Topiknyitó: Törölt felhasználó 2011. 03. 07. 14:40

500Ft benzin, 1000Ft cukor, 2000Ft párizsi.  

Minden idők legpocsékabb kormányzati teljesítménye miatt elszabadultak az árak, nő a munkanélküliség.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2012. 04. 23. 16:31
Előzmény: #320  Törölt felhasználó
#321
A népbíróság előtt fognak felelni a fidesz vezetői hamarosan...
bigyula 2012. 04. 23. 16:35
Előzmény: #318  Törölt felhasználó
#322
"Békesi László - aki nem tudja - 1989. május 10. és 1990. május 23. közt a Németh Miklós vezette kormány pénzügyminisztere volt."

Később a Horn kormány pénzügyminisztere is volt. Talán nem véletlenül...

"Ő számomra hiteltelen figura!!!"

Nem is merek belegondolni, hogy ha számodra Békesi egy hiteltelen figura, akkor mit is gondolhatsz Matolcsyról?
bigyula 2012. 04. 23. 16:42
Előzmény: #319  Törölt felhasználó
#323
"Nézd már meg, hogy konkrétan mit tett Bajnai!"

Idézem (nem szó szerint) a fidesz vezetőit: "világbajnok módon kezelte a költségvetést a válságban"

"Miért mondott le Gyurcsi?"

Nem, nem azért, amire gondolsz. Gyurcsány felfogta, hogy annyira hiteltelenné vált, hogy az ország érdeke azt kívánja, hogy nélküle folytatódjon a válságkezelés. Ez az, amit Orbán soha nem fog felfogni. Hogy az ország érdeke az lenne, ha lemondana, mielőtt csődbeviszi az országot!!!

"A közösségi közlekedés elkezdődött, s talán január 1-ig az is átalakul"

Ami Gyurcsány idejében "hazaárulás", a "vidék ellehetetlenítése, porba taszítása" volt, az most kívánatos, előremutató átalakítás. Pl.: ugyanazon vasúti vonalak bezárása, amiket Gyurcsányék bezártak, majd Orbánék újranyitottak. Most újra bezárják. Volt értelme kiabálni, és egy csomó pénzt rákölteni megint, majd bezárni ugyanazokkal az indokokkal? Szerinted ez mi? Szerintem ez minimum hűtlen kezelés!!!

"AZ EU és az IMF másodlagos kérdés."

Akkor Orbán miért szart be 320 Ft feletti Euronál?

Törölt felhasználó 2012. 04. 23. 16:54
Előzmény: #323  bigyula
#324
Ne ködösíts!!!

1) Nem ugyanazokat zárják be.
2) Bezárás és bezárás között óriási különbség is lehet, s remélem lesz is.

Ha az adott településre nem lesz sem vonat, sem pedig busz járat, akkor az gáz. Remélem ilyet Orbán nem tesz.

Megjegyzés:
Pénznyelőnek üzenem, hogy egy okos, érzékeny, magyar zsidó ember irányítja a vasút átalakítását, úgy hogy nagyon bízunk benne!!!
Törölt felhasználó 2012. 04. 23. 17:02
Előzmény: #323  bigyula
#325
"AZ EU és az IMF másodlagos kérdés."

Akkor Orbán miért szart be 320 Ft feletti Euronál?

Ha nem lenne EU, akkor az IMF is ugyanezeket kérné, követelné, a hálóért cserébe.
Te is tudod, hogy évek kérik a nagy-rendszerek átalakítását.

A 320 Ft euró pedig spekuláció eredménye.

Le merem fogadni, hogy ha lesz megállapodás, akkor is emelkedni fog az Euró árfolyama.

Most is szívesen rángatnák a forintot, de közben be vannak szarva a spekulánsok, hogy ha hirtelen van megállapodás, akkor jelentős veszteségeket kellene realizálniuk.
bigyula 2012. 04. 23. 17:03
Előzmény: #324  Törölt felhasználó
#326
"1) Nem ugyanazokat zárják be."

Akkor olvass utána. Ugyanazokat is bezárták.

"2) Bezárás és bezárás között óriási különbség is lehet, s remélem lesz is."

Az ott lakók nézőpontjából - amire a fidesz hivatkozott annó a tiltakozásnál - semmi különbség a két bezárás között.

Vannak települések, ahol a vonat/busz jár hajnalban, délelőtt, kora délután, de este már nem. Ha körülnézel a nete, biztos megtalálod ezeket a cikkeket, panaszokat. kb. 400 járatot szüntettek meg! Gyurcsányt ennek a töredékéért pellengérre állították!
rockmaster 2012. 04. 23. 17:03
#327
"Valószínűleg az Európai Bíróság elé kerülnek majd Magyarországgal kapcsolatos kötelezettségszegési ügyek - jelentette ki Orbán Viktor magyar miniszterelnök egy brüsszeli rendezvényen tartott előadásában az MTI beszámolója szerint." --> fizeti ennek horror költségeit Orbán "IMF:Szeretlek is meg nem is" Viktor?
Nem lenne jobb inkább megállapodni?
16:54 Lemondott a magyar kormány --> komolyan ezt láttam elsőre:)
bigyula 2012. 04. 23. 17:17
Előzmény: #324  Törölt felhasználó
#328
"1) Nem ugyanazokat zárják be."

Itt a válasz:

"Rájár a rúd a Fidesz-szavazókra. „Egyes térségeket büntetnek, politikai bosszút állnak az ott élő embereken” – így minősítette a Bajnai-kormány 24 vasúti mellékvonal személyforgalmát megszüntető döntését 2009 novemberében Fónagy János, az első Orbán-kormány közlekedési minisztere, ma a fejlesztési tárca államtitkára.

Aki akkor elhitte, hogy a hálózatritkítást valóban politikai bosszú vezérelte, az most igencsak meglepődhet, hiszen ezúttal a Fidesz-kormány „bünteti” ugyanazokat a térségeket. A 2007-ben és 2009-ben bezárt, összesen 31 mellékvonalból a második Orbán-kormány – kampányígéretét csak részben betartva – tizenegyet nyitott újra. Idén április 15-én pedig az e vonalakon járó vonatok közel kétharmadának (napi 166-ból 104-nek) a közlekedését is meg akarja szüntetni – derül ki a tervezetből."

link

Ez ekkor még csak tervezet volt. Azóta megvalósult!
Törölt felhasználó 2012. 04. 23. 17:19
Előzmény: #326  bigyula
#329
Nem egy egyszerű feladat a VOLÁN és a MÁV járatok összehangolása.

Úgy ahogyan azt Gyurcsi tette, Orbánt is megkergetnék.

Orbán remélem megtalálta azt az embert aki erre képes is.
AZ eredményt látni fogjuk.
Persze
mindig lesznek elégedetlenkedők. De azt sem szabad megengedni, hogy a járatok kvázi üresen közlekedjenek.
bigyula 2012. 04. 23. 17:23
Előzmény: #329  Törölt felhasználó
#330
"Nem egy egyszerű feladat a VOLÁN és a MÁV járatok összehangolása"

Ezt nem vitatom, de a 21. században ez nem lehet olyan nagy feladat. Szerintem egy átlagos kapacitású PC kapacitása is elég lenne az optimalizáló algoritmus futtatásához. A kérdés az, hogy a huszonvalahány VOLÁN társaság és a MÁV miért nem képes szóbaállni egymással? Mert, igen régen nem képesek ezt - a szerintem nem megoldhatatlan feladatot - megoldani.
Törölt felhasználó 2012. 04. 23. 17:24
Előzmény: #328  bigyula
#331
AZ ellenzéknek az a szerepe, hogy szarozza a kormányon lévőket.

A kormánynak a néppel, jelen esetben az utazó közönséggel kell kiegyezni, s nem az ellenzékkel.

Ha rosszul csinálja a ritkítást, akkor jelentős szavazókat veszít.
Törölt felhasználó 2012. 04. 23. 17:26
Előzmény: #330  bigyula
#332
Nehéz felmérni az igényeket, illetve profi cég kell hozzá, hogy a tényleges szokásokat felmérje.

Gyurcsi ott hibázott szerintem, hogy a rossz időben közlekedő járatokon végeztetett utasszámlálást.

Egy település közlekedési szokásait nem a vonaton kell felmérni, illetve a jegyeladásokból.
Törölt felhasználó 2012. 04. 23. 17:28
Előzmény: #330  bigyula
#333
Látod a holdingot a FIDESZ is elvetette.

Pedig így lehetett volna igazán összehangolni a buszokat és a vonatokat.
bigyula 2012. 04. 23. 17:31
Előzmény: #332  Törölt felhasználó
#334
Egy kis faluban mondjuk nem nehéz felérni az igényeket. Meg kellene kérdezni mondjuk a polgármestereket, hogy a lakosságból hány fő, milyen irányban, mikor, és hova szeretne napi rendszerességgel eljutni (munkahely, iskola). Biztos tudnának segíteni, nem kellenek profi cégek ehhez! Persze, ehhez meg kellene kérdezni őket, és figyelembe kellene venni az igényeiket, valamint hallgatni is kellene rájuk. De, ez ma nem divat. Minden a pártközpontban dől el. Az országgyűlés csak szavazógép.
bigyula 2012. 04. 23. 17:32
Előzmény: #333  Törölt felhasználó
#335
"Látod a holdingot a FIDESZ is elvetette."

Valószínűleg nem láttak benne maguknak nagyobb üzletet, mint a mostani zavaros helyzet. De, ettől még utasíthatnák a VOLÁN társaságokat és a MÁV-ot a párbeszédre.
Törölt felhasználó 2012. 04. 23. 17:48
Előzmény: #335  bigyula
#336
Ne magadból és az MSZP & libsi csoportosulásból indulj ki, akik mindent ami a kezük ügyébe került elloptak.

Lassan külön börtönt kellene nekik építeni.
Törölt felhasználó 2012. 04. 23. 17:51
Előzmény: #334  bigyula
#337
A közigazgatásban ilyen kérdezőcsapat biztosan nincs.

Mert ugye kérdezni is tudni kell!!!
A település érdeke azt kívánja meg, hogy éjjel nappal legyen vonat és busz közlekedés, ráadásul az expressz vonatok is éppen ott álljanak meg.

bigyula 2012. 04. 23. 17:57
Előzmény: #336  Törölt felhasználó
#338
A vonalbezárásokat, a járatritkításokat a MÁV saját hatáskörben döntötte el, vagy a minisztérium, a kormány? A VOLÁN társaságokra a minisztériumnak, a kormánynak nincs hatása? Akkor miért nem egyeztetnek? Vagy "a fejétől bűzlik a hal"? Megint terelsz!
ts3 2012. 04. 23. 19:52
Előzmény: #338  bigyula
#339
Bigyula, ha puritán már libsizik, akkor a pont már a tiéd.:)
bigyula 2012. 04. 23. 20:00
Előzmény: #339  ts3
#340
Köszi.

Topik gazda

yoda-
1 1 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek