Topiknyitó: Veresmester 2019. 02. 05. 19:15

AutoWallis Nyrt.  

Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
HARDCORETERROR
HARDCORETERROR 2019. 04. 15. 15:48
Előzmény: #15438  badend
#15440
Egyetértek.
"Valóban érdekes ez a "nagy" emelkedés az árfolyamban, változott a trading az MNB-hez való bejelentés óta de látható oka nincs. Nem azt mondom, hogy nem ér többet a részvény, de semmi bejelentésre indultunk meg felfelé, szóval valami történt a háttérben."
Ha jobban belegondolunk, mekkor gáz már ez.. 
Infernó kategória..
Honekker6 2019. 04. 15. 15:42
Törölt hozzászólás
#15439
badend
badend 2019. 04. 15. 15:37
Előzmény: #15436  HARDCORETERROR
#15438

Ápr30 előtt nem várok semmi megrázó kommunikációt a cégtől, ott fognak bejelenteni mindent. Az még két hét kitartás. Onnantól mindenképp lassú felfelékúszást remélek: ha már lesz terv és kihirdetett stratégia, akkor annak működnie is kell :-)
Valóban érdekes ez a "nagy" emelkedés az árfolyamban, változott a trading az MNB-hez való bejelentés óta de látható oka nincs. Nem azt mondom, hogy nem ér többet a részvény, de semmi bejelentésre indultunk meg felfelé, szóval valami történt a háttérben.
Akármi is az, végre jó nekünk és a Wallisnak is.
Meglátjuk meddig megyünk csütörtökig. Ha a hetet plusszban zárjuk (140-145 körül/felett), akkor talán mondhatjuk, hogy fordult.
grimbusz1
grimbusz1 2019. 04. 15. 15:25
Előzmény: #15430  NyeretlenKeteves
#15437
És ott belevesz Chuck Norris is
HARDCORETERROR
HARDCORETERROR 2019. 04. 15. 15:25
Előzmény: #15412  badend
#15436
Köszi!
Tudjuk be a mai emelkedést a befosatásnak (érdekes módon kiálltak a manipulatív pakkok, tehát már csak ezért is megérte), viszont az lenne az üdvös, ha egy tényleges fordulást és emelkedő pályát megtámogatnának egy céghez méltó kommunikációval és nem fórumos befektetők magánemailjeire (!) adott magyarázkodó válaszok megosztásából állna mindez részükről, ha ezt komolyan és transzparensen gondolják. (hol van az már mikor a tulaj pakkvétel bejelentésére elkezdték vadul továbbvenni egyesek , pedig ott már házonbelül egyértelmű volt a forgatókönyv, aminek nagyon remélem itt lehet a fordulópontja)
megvolt váltóárf alá kerülés, amire számítottam, innen felfelé várnám, de komoly fenntartásaim vannak.
a jelenlegi árfolyam is pics@füst ahhoz a romoboláshoz képest, amit  a papír elszenvedett és idáig züllött (nem süllyedt)
Kitartás!
Zsimo
Zsimo 2019. 04. 15. 15:23
Előzmény: #15433  Törölt felhasználó
#15435
A beragadtak biztos dobják! Akkor lesz érdekes ha vissza szeretnének szállni de nem tudnak csak egyre magasabb áron! Kérdés melyik utat választják? 110 vagy felfelé lassan?
Törölt felhasználó 2019. 04. 15. 15:20
#15434
Kérem vigyázzanak, a shortok záródnak.
Élmunkás tér következik.
Törölt felhasználó 2019. 04. 15. 15:13
#15433
livermore fordított... Most az emelkedésen fog hüledezni mindenki, aki dobja
Honekker6 2019. 04. 15. 15:10
Törölt hozzászólás
#15432
Honekker6 2019. 04. 15. 15:08
Törölt hozzászólás
#15431
NyeretlenKeteves
NyeretlenKeteves 2019. 04. 15. 15:03
Előzmény: #15427  HoStrucc
#15430
 Az is lehetséges, hogy az árfolyam a  végtelen elérésekor csak megpihen és utána tovább száguld :-) Chart legyen a talpán ami ezt ábrázolni tudja :-) 
HARDCORETERROR
HARDCORETERROR 2019. 04. 15. 14:58
#15429
143, 71 milla, csak tartson ki, eddig jó, de szigorúan csak a mai napra ;)
Suyen85
Suyen85 2019. 04. 15. 14:52
Előzmény: #15426  NyeretlenKeteves
#15428
Biztos hentes családból származik, azért kerekít mindig felfelé. 
HoStrucc
HoStrucc 2019. 04. 15. 14:51
Előzmény: #15423  NyeretlenKeteves
#15427
Párhuzamos matematikai univerzumaitok Székely úrral a végtelenben még akár metszhetik is egymást! ;)
NyeretlenKeteves
NyeretlenKeteves 2019. 04. 15. 14:48
Előzmény: #15425  Törölt felhasználó
#15426
Akkor meg is nézem a 300 című film mindkét részét. A másodikat természetesen nem végig mert akkor az már 600 lenne! Székely úrnak pedig 700 (esetleg 750:-) 
Törölt felhasználó 2019. 04. 15. 14:45
Előzmény: #15424  NyeretlenKeteves
#15425
Első körben :)))
Ott egy szusszanásnyi pihenő következik, majd 500
NyeretlenKeteves
NyeretlenKeteves 2019. 04. 15. 14:44
Előzmény: #15422  Törölt felhasználó
#15424
Csak 300? :-) 
NyeretlenKeteves
NyeretlenKeteves 2019. 04. 15. 14:43
Előzmény: #15419  Suyen85
#15423
Engem az háborít fel igazán(többek közt), hogy egy 2018-as doksiban 66.3 milliárdos bevétel szerepel a 2017-es évre... ezt többször ki is hangsúlyozták a tőzsdei bevezetés előtt, sőt az hangzott el, hogy majdnem 70 milliárd. Tudnak ám felfelé "kerekíteni" :-) aztán mit ad Isten és az is "csak" 64.2 milliárd.lett  . A cég marketingje már nem annyira jó miután kiderült, hogy Székely úr szereti nagyvonalúan kezelni a számokat :-) MNB vizsgálat... majdnem elsírtam magam  azon, hogy milyen  "őszintén " meglepődött Székely úr. A cég jó lesz de ismételten arra kérném befektetési igazgató urat(is), hogy ne próbálja félrevezetni i a befektetőket mert többségük még számolni is tud :-) Ez a téma részemről lezárva de árgus szemekkel fogom figyelni Székely úr matematikusi pályafutásásnak kibontakozásást(is) . 
Törölt felhasználó 2019. 04. 15. 14:42
#15422
Felpattant az AutoWallis
2019.04.15 10:37Az elmúlt hetek lecsorgása után hétfőn felpattant az AutoWallis árfolyama, a társaság részvényei 6 százalékkal kerültek feljebb, a részvény 22,8 millió forintos forgalom mellett emelkedik, ami lényegesen alacsonyabb az AutoWallis elmúlt két hónapos, átlagosan 342,58 millió forintos forgalmánál.Az AutoWallisnál több fontos bejelentésre is sor került az elmúlt hetek folyamán, a társaság vezérigazgatójának Ormosy Gábort nevezték ki április elején, míg az AutoWallis éves beszámolóját a múlt héten ismerhették meg a befektetők, amelyből többek között az is kiderült, hogy a társaság azt tervezi, hogy a következő öt évben megkétszerezi árbevételét, és a cég az ennek eléréséhez szükséges stratégiát májusban mutatja be.
WOW, célár: 300
HoStrucc
HoStrucc 2019. 04. 15. 14:39
Előzmény: #15419  Suyen85
#15421
old, but gold! ;)
Honekker6 2019. 04. 15. 14:37
Törölt hozzászólás
#15420
Suyen85
Suyen85 2019. 04. 15. 14:25
Előzmény: #15417  NyeretlenKeteves
#15419
A 2%-os dinamikus növekedés valójában veszteség az infláció miatt. Jó a marketingje a cégnek, mert sikerült a szart szépen becsomagolni úgy, hogy az ember megkívánja.
NyeretlenKeteves
NyeretlenKeteves 2019. 04. 15. 14:16
Előzmény: #15412  badend
#15418
Természetesen köszönöm fáradozásod  Ez jó : "az ESETLEGES vizsgálat eredményét" :- ) 
NyeretlenKeteves
NyeretlenKeteves 2019. 04. 15. 14:12
Előzmény: #15412  badend
#15417
Én mondtam, hogy ezt fogja válaszolni:-) Azonban ő arra hivatkozott az interjúban is, hogy a 70,2 milliárdos bevételből tisztán látszik, hogy milyen dinamikus a növekedés. Ne büszkélkedjen olyan számokkal amik nem igazak 
A februárban azt mondta Székely(ezt is kommunikálták), hogy a cég bevétele 5.9% növekedés mellett elérte a 70.2 milliárd forintot.  Ebben az esetben a 2017-es bevételnek 66.3 milliárd forintnak kellett lennie(így jön ki az 5.9% -os növekedésből a 70,2 milliárd). Emlékeim szerint ezt a 66 milliárdot kommunikálták tavaly is, és annyi is volt ez alapján. 8.oldal
https://bet.hu/newkibdata/128156645/autowallis_sajtoesemeny_prezentacio_190207.pdf
Amennyiben tavaly 66,3 milliárd bevétele volt a cégnek(ezt javították 64.x milliárdra már nem emlékszem a pontos számra) és idén 65.5 akkor a negatív növekedés is növekedés? :-) 8. oldalon valóban csillagozva vannak a bevételi számok és az apróbetűs(nagyon apró:-) részben fejtik ki az igazság majdnem minden részletét. Azonban ez a tájékoztató majdnem 1 évvel azután jelent meg, hogy a 2017-es számokkal tisztában voltak. Akkor miért nem az IFRS szerinti konszolidált eredménnyel számolták a 2017-es adatokat.  Érdemes megnézni a 8.oldalt , hogy 100-as betűmérettel emelik ki a 70.2 milliárd bevételt de szinte láthatatlan betúkkel írják a "magyarázatot". Székely úrtól csak annyit kérdeznék, hogy szerinte a 2%-os növekedés az dinamikus? egy olyan piacon ami 10%-al nőtt... A VAE hitványul szerepelt amire azt írták, hogy "a kiemelkedően sikeres 2017-es év után a nemzetközi disztribúciós szegmens eredményességének átmeneti csökkenése volt. A visszaesést elsősorban a dízelhajtású járműveknél a gyártók esetében szükségessé vált új káros anyag kibocsátás mérések (WLTP) elhúzódó végrehajtás okozta"
Aggodalomra semmi ok hiszen a visszaesés csak átmeneti. Akkor viszont mivel a BMW Duna és Pest is jelentősen növeli idén is az eladásait, továbbá az autókölcsönzésből származó bevétel is növekedni fog néhány százalékkal és mint megtudtuk a WAE gyengélkedése csak átmeneti akkor bizony legalább 73 milliárdos bevételnek kellene lenni idén . Pont ennyinek :-) amennyiben nem apportálnak be idén semmit sem.Nagyon slendriánul számolnak és Székely úr sokat vetít.... 
badend
badend 2019. 04. 15. 14:02
Előzmény: törölt hozzászólás
#15416

Nem tudjuk ki játszott szabálytalanul(!) az árfolyammal - ismertlennek neveztem az MNB felé küldött kérelemben - , de reméljük abbahagyta. 
Akárhogyis, a mai nap jó jel, bízzunk abban, hogy az irány inmáron hosszútávon észak.
Honekker6 2019. 04. 15. 13:55
Törölt hozzászólás
#15415
Want_to_win
Want_to_win 2019. 04. 15. 13:52
Előzmény: #15412  badend
#15414
Köszönjük a megosztást.
badend
badend 2019. 04. 15. 13:47
Előzmény: #15412  badend
#15413

Korrektnek érzem, márcsak azért is, mert válaszolt.
badend
badend 2019. 04. 15. 13:47
#15412

Tisztel xxx úr,
Köszönjük levelét, melyre engedje meg, hogy röviden válaszoljak.
Vállalatunk a prudens és pontos kommunikáció mellett elkötelezett, így a levelében leírtak valamilyen félreértésből fakadhatnak. 
Társaságunk, február elején az előzetes (erre külön felhívtuk a figyelmet) magyar számviteli törvény alapján, összesített, nem konszolidált árbevételét kommunikálta 2018 vonatkozásában (70,2 milliárd forint), míg április 8-án a nemzetközi standardok (IFRS) szerint elkészített konszolidált eredménykimutatását, melyben 65,5 milliárd forintos árbevétel szerepel. A fő különbség abból fakad, hogy az IFRS szerint konszolidált beszámolóban a szabályoknak megfelelően kiszűrésre került a csoporttagok egymás közötti árbevétele (a kiszűréstől függetlenül az egyes leánycégek egyedi beszámolójában a kiszűrt árbevétel megtalálható, így a magyar számviteli szabályok szerint összesített, nem konszolidált árbevétel nem lett kevesebb, csak a cégcsoporton belül tranzakciók értéke levonásra került a konszolidáció során).  
Ami a levelében írt árfolyammozgással és feltételezett árfolyambefolyásolással kapcsolatban leírtakat illeti, köszönöm jelzését, érdeklődve várjuk az esetleges vizsgálat eredményét.  
Tisztelettel,   Székely Gábor befektetési igazgató
badend
badend 2019. 04. 15. 13:46
#15411
Kaptam választ Székely úrtól a múlt héten küldött levelemre
Honekker6 2019. 04. 15. 13:33
Törölt hozzászólás
#15410
indirektbroker
indirektbroker 2019. 04. 15. 13:18
#15409
Ezt jól bedugózták :D
Honekker6 2019. 04. 15. 12:59
Törölt hozzászólás
#15408
Honekker6 2019. 04. 15. 12:29
Törölt hozzászólás
#15407
Fabrizio66
Fabrizio66 2019. 04. 15. 12:28
Előzmény: #15403  kimpaa
#15406
Inkább ne szólj rá :)
Törölt felhasználó 2019. 04. 15. 12:26
#15405
Mikor lesz a gyüli? Felhúzzák 200ra
Honekker6 2019. 04. 15. 12:12
Törölt hozzászólás
#15404
kimpaa
kimpaa 2019. 04. 15. 11:59
#15403
na mi történt, befostak a feljelentésektől? 
Jocek 2019. 04. 15. 11:35
Előzmény: törölt hozzászólás
#15402
ma 160 lehet a vége
Honekker6 2019. 04. 15. 11:30
Törölt hozzászólás
#15401
kerge
kerge 2019. 04. 15. 11:25
#15400
van vagy 100k 145ig szép fal, csak ki kéne bontani:))
volantis
volantis 2019. 04. 15. 11:08
#15399
Ahogy nézem, ma azzal próbálkozik :)
http://kep-feltoltes.info/?pm=Q4P3
Fabrizio66
Fabrizio66 2019. 04. 15. 11:03
#15398
Nézte valaki a chart-ot, hogy melyik árfolyam elérésénél lép ki a csökkenő trendből?
badend
badend 2019. 04. 15. 10:56
Előzmény: törölt hozzászólás
#15397
Nekik is segítség, ha helyre akarják állitani a cég és a részvény jóhirét
Honekker6 2019. 04. 15. 10:51
Törölt hozzászólás
#15396
Honekker6 2019. 04. 15. 10:48
Törölt hozzászólás
#15395
badend
badend 2019. 04. 15. 10:43
Előzmény: törölt hozzászólás
#15394

Én bizom abban, hogy normalizálódik a Wallis helyzete és kifelé jön a gödörből a részvény.
Hogy az MNB felé elküldött kivizsgálási kérelmek hatására-e, vagy sem, az talán mindegy is...
Azt viszont javaslom, hogyha ismét tapasztalunk bármit, ami nyilvánvalóan szabálytalan, akkor adjuk ezt le az MNB felé. Nem hinném, hogy minden bejelentést kukáznak... 
HARDCORETERROR
HARDCORETERROR 2019. 04. 15. 10:39
#15392
143, hátha fordult végre
Honekker6 2019. 04. 15. 10:29
Törölt hozzászólás
#15391
nyugatiszel
nyugatiszel 2019. 04. 15. 10:24
#15390
144
nyugatiszel
nyugatiszel 2019. 04. 15. 10:21
#15389
r 143.5
Vételi dbVételi árEladási árEladási db
1 000142,5143,51 000
12 09214214411 000
4 422141,5144,511 000
1 00014114539 763
9 545140,5145,58 027
38 2411401464 381
8 21013914720 698
500138,514819 767
18 35013814914 237
11 100137149,5600
Fabrizio66
Fabrizio66 2019. 04. 15. 10:18
#15388
Én személy szerint egy csütörtöki 145-ös zárónak is örülönék már. Közgyűlésig meg 155-160
kerge
kerge 2019. 04. 15. 10:17
Előzmény: #15386  kerge
#15387
143
kerge
kerge 2019. 04. 15. 10:16
Előzmény: #15383  Csakisazigazat
#15386
nekem tök 8, de sejtésem szerint több lesz az
Fabrizio66
Fabrizio66 2019. 04. 15. 10:15
#15385
Az 50%-os fibonacci szintnél fordult (már ha tényleg fordult). Az a következő 61,8%-os szint (165)
Honekker6 2019. 04. 15. 10:11
Törölt hozzászólás
#15384
Csakisazigazat
Csakisazigazat 2019. 04. 15. 10:11
Előzmény: #15382  kerge
#15383
145 elég is lesz mára.
kerge
kerge 2019. 04. 15. 10:08
Előzmény: #15380  Törölt felhasználó
#15382
:))) 142
Törölt felhasználó 2019. 04. 15. 10:06
Előzmény: #15374  spy
#15381
srácok, ezt a témát érdemes lenne körüljárni egy kicsit tudományosabban. Hol és milyen short opciók vannak? Én direktbrókeres vagyok, ott nincs lehetőség shortolni. Mi a helyzet KBC-nél, Randomnál? Ha van ha, nincs Tshort, a sima shortokat előbb utóbb zárni fogják (nem tudom melyik szolgálttónál milyen kondíciók vannak). Nyilván 200 felettről indított short esetében nem ver földhöz senkit a díj. Tényleg vannak gyenge életjelek, túladott a részvény... TÉnyleg jó lenne tudni, hogy mekkora a short állomány, amitől majd szabadulni akarnak.
Törölt felhasználó 2019. 04. 15. 10:06
Előzmény: #15377  kerge
#15380
Feelt kimoderálták és megindul a papír :)))
Honekker6 2019. 04. 15. 10:05
Törölt hozzászólás
#15379
kerge
kerge 2019. 04. 15. 10:04
Előzmény: #15377  kerge
#15378
140
kerge
kerge 2019. 04. 15. 10:03
#15377
eszegetik a 139et, 25k maradt
nyugatiszel
nyugatiszel 2019. 04. 15. 09:33
#15376
r 138
Vételi dbVételi árEladási árEladási db
1 0001361381 681
300135,5138,53 357
8 00013513938 088
4 000134,51403 528
12 2111341412 694
20 559133142620
2 450132,5142,52 513
4 3301321431 615
3 000131,5143,51 080
6 81813114412 075
HARDCORETERROR
HARDCORETERROR 2019. 04. 15. 09:29
#15375
137, nano életjelek, de ez továbbra is szinte semmi..
spy
spy 2019. 04. 15. 09:25
Előzmény: #15372  Törölt felhasználó
#15374
Ja, csak a wallisra nincs tshort.
NyeretlenKeteves
NyeretlenKeteves 2019. 04. 15. 09:21
Előzmény: #15370  Tomm01
#15373
Ha te mondod......Agyadra mehetett már a futur poshadt víze! 
Törölt felhasználó 2019. 04. 15. 09:18
#15372
A shortos a legjobb vevő :)
Randomnál talán 0.4%/ nap az átviteli költség
kerge
kerge 2019. 04. 15. 09:15
Előzmény: #15369  badend
#15371
135
Tomm01 2019. 04. 15. 09:02
#15370
Megy 100 alà!!
badend
badend 2019. 04. 15. 09:00
#15369
nyitó: 134
Törölt felhasználó 2019. 04. 15. 08:57
Előzmény: #15367  badend
#15368
A tshortokat drága mulatság tartani, lassan zárni kell :)
badend
badend 2019. 04. 15. 08:41
#15367

jó reggelt.
indi : 134
Meglátjuk mi lesz a héten....
kupec 2019. 04. 14. 14:21
Előzmény: #15342  Livermoree
#15366
Ezek az adatok talán az MNB piacfelügyeletét is érdekelnék!
NyeretlenKeteves
NyeretlenKeteves 2019. 04. 14. 12:00
Előzmény: #15363  kaszahegy
#15365
Sixt autókölcsönző már most is nyrt része. Mármint a nemzetközi hálozat magyarországi érdekeltsége. Az egész nemzetközi hálózatot még nem kebelezik be :-))
NyeretlenKeteves
NyeretlenKeteves 2019. 04. 14. 11:49
Előzmény: #15362  feel
#15364
Olvastam a 3 milliárdos eszközállományról, de ez nem is meglepő hiszen 240 autó van a flottában és nem is a legolcsóbb fajtából valók(BMW szinten persze nem is a legdrágábbak de ez érhető is egy ilyen szolgáltatásnál) 
kaszahegy 2019. 04. 14. 11:36
#15363
én is félve irom ,  mi lenne a Sixt - Wallis össze olvadásával , elképzelhetö lenne ,persze ez csak gondolati játék nem kell komolyan venni
feel
feel 2019. 04. 14. 11:30
Előzmény: #15361  NyeretlenKeteves
#15362
A DriveNow Magyarország az MTI érdeklődésére közölte: közel hárommilliárd forintos eszközállománnyal indítják a vállalkozást és hosszú távra terveznek. Reményeik szerint a magyar piac a következő években jelentősen nő majd.
NyeretlenKeteves
NyeretlenKeteves 2019. 04. 14. 11:20
#15361
Félve ugyan (és nagyon halkan) megosztanék néhány infót a cégről és a jövőjéről is....ha nem probléma!?  Bár nem szívesen szakítom félbe a magasröptő társalgást. Előre is elnézést kérek:-) 
Első megyedéves értékesítési adatok:
https://www.vezess.hu/magazin/2019/04/04/magyar-ujauto-piac-ertekesitesi-szamai-2019-elso-negyedev/
"SORBAN ÁLLNAK HONFITÁRSAINK AZ X5-ÖS BMW-ÉRT, A HIBRID LEXUSOKÉRT, A KONÁÉRT ÉS A VW T-ROCÉRTHatalmasat megy mostanában a BMW, kemény 34,6 százalékkal bővült az értékesítés (894 db vs. 664 db). „A tavaly év végén bemutatott X5-ös minden várakozást felülmúló startot vett (146 db), egyértelműen a magánvásárlók kedvence, ám a márka legnépszerűbb modellje az 5-ös (185 db)” – mondja Salgó András, a BMW hazai szóvivője a Vezessnek. Jól fogynak a kisebb SUV-jaik is, különösen az X3-as. „Általánosságban nagyon nagy az érdeklődés az X modellekre, az idei első negyedévben 376-ot adtunk át ügyfeleknek.”  A piac egészét nézve szerény számnak tűnik, de az ötödik évében járó i3-as akár rekordévet is zárhat (59 db)."
Első ránézésre ezek nagyon brutális számok. 34,6% -os növekedés!?  Valóban átcsúszhatott "néhány" autó értékesítése erre az évre. Természetesen nem csak a Wallis értékesít itthon BMW-ket de a piac kb 45% az övék. Az sem elképzelhetetlen, hogy a számokat az új autómegosztó szolgáltatáshoz szükséges autók is megdobták de a flottában nincs X3, X5 és 5-ös BMW sem(ezen típusok eladási számai nőttek a legjobban), i3 van és X1,X2, stb. A drágább autók fogynak jobban... ki érti ezt? :-) KIA is hasít, jöhet a Wallis Kerepes:-).
"Bőven a piac egésze felett teljesített a két nagyobb dél-koreai márka is, a Hyundai 25,1 százalékkal (1301 vs. 1040), a Kia 17,8 százalékkal (1558 vs. 1322) több személyautót adott át. 
Autómegosztás témához egy kis érdekesség:
https://www.napi.hu/magyar_vallalatok/uj_automegoszto_indul.662198.htm
lhttps://www.napi.hu/magyar_vallalatok/nagy_dobasra_keszul_a_sixt.660448.html
Első cikkben megemlítik, hogy A Wallis Asset Management április végén(2018) 49 milliós millió forintos tőkével megalapította a Wallis Autómegosztó Kft.-t, amellyel belépnek a carsharing-piacra(ide jön a Drivenow mint ahogy az a napokban kiderült)  és a másik Wallis cég a Sixt is hasonlót tervez. A második cikkben ami egy éve jelent meg részletesebben írnak a témáról. Olyan flotta lesz itt, hogy bexarunk:-) miután jövőre jön apportként a Wallis Autómegosztó Kft. Gondolom az idei év lesz a "teszt" év. Utána jöhet, vagy rá egy évre. Budapest nagyságú városban kb 2000 autót bír el a piac. GreenGo-nak és a MOL LIMO-nak van kb 800 autója összesen igaz a MOL bővítést tervez. Betöltjük a paici rést, letaroljuk a piacot és másnak már nem lesz hely:-) De már hallom is az örök elégedetlenek hangját :-) miszerint a két Wallis "autómegosztó" cég egymás konkurenciája lesz! Ugyan már! :-) A sixt egy kicsit másban gondolkodik. Nem akarnak az egyre népszerűbb percalapú szolgáltatóknak konkurenciát állítani. Az új infók birtokában ez tökéletesen érthető is:-) A lényeg, hogy a Sixt IS bővülni fog. 
"Carsharing-szolgáltatást indít 2019-ben a Sixt autókölcsönző anyavállalata. A részleteket még csak most dolgozzák ki, de annyit már lehet tudni, hogy nem az egyre népszerűbb percalapú szolgáltatóknak szeretnének konkurenciát állítani. A piaci modell viszont lényegesen rugalmasabb lesz a klasszikus autókölcsönzésben megszokott rövid távú (minimum 24 órás) bérletnél."

Topik gazda

Veresmester
2 2 2

aktív fórumozók