Lehet itt okoskodni, de ha belegondoltok, a BÉT majdnem minden részvényével történtek már irracionális dolgok... Én itt nem látok semmi eget rengetőt más papírokhoz képest.. Valamennyi tapasztalatom van már itt is, és az életben is. Belevettem, mint mindenki aki itt van. ... Én úgy gondolom nem csináltam hülyeséget. Ha igen, akkor így jártam. Mindenki maga szerencséjének a..... POGÀCSA :)
A likviditás bux-hoz elegendő. Jelenleg a cél a CECE index. Ehhez ha tetszik, ha nem, ők is be fognak segíteni forgalmat generálni.... Ez még friss, közép távlati tőzsdei cél. Ha mindez megvan, utána lehet szvsz magával az árfolyammal foglalkozni. . . Jobban be lennék szarva, ha ezt egy ősrégi részvénnyel csinálnák.... nézzetek meg tulajdonos váltás utáni hosszútávú chartokat/az elejét/.... Vagy bevezetes utániakat. Semmi különleges nincs ebben.... megy ez még fel, jócskán. A baj akkor lenne, ha ez mondjuk jövő evben lenne így. Csak egy vélemény....
NyeretlenKeteves, Említetted hogy számodra - pozitív értelemben - meglepő (ahogy te fogalmaztál - bizakodásra okot adó) nevet vagy
részvénydarabszámot vettél észre a kgy-n a részvénykönyvben. A Feel által is
linkelt oldal alján nem látható az a személy, illetve darabszám, amire figyelmes
lettél? :) Vagy rajtuk kívül van valami? Nem szeretnék találgatni, de érdekelne. https://www.alterart.hu/szervezeti-felepites/ (Én sajnos nem tudtam résztvenni a kgy-n, mivel mint 300km-re vagyok a fővárostól.)
Az viszont lathato,hogy jelenleg a reszveny kereskedese egy szuk savban mozog. A likviditas es a volatilitas gyenge ezen valtoztatni kell. Ez az irany senkinek sem jo szerintem.
Ha a Wallis Asset Management adott volna el (mint többségi tulajdonos) - ezzel növelve a közkezet - az elmúlt 2-3 hónapban bármikor, azt nem kellett volna közleményben közzétenni?
AutoWallis Nyrt.