Ez az összehasonlítás nagyjából úgy néz ki, mint egy Nokia Lumia vs iPhone. De ettől most tekintsünk el.
A gyártás lassúsága csak a kezdeti időszakban lesz így. Ha most 2019-et írnánk, amikor már 1 éve forgalomban lenne egyidejűleg 3 Tesla modell, akkor nem kellene várnod semmire.
Fenntartani a jelenlegi előállítást és létrehozni az új modellnek a platformot, gondolni a jövőre és már fejleszteni a Tesla A/B/.../ZS, mindez nem 4 hét.
Végső soron a célközönség sem azonos a fent említett Nissan-nal. Az egyik egy "szúnyog" egy tízesért, a másik egy prémium termék ennek akár a többszöröséért. Nagyjából mintha a Nissan Qashqai-t hasonlítanád egy S-class Mercedes-hez.
A gyártás lassúsága csak a kezdeti időszakban lesz így. Ha most 2019-et írnánk, amikor már 1 éve forgalomban lenne egyidejűleg 3 Tesla modell, akkor nem kellene várnod semmire.
Fenntartani a jelenlegi előállítást és létrehozni az új modellnek a platformot, gondolni a jövőre és már fejleszteni a Tesla A/B/.../ZS, mindez nem 4 hét.
Végső soron a célközönség sem azonos a fent említett Nissan-nal. Az egyik egy "szúnyog" egy tízesért, a másik egy prémium termék ennek akár a többszöröséért. Nagyjából mintha a Nissan Qashqai-t hasonlítanád egy S-class Mercedes-hez.
A Tesla bebizonyította, hogy egy cent is piszok sokat számít
Ugrás a cikkheza teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=231378