Cég Aj. Vétel
2007.09.26. 09:11:57
1 1 120 db 487
1 1 198 db 486
1 1 1 000 db 485
2 2 1 500 db 483
2 2 1 100 db 482
Eladás Cég Aj.
2007.09.26. 09:12:18
495 2 145 db 1 1
498 500 db 1 1
499 5 600 db 2 3
500 8 099 db 3 4
507 3 300 db 2 2
Napi min: 486 Napi max: 500
Nyitó: 490 Előző záró: N/A
Utolsó kötés: 499 , 400 db (2007.09.26. 09:10:53)
Összforgalom: 48 kötés, 19 992 db, 9 863 688
na igen, még csak shortolni sem lehet.
volt nekik dolgozói részvényprogram, de azokat se lehet egy évig eladni.
vagy néhány intézmény 2 euró alatt is vehetett?!
várható volt. Ez nem az a piac, gyerekek :) általában érdemes IPO-t jegyezni, mert diszkonttal meg lehet venni, de ez tényleg nem az a piac. a nasdaqon a több ezer papír közt nem újdonság egy-egy újabb cég, de itt mindenki rácuppant az AAA sztorira mert nem gyakran lép tőzsdére egy cég amiben lehet likviditás is (lásd ORCO, RFV).
A kisbüfik bezsákolták amit akartak, most meg nincs vételi oldalon elég kereslet a papírokra. Végülis hosszú távon osztalékpapír lehet, de mivel az osztalékfizetés nem holnap lesz, így az intézményeknek sem érdeke most venni a papírokból. Addig meg csordogálás lefele, sokan csalódottan fogják 10-20 forint bukással eldobni az IPO-jukat. Ésszerűbb lett volna nem jegyezni, és akkor alacsony áron mehetett volna a kibocsátás, de hát a csordaösztön........
...a részvény fő piaca PRÁGA , ahol már tegnap és tegnapelőtt is forgott , napi átlagban 1Mrd-ot meghaladó forgalommal , kezdetben 2 Euro / kb.55 Cseh korona , 507 Magyar forint / feletti árfolyamon , tegnap követve a nemzetközi pesszimizmust , esett az AAA is 55-ről 52,65-re / ami 9,1 megszorozva 480 HUF körül van / zárásra...
...ma gyengén emelkedve 53 Cseh korona felett van , ami teljesen megegyezik a BUX-on kialakult árszinttel...
Nem rosszindulatból, de ki az a szerencsétlen, aki 27000-es BUX-nál 17,6-os P/E értéken jegyez kereskedelmi céget, amelyik eredményessége jelentősen függ a gazdaság állapotától. Ha piacra lép még 1-2 hasonló cég, máris csökkenhet az eredménye és ezzel összefüggésben a piaci ára is.
Egy olyan papírral nem lehet kereskedni, aminél mindenki tudja mindenkiről, mennyi a bekerára.Ezért ez a kis közjáték az elején.
Meg lehet nézni ANY privi után mit művelt a parketten.Többet nem segítek...
Ne tőzsdét mondtam, hanem piacot. Nem állítom, hogy garantáltan nem megy fel rövidtávon, de hosszabb távon biztosan lesznek konkurensei. Lásd a Macdonaldsot, régen egyedül csinálta a gyorséttermet, ma minimum tucatnyi ilyen cég van. Az AAA kitalálta a "nagybani használtautó-kereskedelmet", de tuti, hogy 1-2 éven belül legalább még 2-3 ilyen cég alakul. Lesz itt verseny
Van már mások használtautós cég is méhgozzá VW gyámkodása alatt, a Weltauto. Ha ők nem tudták x év alatt megszorítani nem hiszem hogy egy noname cég sikerrel jár majd.
"redményessége jelentősen függ a gazdaság állapotától"
igen, de fordítva, mint gondolod.
a megszorításokat tavaly az új autó eladásokon nem is lehetett látni. idén kevesebb autót vesz majd a magyar? á, dehogy. legfeljebb egy kicsit lejjebb adja, és használtat vesz, de autó mindenképp kell, mert azzal lehet villogni.
én a szlovák terjeszkedést nem látom reálisnak csak, ott másképp gondolkodnak az embere, még mindig látni 15-20 éves jól karbantartott skodákat. pedig hitelre ők is vehetnének új autót
szerintem ez egy kurta jó cég. a tulajdonos ezen nagy zsét akar keresni, most még nem is adott el részvényt (alaptőke emelésből vannak a mostani részvények..), vagyis nagyon komoly érdeke fűződik hozzá, hogy a cég tényleg tovább növekedjen. Megmondjam mi lesz? Most mindneki szüttyög, mindenki húzza rá a száját, aztán majd amikor 1 év múlva már 3 euro lesz akkor jönnek az okos elemzők a felminősítéseikkel..
Kicsit hasonlít a sztori az Állami Nyomdához meg az FHB-hoz.
Na, én még megvettem azt az 5%-ot, amit jegyzésnél nem adtak ide, lesz, ami lesz :)))
Egyébként a jegyzést szervező Patria Finance-nél maradt 1,7 millió részvény árfolyam karbantartásra, de elég nagy baromság lenne, ha a jegyzési ár alatti nyitáskor már öntögetnék ezeket a részvényeket. A forrás csak angolul van meg: link
...nocsak , nocsak milyen szép egyenletesen megindult Prágában felfelé , már csak egy lépés , igaz az ÓRIÁS , nálunk az 500-as , kint pedig az 55-ös szint átvitele...
AAA Auto