Ahhoz kepest honapokig nyaliztal itt, hogy kiraly, most meg hogy bedobtad szar minden. Hát igen ez altalaban igy szokott lenni, csak en az ilyen "okos" kerskedoket rohadtul unom. Valamint izlesrol, napokat vitakozni es ugy szét offolni egy szobat, über gáz.
Ez a szoba tele van fossal amúgy is, mivel maga az Akko mint téma egy fos, Ádámosi és Székely nem azzal a céllal van itt h a kisbefektetők jól járjanak, ők évtizedek óta régi cimborák, 100Ft-ot megér ez, itt nem tudom mikor lesz nyereséges a működés. Mért nem fektetsz likvid USA papírokba, de legalább piacképes hazai cégbe, do U speak English?
Ajándék ló, hát a papír nincs ingyen, P/BV alapon nem túl olcsó, ajándék akkor lenne ha a P/BV=0.5 lenne, ez így kinek éri meg, ez spekulatív papír funda alapon, tele van bizonytalansággal az egész story, nekem nem kéne az biztos.
Nem tudom hogyan értették ezt. Egy biztos: ebből kiindulva a papír egyre nagyobb ajándék. És ajándék lónak ne nézd a fogát. Kit érdekel hogy megéri-e?! Nem az a lényeg.
Azt nem tudom hogy a Richter túl van-e árazva és az Otp hová tart. Csak azt tudom, hogy az Akko a régiek szerint 500 alatt ajándék. Akkor 350 alatt mi lesz? Egy áldás!
Amúgy mennyi most a medvehagyma kilója? Ja bocs, ez az Akko forum, akkor megpróbálok nem offtopik dolgokról hozzászólni. Nem tudja valaki, hogy ténlyge hamisítás volt az amerikai holdraszállás? Nekem gyanús, hogy a 225-ös busz hétvégén nem jár.
Az már régen volt, ez már nem a Renault 19 és korai Megane-ok, az utóbbi években kiváló autókat gyártanak. Jabbah, melyik brókercégen keresztül vetted a Teslát? A hazai piacot h látod, a Richter szerinted is túlárazott, hiszen P/E=29 nem éri meg, túlárazott és nem tud már emelkedni, az OTP EPS=1500 fölé emelkedhet éves távon.
Ja, olcsón francia ipari hulladékot venni jó biznisz. Aztán négyszeresét költeni szervizre, az is jó biznisz. Volt (sajnos) Renault-om és (hál'istennek) Skodám is. De hagyjuk is az offtopik hülyeségeket. Nem akarsz keresni valami ennél is érdektelenebb topikot, hogy ott értekezz ide nem tartozó dolgokról?
Szinte biztos, hogy addig lemegy, igaz én optimistább voltam a 350-nel. Ott megint veszek pár száz darabot, bár kockázatos, de komolyan tartom, mert viccnek durva lenne.
Szép, ezt még én is le tudom olvasni. A szeptemberi fügére szépen megindult az árfolyam lefele, célba véve a tavaszi árakat. Lenyűgöző teljesítmény. Peti84: meg lesz lassan a bővítési lehetőség!
Most nem kereskedem aktívan (zártam mindent, egyedül a lebegő (egyedüli) veszteségben levő pár száz darabos Akko kitettséget tartottam meg poénból), de átfutottam nagyjából most a BÉT-et, és még a kivezetésre/kiszorításra (vagy nem tudom hogy tüntetik el azt a jelzálog nyrt-t) váró hányattatott sorsú pár kisrészvényest magában foglaló tak.JB részvényei is némi pluszt mutatnak 1 éves időtávon. Opus mindjárt kitör, Rába (fő pozim volt évekig, hamar eladtam sajnos kis pluszban, kapkodtam) sínen van. Ellenben az "év storyjának" beharangozott Akko csak a vesztőt termeli. Részvétem aki több ezerrel van ebben "sikersztoryban".
Nem tudom én aránylag szépen lekereskedtem az elmúlt 3 évben a Tesla mozgását, anélkül, hogy nagy technikai kereskedő lennék (nekem kínai techn.elemzés). Hülyének néztek mikor ajánlottam, hogy venni kell a visszatesztekben (ugyanígy az Akkot fordítva a felszúrásokban kell eladni), erre tessék. A tőzsdét hozamban mérik még mindig: a kikered magasabb legyen mint a bekered. Ennyi. Látom sokat beszélgettetek a sok (számomra) érdektelen rozsdahalomról. Én tudom melyik a legjobb autó: a céges autó. Ugyanakkor aki múlt karácsonykor kért a fa alá Akko részvényeket, az idén karácsonykor egy rozsdás biciklit sem tud venni az Akko árfolyamváltozásából. Ellenben a többi BÉT-NER papír idei nyereségét adóoptimalizálhatja vele. Erre elégséges max. Na ennyit arról mennyire lesz sikerstory az AKKO 2019/2020-ban.
A Renault is olcsó és kiváló a használati értéke, mivel tud többet egy Bentley, át tud repülni a hegyen, a Renault is nagyon fejlett autókat gyárt, minek kéne 20-30m-t fizetni egy autóért amikor bagóért lehet venni, a többit meg be lehet fektetni más értelmes dolgokba.
Figyelj, ha nekem szükségem van egy terepjáróra kibérlem, mivel 365 napból egy napra van rá szükségem, ha kéne egy Tesla akkor kibérlem, a használati értéke számít mindennek, városon belülre bőven elég egy Stellantis márka. Egy Skoda Fabia, VW Polo és Peugeot 207 között egyértelmű h a Peugeot az értékarányos, 1.4 vti szívómotor amely a Miniben is benne van, 1.6Vti is tök jó 120LE, ezt a motort a BMW-vel együtt fejlesztették. Tök versenyképes márkák ezek. Design alapján a Peugeot-t érdemes választani nem a Skodát, VW-t és a túlárazott Seatot.
Szigorúan a ta-t nézve (aki most téved ide, annak újfent felhívom a figyelmét, hogy az itt nem játszik, pusztán jól esik elemezgetni kicsit) 370-ről 600 a célár.
Ültem már, sokkal jobba is mint Te! Én ár/érték alapon döntök, a Stellantis menőbb mint bármely német márka, az Exoré a Stellantis, aFerrari, Maserati, jelenleg a FiatChrysler, király olasz-amerikai család áll mögötte, mindent a tőzsdén tartanak. A Peugeot jól jár velük! Amúgy inkább Peugeot mint Skoda, nyomatékosabb benzinmotorok, jobb fogyasztás, köszönjük nem kérünk német autót!
Tesla 20mrd bevétel, profit sovány, a minősége nem biztos h a legjobb, a Toyota már bizonyított évtizedek alatt, a Corolla verhetetlen, a Supra remek sportautó, a Celica is, nekem mindig a japán verdák jöttek be és a franciák!
Pontosan így van, vedd az Intelt, az a tuti, helyre fog állni a cég csak türelem, néhány hónapot várj és pörgés lesz, a stratégiát kidolgozzák a szilícium völgyi fiúk! Az Apple se rossz, Warren papa benne van 5%-al, egyik barátom mindig mondja neki MacBookja van nem laptopja, mondom nekem akkor DellBookom van, mert nekem a Dell a prémium márka, neki az Apple. Mindegy, a lényeg h ezeket érdemes venni csak méregdrága Teslát ne, a Renault-Nissan is lenyomja majd őket figyeljétek meg, plána a Ford, GM, Stellantis (FiatChrysler-PSA összesen 12 márkával), Toyota, VW, Hyundai, Honda, Mazda. Hihetetlen, 20mrd $ a bevétel és 650mrd a piaci kapitalizáció, normális ez??????? Na mindegy, ez egy buborék!
Én 330-340 közé várok egy leszúrást, aztán egy fel korrekciót. MA200 szépen jön le, most 412, heteken belül elérheti a 40x-as szintet és akkor egy pattanás lehet benne mondjuk 34x-40x között
Hát, és ez meg is látszik az árfolyamon, már inkább a 370-es árfolyamtartománnyal kell barátkozni, hetente 10 forintot csökken a kötési ársáv, szépen megy a kitárazás, a korábban taglalt tények okán. 350 meg is lesz év végére. Szépen,nem agresszíven, nyomják le az árat.
Teljesen hiábavaló ezzel a céggel foglalkoznotok, a fórum topic nevét át kéne írni befektetési lehetőségek decemberben, majd januárban stb névre! Ez egy 2 fős cég, itt csak Ádámosi és néhány üzlettársa járhat jól, nincs már itt volatilitás és nem is lesz, itt nem történik értékteremtés, egy veszteséges cég lett mióta nem Zsiday irányítja, 2018-ban volt utoljára nyereséges, 2 éve csinálják a nagy semmit, az ajánlati könyv alapján se vmi népszerű, unja már őket mindenki, nincs ok amiért hinni lehetne nekik!
Akko Invest