénnyel mert kb annyi lesz. A részvény nem fog 10X -es árfolyamon mozogni de Hattorio kollégának mint befektető a tripla is elég :-)
AutoWallis Nyrt+topic