A korábbi évekhez hasonlóan 2013-ban is nagyon jól teljesített a Fidesz-közeli Közgép: több mint 90 közbeszerzésen nyertek, de a leányvállalatai sem panaszkodhatnak. A cégek, illetve azok a konzorciumok, amelyeknek tagjai voltak, több mint 380 milliárd forintot nyertek 2013-ban különböző tendereken. A Közgép nemcsak vasutat és autópályát épít, hanem radioaktív hulladéktárolókat, de megjelent az energia- és távközlési szektorban is. A cég minden évben megnövelte az árbevételét, és milliárdos osztalékot fizet ki a tulajdonosainak.
Aki egy picit ugyesebb vagy gyakorlata lesz maris 250 vagy 300 nettot keres. Csak azok mennek ki akik alja munkara kepesek. Leszamitva egy egy specko esetet
Az alapkamat szintje mennyiben is testesít meg ütésállóságot? A finanszírozási költségnél meg nézd a 10 éves hozamot, amit már nem a jegybank, hanem a piac mozgat főként.
Hát evvel a dumával nem fogod itt marasztalni, a nettó 200000-t kereső fiatalat Magyarországon. Ha a krumpli csak 5%-ot emelkedett az kevés a családalapításhoz a mai fiatalnak.
Lentebb írtam, hogy ez 90%-ban nemzetközi hatás + orbitális EU-s pénz. És semmivel sem lógunk ki felfelé a régióból. Mindenhol rekord alacsony a kamat és munkanélküliség, mindenhol robbant a fogyasztás és az ingatlan árak. Ha a régió többi országához képest szignifikáns és tartós lenne a többletteljesítményünk, azt mondanám, OK, megcsinálták. Így annyit mondhatok, hogy nem baszták el.
USA beleveszi a lakásárakat kb. 25%-kal. minden nézőpont kérdése. De nálunk pl. az albérleti árak emelkedését sem képes megfogni a ksh, szerintük néhány százalék volt az elmúlt években.
A Fidesz rendbeteszi az országot
link