Ahogy korábban beszámoltunk róla, újabb mérföldkőhöz érkezett az M3-as metróvonal felújításának előkészítése, ugyanis a Fővárosi Önkormányzat megbízásából a Budapesti Közlekedési Központ pályázatot írt ki a vonal komplex rekonstrukciójának...
a teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=14&i=187097
Nem mindegy, hogy kinek az "ötlete", kinek a kúrmányzása alatt valósul meg, és kinek a klientúrája a kivitelezője, haszonélvezője a beruházásnak... Sajnos. :(
Ha már hosszabbítás, szerintem erősen el kellene gondolkodni a másik végét kéregvasútként megnyújtani a reptérig. Az lenne a végső és jó megoldás, ráadásul nem is kerülne túl sokba, mivel nem kellene drága megállókat építeni.
Amúgy érdekes hogy az évekig gyalázott, presztízsberuházásnak, pénztemetőnek, lenyúlóközpontnak titulált M4, nulláról épült ennek kb a duplájáért, sűrűn és drágán épült állomásokkal. Most már egy felújítás tervezett költségvetésének is elfogadhatónak tartják a felét.(végszámla akár duplája is lehet majd)
A legnagyobb közlekedési projekt lehet az M3-as metró felújítása
Ugrás a cikkheza teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=14&i=187097