Mivel a FIDESZ-nek pár nap alatt sikerült összegyűjteni 1 millió aláírást, akkor az már nem csak a párt érdeke, hanem az állampolgároké, mindannyiunké!!!!
És a hülye népszavazás?
Aki bármely oldal melletti elkötelezettsége ellenére kicsit is képes gondolkodni, az láthatja, hogy a fidesz komoly károkat okozott az országnak a hatalom megszerzése érdekében. Ha az így megszerzett hatalmas lehetőséget az ország érdekében használnák fel, akkor talán még meg is érte volna. De aki képes józan gondolkodásra, az láthatja, hogy sajnos nem az ország érdekeit tartják szem előtt.
Puritán nem tartozik ezek közé.
A FIDESZ tett keresztbe az országnak? Valami nem tiszta nálatok az szentség.
Most próbáljon a Jobbik, az MSZP, az LMP, a DK, vagy bárki együtt vagy külön-külön keresztebe tenni az országnak.
Semmilyen foganatja nem lesz.
És mit gondolsz miért?
Azért, mert nem a FIDESZ tett keresztbe az országnak, hanem a komcsik és libsik.
Gondolkozzatok egy picit!!!
Egy, vagy több párt nem tud keresztbe tenni, ha nincs mögötte a nép túlnyomó többségének a támogatása.
Egyedül a 2006-os események miatt fordult a FIDESZ az EU-hoz, a rendőri brutalitás miatt. De mivel ott is libsi szemlélet uralkodik, így csak a magyar bíróságon fogják - amennyire lehet ennyi idő elteltével - elítélni a rendőri vezetőket, végrehajtókat.
Az a lényeg, hogyha a fidesz nem tesz keresztbe a 8 év alatt az országnak, akkor nem itt tartanánk... Gondolok itt a polgárháborús hangulat szítására a fidesz súlyos 2006os veresége után. Az ország kettészakítása és a nemzetközi fórumokon való mószerolás csak hab a tortán.
Nem, a 12 év MSZP-SZDSZ kormányzással is voltak komoly problémák. De, miért kellene ezt figyelembe venni a mostani kormány tevékenységének megítélésekor? Az már megtörtént, nem lehet megváltoztatni. Ami most történik, azon még lehetne...
Na! Lemaradtam valamiről? Elítéltek valakit jogerősen? Mert feljelentésről meg vizsgálat indításról hallani gyakran, de ítéletről...
Az az egy-két (de legyen: 8-10) elítélt azért még elfér!
A vonalbezárásokat, a járatritkításokat a MÁV saját hatáskörben döntötte el, vagy a minisztérium, a kormány? A VOLÁN társaságokra a minisztériumnak, a kormánynak nincs hatása? Akkor miért nem egyeztetnek? Vagy "a fejétől bűzlik a hal"? Megint terelsz!
A közigazgatásban ilyen kérdezőcsapat biztosan nincs.
Mert ugye kérdezni is tudni kell!!!
A település érdeke azt kívánja meg, hogy éjjel nappal legyen vonat és busz közlekedés, ráadásul az expressz vonatok is éppen ott álljanak meg.
Valószínűleg nem láttak benne maguknak nagyobb üzletet, mint a mostani zavaros helyzet. De, ettől még utasíthatnák a VOLÁN társaságokat és a MÁV-ot a párbeszédre.
Egy kis faluban mondjuk nem nehéz felérni az igényeket. Meg kellene kérdezni mondjuk a polgármestereket, hogy a lakosságból hány fő, milyen irányban, mikor, és hova szeretne napi rendszerességgel eljutni (munkahely, iskola). Biztos tudnának segíteni, nem kellenek profi cégek ehhez! Persze, ehhez meg kellene kérdezni őket, és figyelembe kellene venni az igényeiket, valamint hallgatni is kellene rájuk. De, ez ma nem divat. Minden a pártközpontban dől el. Az országgyűlés csak szavazógép.
"Nem egy egyszerű feladat a VOLÁN és a MÁV járatok összehangolása"
Ezt nem vitatom, de a 21. században ez nem lehet olyan nagy feladat. Szerintem egy átlagos kapacitású PC kapacitása is elég lenne az optimalizáló algoritmus futtatásához. A kérdés az, hogy a huszonvalahány VOLÁN társaság és a MÁV miért nem képes szóbaállni egymással? Mert, igen régen nem képesek ezt - a szerintem nem megoldhatatlan feladatot - megoldani.
Nem egy egyszerű feladat a VOLÁN és a MÁV járatok összehangolása.
Úgy ahogyan azt Gyurcsi tette, Orbánt is megkergetnék.
Orbán remélem megtalálta azt az embert aki erre képes is.
AZ eredményt látni fogjuk.
Persze
mindig lesznek elégedetlenkedők. De azt sem szabad megengedni, hogy a járatok kvázi üresen közlekedjenek.
"Rájár a rúd a Fidesz-szavazókra. „Egyes térségeket büntetnek, politikai bosszút állnak az ott élő embereken” – így minősítette a Bajnai-kormány 24 vasúti mellékvonal személyforgalmát megszüntető döntését 2009 novemberében Fónagy János, az első Orbán-kormány közlekedési minisztere, ma a fejlesztési tárca államtitkára.
Aki akkor elhitte, hogy a hálózatritkítást valóban politikai bosszú vezérelte, az most igencsak meglepődhet, hiszen ezúttal a Fidesz-kormány „bünteti” ugyanazokat a térségeket. A 2007-ben és 2009-ben bezárt, összesen 31 mellékvonalból a második Orbán-kormány – kampányígéretét csak részben betartva – tizenegyet nyitott újra. Idén április 15-én pedig az e vonalakon járó vonatok közel kétharmadának (napi 166-ból 104-nek) a közlekedését is meg akarja szüntetni – derül ki a tervezetből."
"Valószínűleg az Európai Bíróság elé kerülnek majd Magyarországgal kapcsolatos kötelezettségszegési ügyek - jelentette ki Orbán Viktor magyar miniszterelnök egy brüsszeli rendezvényen tartott előadásában az MTI beszámolója szerint." --> fizeti ennek horror költségeit Orbán "IMF:Szeretlek is meg nem is" Viktor?
Nem lenne jobb inkább megállapodni?
16:54 Lemondott a magyar kormány --> komolyan ezt láttam elsőre:)
"2) Bezárás és bezárás között óriási különbség is lehet, s remélem lesz is."
Az ott lakók nézőpontjából - amire a fidesz hivatkozott annó a tiltakozásnál - semmi különbség a két bezárás között.
Vannak települések, ahol a vonat/busz jár hajnalban, délelőtt, kora délután, de este már nem. Ha körülnézel a nete, biztos megtalálod ezeket a cikkeket, panaszokat. kb. 400 járatot szüntettek meg! Gyurcsányt ennek a töredékéért pellengérre állították!
Akkor Orbán miért szart be 320 Ft feletti Euronál?
Ha nem lenne EU, akkor az IMF is ugyanezeket kérné, követelné, a hálóért cserébe.
Te is tudod, hogy évek kérik a nagy-rendszerek átalakítását.
A 320 Ft euró pedig spekuláció eredménye.
Le merem fogadni, hogy ha lesz megállapodás, akkor is emelkedni fog az Euró árfolyama.
Most is szívesen rángatnák a forintot, de közben be vannak szarva a spekulánsok, hogy ha hirtelen van megállapodás, akkor jelentős veszteségeket kellene realizálniuk.
Idézem (nem szó szerint) a fidesz vezetőit: "világbajnok módon kezelte a költségvetést a válságban"
"Miért mondott le Gyurcsi?"
Nem, nem azért, amire gondolsz. Gyurcsány felfogta, hogy annyira hiteltelenné vált, hogy az ország érdeke azt kívánja, hogy nélküle folytatódjon a válságkezelés. Ez az, amit Orbán soha nem fog felfogni. Hogy az ország érdeke az lenne, ha lemondana, mielőtt csődbeviszi az országot!!!
"A közösségi közlekedés elkezdődött, s talán január 1-ig az is átalakul"
Ami Gyurcsány idejében "hazaárulás", a "vidék ellehetetlenítése, porba taszítása" volt, az most kívánatos, előremutató átalakítás. Pl.: ugyanazon vasúti vonalak bezárása, amiket Gyurcsányék bezártak, majd Orbánék újranyitottak. Most újra bezárják. Volt értelme kiabálni, és egy csomó pénzt rákölteni megint, majd bezárni ugyanazokkal az indokokkal? Szerinted ez mi? Szerintem ez minimum hűtlen kezelés!!!
"AZ EU és az IMF másodlagos kérdés."
Akkor Orbán miért szart be 320 Ft feletti Euronál?
Bármennyire is furcsa nektek, de 2012. júniustól, vagy 2013. januártól indul az új közigazgatás, a kórházak átszervezése hamarosan befejeződik, az oktatás is idén befejeződik.
A közösségi közlekedés elkezdődött, s talán január 1-ig az is átalakul.
AZ EU és az IMF másodlagos kérdés.
Először a saját portálukon kell rendet rakni - ezt mulasztotta el Horn.
"Ne hivatkozz senkire, mert felesleges. Amit Gyurcsi hagyott hátra annál nagyobb "gebasz" nem kell egy országnak"
Amit Gyurcsány hagyott, azt Bajnai örökölte. Még a fidesz vezetők szerint is "világbajnok" módon kezelte a helyzetet.
"s mégis próbálkozik Orbán."
Lehet, hogy nem próbálkozni kellett volna, hanem folytatni a Bajnaiék által megkezdett folyamatokat. Valószínűleg nem állnánk hadban az EU-va, az IMF-el, és lassan az egész világgal. És, egy kicsit több jóindulattal lennének felénk, elnézőbbek volnának...
Az MSZP-SZDSZ kormánynak a Parlamentben 72%-a volt. Katasztrofális helyzetben vették át a kormányrudat az előző kormánytól! Fájdalmasan, de megoldották a legsürgetőbb feladatokat. Ebből élt a fidesz is 4 évig utánuk. Ha Horn engedte volna Békesinek megcsinálni azt, amit később Bokorsnak, akkor 9 hónappal korábban történik minden, és "királycsináló Torgyán Józsi" sem tudta volna Orbánt a miniszterelnöki székbe segíteni!
Azért írtam Hornról, mert neki volt 2/3-a, s benne látam olyan vezetői erényeket amik képessé tették volna őt arra, hogy az említett átalakításokat úgy végezze el, hogy az ország közben nem kerül padlóra.
Gyurcsi abszolúte alkalmatlan. Amit tett az kár volt az országnak, kár volt a pártjának. Ő csak arra volt képes, hogy megbuktassa párttársait, s egy kvázi senkiből miniszterelnök legyen.
Persze ez is érdem.
"Amit a FIDESZ most megtett, azt már a Hornak a 2/3-dal meg kellett volna tenni"
Horn sokat megtett a költségvetési egyensúly rendberakásáért. Emlékszel a "Bokros csomagra" 1995-ből? A fidesz 1998-tól 2002-ig ennek a pozitív hatásaiból élt!!!
"Mesélj ...., s ne riogass feleslegesen"
Úgy látszik, Te is a mesére figyelsz, a realitás helyet!
Nem sokat változtál a humetes sztori óta! (Boccs a személyeskedésért, de nyilván Te nem ebben az országban tankolsz, fizetsz adót...)
Félre értettél, én nem kifogást keresek, számomra az volt a meglepő, hogy az MSZP gyakorlatilag ugyanannyi szavazatot tudott összeszedni mint a FIDESZ.
Bocs, de én öket is a magyar néphez sorolom. Nem mentek el válsztani, mert: lusták voltak hozzá, nem volt rá idejük, vagy épp nem látnak alternativát jelenelg senkiben, stb.
Öket azért hoztam fel, mert a magyar népet emlegetted. A magyar nép jelentös része pedig nem lát a Fideszben alternativát..
500Ft benzin, 1000Ft cukor, 2000Ft párizsi.