Egyre nagyobb baromsagokat irogatsz mar kezd unalmas lenni nekem is. Majd evekig lefele fog menni persze mi ertelme van ennek a folyamatos hisztinek a reszedrol. Buktal rajta ennyi senki nem mondta,hogy add el.Majd,ha fordul akkor meg lemaradsz ez lesz a forgatokonyv.
Annyi pozitív van, hogy az esèsek mint ma is, minimàlis forgalmakkal van az elmúlt hetekbe, az emelkedèsek (igaz nem sok volt) viszonylag nagyobb forgalommal mennek...
Plusz ugye az emelkedő hosszútávú trend is sérülne. Az kurvára nem esne jól a papírnak. (szándékosan nem bizalmat írtam, mert ugye ami nincs arról kár is beszélni). Ralit várni - tőlük - meg hát... lehet persze bármikor, de nem úgy tűnik hogy fontos nekik, így nem ringatnám ebbe a hitbe magam. Lassan úgyis cselekedned kell neked is.
Ha benéz alá, el fog durranni pár stop megint (a split előtt vevő, hosszútávú hívőké is). Utána már csak a szentlélek fordítaná meg rövid távon, így ilyet ne is mondjunk :)
Wallis négytagú autós cégcsoportja, benne a Wallis Automotive Europe, a Wallis Motor Duna, a Wallis Motor Pest és a Wallis Autókölcsönző. A négy tagvállalat gépjármű és alkatrész kis- és nagykereskedelemmel, szerviz szolgáltatásokkal, rövid és hosszú távú gépjárműkölcsönzéssel foglalkozik Magyarországon, illetve a közép- és délkelet-európai régióban. A cégek együttes árbevétele 2017-ben meghaladta a 66 milliárd forintot, így az AutoWallis a BÉT hetedik legnagyobb árbevételű vállalata lett.
A cég az ünnepélyes becsengetés után tartott sajtótájékoztatón elmondták, hogy a cég tőzsdei jelenlétének két fő célja van. Egyrészt szerették volna, hogy legyen egy autós cég is a hazai börzén, másrészt cél, hogy a jövőben is rendelkezésre álljon a lehetséges bővülés, adott esetben tőkebevonással, akvizíciókkal. A kitűzött cél nem kevesebb, mint öt év alatt az érbevétel megduplázása. A tervek szerint a 2020-as év után már vonzó osztalékot is fizethet a cég.
ebben a sztoriban én kizárólag az autowallis vezetőségét hibáztatom. Ha nekem adtak volna 6mill részvényt februárban, én is 240-ért adtam volna el. A gond az, hogy a cég részéről adták neki és feltételek nélkül, plussz a hatását sem kezelték és a mai napig nem tesznek semmit. Fullba nyomják, befektőcske meg gyün...
Azt gondolom, hogy mivel mindenképp a 2017-es előző évhez képest kiugró évükre akarták alapozni a tőzsdei megjelenést, így szorította őket az idő. A gond az, hogy nem vették törődtek azzal, hogy a "trükk" úgyis ki fog derülni, és előbb-utóbb be kell vallaniuk, hogy igazából nincs konkrét terv a cég fejlesztésére. Engem személy szerint nem érdekel mi lesz 5 év múlva - az üzleti világban az naggyyyyoon hosszú időtartam - konkrét 2019-2020-as lépésekre vagyok kíváncsi. Ha ebből látszani fog valami a Május 20át követő bejelentéseken, akkor maradok. Ha nem, akkor nincs remény az érdemi emelkedésre, bukóban kiszállok és átmegyek máshová. Gyanítom nem én leszek ezzel így....
alapvetően a bux-ba lépés és a prémium is tőke és befektetőbevonzó erő DE csak akkor, ha látszik mit akar az Autowallis. 5 éven belül dupla bevétel, de még nem tudjuk hogyan az nem elegendő a meggyőzéshez. Nincs bizalom, ez a helyzet. A három hónap tapasztalata az, hogy ha ma befektetsz az autowallisba, akkor holnapra kevesebbet ér a pénzed. Ezen a képen kizárólag a cég vezetősége tud változtatni, senki más.
Egy biztos, ezt nem így kellett volna... bejöttek a tőzsdére, "elkérték" a pénzünket, majd keresik a lehetőséget azt hogyan fektessék be. Nem egy jó üzleti model.
Sajnos igy van, amíg nem lesz világos miért is jött az Autowallis a tőzsdére (mit akar a bevont tőkével) és miért jó egy befektetőnek ha autowallis részvényt vásárol, addig az árfolyam és a forgalom itt fog állni.
Felfoghatatlan ez mert jol indult a tozsdei bevezetes egeszen a split iutani idoszakig. Aztan az Adamosi fele tranzakcioval szetbarmoltak az addig felepitett folyamatokat es a bizalmat. A vegeredmenyt lathatjuk mar kozel 3 honapja........ Milyen menedzsment az ilyen aki ezt vegrehajtotta vagy asszisztalt hozza.
AutoWallis Nyrt.