Idézem (nem szó szerint) a fidesz vezetőit: "világbajnok módon kezelte a költségvetést a válságban"
"Miért mondott le Gyurcsi?"
Nem, nem azért, amire gondolsz. Gyurcsány felfogta, hogy annyira hiteltelenné vált, hogy az ország érdeke azt kívánja, hogy nélküle folytatódjon a válságkezelés. Ez az, amit Orbán soha nem fog felfogni. Hogy az ország érdeke az lenne, ha lemondana, mielőtt csődbeviszi az országot!!!
"A közösségi közlekedés elkezdődött, s talán január 1-ig az is átalakul"
Ami Gyurcsány idejében "hazaárulás", a "vidék ellehetetlenítése, porba taszítása" volt, az most kívánatos, előremutató átalakítás. Pl.: ugyanazon vasúti vonalak bezárása, amiket Gyurcsányék bezártak, majd Orbánék újranyitottak. Most újra bezárják. Volt értelme kiabálni, és egy csomó pénzt rákölteni megint, majd bezárni ugyanazokkal az indokokkal? Szerinted ez mi? Szerintem ez minimum hűtlen kezelés!!!
"AZ EU és az IMF másodlagos kérdés."
Akkor Orbán miért szart be 320 Ft feletti Euronál?
Akkor Orbán miért szart be 320 Ft feletti Euronál?
Ha nem lenne EU, akkor az IMF is ugyanezeket kérné, követelné, a hálóért cserébe.
Te is tudod, hogy évek kérik a nagy-rendszerek átalakítását.
A 320 Ft euró pedig spekuláció eredménye.
Le merem fogadni, hogy ha lesz megállapodás, akkor is emelkedni fog az Euró árfolyama.
Most is szívesen rángatnák a forintot, de közben be vannak szarva a spekulánsok, hogy ha hirtelen van megállapodás, akkor jelentős veszteségeket kellene realizálniuk.
"2) Bezárás és bezárás között óriási különbség is lehet, s remélem lesz is."
Az ott lakók nézőpontjából - amire a fidesz hivatkozott annó a tiltakozásnál - semmi különbség a két bezárás között.
Vannak települések, ahol a vonat/busz jár hajnalban, délelőtt, kora délután, de este már nem. Ha körülnézel a nete, biztos megtalálod ezeket a cikkeket, panaszokat. kb. 400 járatot szüntettek meg! Gyurcsányt ennek a töredékéért pellengérre állították!
"Valószínűleg az Európai Bíróság elé kerülnek majd Magyarországgal kapcsolatos kötelezettségszegési ügyek - jelentette ki Orbán Viktor magyar miniszterelnök egy brüsszeli rendezvényen tartott előadásában az MTI beszámolója szerint." --> fizeti ennek horror költségeit Orbán "IMF:Szeretlek is meg nem is" Viktor?
Nem lenne jobb inkább megállapodni?
16:54 Lemondott a magyar kormány --> komolyan ezt láttam elsőre:)
"Rájár a rúd a Fidesz-szavazókra. „Egyes térségeket büntetnek, politikai bosszút állnak az ott élő embereken” – így minősítette a Bajnai-kormány 24 vasúti mellékvonal személyforgalmát megszüntető döntését 2009 novemberében Fónagy János, az első Orbán-kormány közlekedési minisztere, ma a fejlesztési tárca államtitkára.
Aki akkor elhitte, hogy a hálózatritkítást valóban politikai bosszú vezérelte, az most igencsak meglepődhet, hiszen ezúttal a Fidesz-kormány „bünteti” ugyanazokat a térségeket. A 2007-ben és 2009-ben bezárt, összesen 31 mellékvonalból a második Orbán-kormány – kampányígéretét csak részben betartva – tizenegyet nyitott újra. Idén április 15-én pedig az e vonalakon járó vonatok közel kétharmadának (napi 166-ból 104-nek) a közlekedését is meg akarja szüntetni – derül ki a tervezetből."
Nem egy egyszerű feladat a VOLÁN és a MÁV járatok összehangolása.
Úgy ahogyan azt Gyurcsi tette, Orbánt is megkergetnék.
Orbán remélem megtalálta azt az embert aki erre képes is.
AZ eredményt látni fogjuk.
Persze
mindig lesznek elégedetlenkedők. De azt sem szabad megengedni, hogy a járatok kvázi üresen közlekedjenek.
"Nem egy egyszerű feladat a VOLÁN és a MÁV járatok összehangolása"
Ezt nem vitatom, de a 21. században ez nem lehet olyan nagy feladat. Szerintem egy átlagos kapacitású PC kapacitása is elég lenne az optimalizáló algoritmus futtatásához. A kérdés az, hogy a huszonvalahány VOLÁN társaság és a MÁV miért nem képes szóbaállni egymással? Mert, igen régen nem képesek ezt - a szerintem nem megoldhatatlan feladatot - megoldani.
Egy kis faluban mondjuk nem nehéz felérni az igényeket. Meg kellene kérdezni mondjuk a polgármestereket, hogy a lakosságból hány fő, milyen irányban, mikor, és hova szeretne napi rendszerességgel eljutni (munkahely, iskola). Biztos tudnának segíteni, nem kellenek profi cégek ehhez! Persze, ehhez meg kellene kérdezni őket, és figyelembe kellene venni az igényeiket, valamint hallgatni is kellene rájuk. De, ez ma nem divat. Minden a pártközpontban dől el. Az országgyűlés csak szavazógép.
Valószínűleg nem láttak benne maguknak nagyobb üzletet, mint a mostani zavaros helyzet. De, ettől még utasíthatnák a VOLÁN társaságokat és a MÁV-ot a párbeszédre.
A közigazgatásban ilyen kérdezőcsapat biztosan nincs.
Mert ugye kérdezni is tudni kell!!!
A település érdeke azt kívánja meg, hogy éjjel nappal legyen vonat és busz közlekedés, ráadásul az expressz vonatok is éppen ott álljanak meg.
A vonalbezárásokat, a járatritkításokat a MÁV saját hatáskörben döntötte el, vagy a minisztérium, a kormány? A VOLÁN társaságokra a minisztériumnak, a kormánynak nincs hatása? Akkor miért nem egyeztetnek? Vagy "a fejétől bűzlik a hal"? Megint terelsz!
500Ft benzin, 1000Ft cukor, 2000Ft párizsi.