Az ärbevételét dupläzza....Istenem. Na, én nem zavarom itt a nagy tudást, még a végén valaki a cég számai mögé néz, világért sem akarom, hogy valaki érdemben beszélgessen a fundamentális háttérröl.
AAA auto hasonlo story volt? Mirol beszelsz elobb meg a Waberers volt a peldad a masik topikban.Fogalmad sincsen a WallisAuto csoportrol ez tisztan latszik.
ma, 12:31előzmény: #3717 rbbj11#3718számolja ki mindenki, mennyi az indokolt árfolyam mondjuk csak másfélszerezö bevétel és csak 4% profit marzs mellett....ja és ahhoz is tartani kell két évig a papirt...onnantol nincs elöre beárazás...ugyanis addigra biztosan az autoipari ciklus leszálló ágába kerülünk, ez a német autoiparnál mär a mostani gyj-kben el is kezdödött és itt a többi: https://forum.portfolio.hu/topics/autowallis/37928?oldal=186 remelem kielégítö a tartalmi välasz?
ma, 12:29előzmény: #3697 Simeone#3717figy, legyen dupläzodo eredményesség is! Söt, legyen 8% a netto profitmarzs!! Akkor is dräga a papír, mär most is....520 ft ärbevétel, 8% profittal 41 ft/rv. Magyar, ciklikus, autoiparhoz köthetö cégnél a 10-es p/e is sok....emlékezzetek AAA autóra, ami hasonló sztori volt....le is esett tözsdéröl kivezetés elött 6-as p/e-re....de ha 10-es is a p/e,akkor is ket év mulva lenne 410 ft. Két év mulva. Ha triplázzák az eredményt a dupläzo árbevétel mellett. Ami a közel képtelenség kategoria Egyébként a 8% profitmarys csak a ciklusok tetjén érhetö el, majd lesz 2 olyan év is minden 10 évben, amikor -10% lesz a profit...
Akkor nekem kell kikeresnem a fundäs érveket a mai napról és beidézni? Annyira nem volt sok oldal ma.... Persze az a mäsik Wallis topikban keletkezhetett. Ki tud arra figyelni, ha Wallisrol beszél, hogy még melyik topicba is mikor írjon?
AutoWallis Nyrt.