Tudom, hogy úgyis ómlás lesz a végkifejlet, ezt nem vitatom. Mégis leírom a véleményem, ami szigorúan szvsz (csak hogy ne bannoljatok :) ). A T-Systems ügyletről nem tudok sajnos konkrét infókat. Szerintem elképzelhető, hogy a T-Systems árbevételével tudnak olyan nyereségességet összehozni, mint most a megújított 4iG-ben. Ráadásul lehet, hogy az eddigi alacsony T-Systems nyereségességben benne lehettek az anyavállalathoz kikönyvelt tételek, bár ez csak tippelgetés. Ami a kezdeti 4iG hype-ot illeti, ilyen magas szinteken nem alaptalan a bizonytalanság, mert lefelé nagy üres tér van. Mégis úgy gondolom, hogy mehet még felfelé a részvény, mert még lehet kakaó a részvényben. Ha csak az eddigi Opus-típusú ralikat nézzük, az egyik cél a részvénnyel való cégfelvásárlások előkészítése volt. Itt még ilyen nem történt, a Takarékinfo behozása pl. lehet egy ilyen momentum (amit már elfelejtettünk, olyan régen volt, de lehet, hogy nem véletlen, hogy olyan régen volt. :) ), de valószínűnek tartom, hogy több kisebb céget fizethetnek ki később egy körben (ez is csak feltételezés). Ha pl. előző záróáron apportálnak saját céget (mint pl. Opusnál vagy az Est Médiánál), azzal jól meg tudják támasztani az árfolyamot, aztán tömhetnek, a 4iG esetében 700 forintos tőkeemelésről beszélünk, még most is több, mint 15% diszkonttal. Ha a piaci kapitalizációból indulunk ki, akkor az Opus csúcsán számított 300 milliárdtól is nagyon messze vagyunk, a 200 yard körüli kapitalizáció nem elképzelhetetlen (egy nehézipari vállalathoz képest kisebb eszközértéke van egy cégnek, de így is nagy lehet az IT-szerződésállomány). Ráadásul egyáltalán nem elképzelhetetlen, hogy ha Opus-típusú rali eredménye a mostani állapot a 4iG-nél (ami elképzelhető az árfolyam sokszorozása miatt), akkor az még nem ért véget. A Konzum-Opus-Appeninn ralik mind 2017-ben voltak. Nem volt sok idejük rá, össze kellett sűríteni az eseményeket, hogy a rali utáni beborítás elég messze legyen a választásoktól.
Metil_papa, te mit látsz a gömbödben? Én azt, hogy kurva drága lesz a tsys, 60 mrd, rámegy a teljes köszvény meg a higítás és marad benne talán 1 milliárd nyereség évente. 60 év alatt térül meg... Itt valami mocskos mód büdös
4iG károsultak, kitömöttek brühühü topicja