Topikgazda: Törölt felhasználó 2008. 12. 14. 15:29

Ma este 6-tól megbénul az ország  

Ugrás a cikkhez
Ma este 6 órától az eddig csak Kelet-Magyarországot érintő vasutassztrájkot a VDSZSZ teljes Magyarországra kiterjeszti.

a teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=107450
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
martin36
martin36 2008. 12. 15. 08:54
Előzmény: #79  Törölt felhasználó
#80
Miért,megy valahol vmi azon az egyszem motorvonaton kívűl,amit tegnap mutattak a híradóban?
Törölt felhasználó 2008. 12. 15. 08:50
Előzmény: #77  Törölt felhasználó
#79
nem tudom mit gaskóznak minden szinten, a gaskó csak egy vezető szakszervezetis, mögé kell hogy álljon maga az egész szakszervezet, és nem utolsósorban az egyszerű munkavállalók is.
pl. ha megfigyeled a sztrájkot, akár a mostanit akár a régebbit, mindíg az egyéni döntéseken múlt hogy felvették-e a munkát, ezért is volt bizonytalan hogy mikor és hol milyen vonat megy.
ha gaskó lenne az egyszemélyes isten, semmi sem menne sehol, vagy csak amiről hivatalosan megállapodnak,
de nem így van.
Törölt felhasználó 2008. 12. 15. 08:36
Előzmény: #77  Törölt felhasználó
#78
vki írta, hogy gaskó képviselő lesz. Szerintem is, de - ha addig nem - akkor biztosan elhúzok innen.
Törölt felhasználó 2008. 12. 15. 08:33
Előzmény: #74  Törölt felhasználó
#77
Minél rosszabb annál jobb???
Gaskó legalábbis erre játszik, azt nyilatkozta a barom hogy akkor is sztrájkolnak ha a MÁV fizet, csak akkor szolidalitásból a reptéri dolgozók mellett.
Ezzel kibújt a szög a zsákból. Kérj valami teljesíthetetlent és elfogadhatatlant, de ha teljesítik akkor se hagyd abba mások szívatását..
stock33
stock33 2008. 12. 15. 08:33
Előzmény: #72  Törölt felhasználó
#76
"most hallottam hogy MINDEN ÖTÖDIK!!! gyerek éhezik vagy alultáplált. "

Na ezek 99%-a valszeg nem idén nyáron barnult le. Ők a magyarokat "magyar"nak nevezik, így nem számolom őket a magyarsághoz.
Törölt felhasználó 2008. 12. 15. 08:33
Előzmény: #69  Törölt felhasználó
#75
A 200 milliárd az állami "támogatás", azért az idézőjel, mert nagyrészt jegyár támogatás, amit a GYSEV is megkap.

De néhány érdekesség GYSEV 2006-ról (azért 2006, mert ez van meg a honlapjukon)

"Az üzemi jövedelmezõség,vagyis a tényleges üzemi
bevételek és ráfordítások hányadosa
96,6%."

Társasági (Magyar és Osztrák Üzem)
EREDMÉNYKIMUTATÁS (ezer HUF)
2006
I. Értékesítés nettó árbevétele 31.658.852
II. Aktivált saját teljesítmények értéke 396.469
III. Egyéb bevételek 5.676.707
IV. Anyagjellegû ráfordítások 21.872.933
V. Személyi jellegû ráfordítások 9.497.716
VI. Értékcsökkenési leírás 1.882.866
VII. Egyéb ráfordítások 5.153.191
A ÜZEMI (ÜZLETI) TEVÉKENYSÉG EREDMÉNYE -674.678
VIII. Pénzügyi mûveletek bevételei 1.364.117
IX. Pénzügyi mûveletek ráfordításai 1.428.604
B PÉNZÜGYI MÛVELETEK EREDMÉNYE -64.487
C SZOKÁSOS VÁLLALKOZÁSI EREDMÉNY -739.165
X. Rendkívüli bevételek 974.763
XI. Rendkívüli ráfordítások 165.276
D RENDKÍVÜLI EREDMÉNY 809.487
E ADÓZÁS ELÕTTI EREDMÉNY 70.322
XII. Adófizetési kötelezettség 0
F ADÓZOTT EREDMÉNY 70.322
G MÉRLEG SZERINTI EREDMÉNY 70.322

-nagyságrendi tévedésben vagy.
-sajnos nem találtam a GYSEV állami támogatásának mértékét, de valahol ott van az 5,7 Mrd Ft-os egyéb bevételekben és 1,0 Mrd Ft-os rendkívüli bevételekben.
Törölt felhasználó 2008. 12. 15. 08:28
Előzmény: #72  Törölt felhasználó
#74
ja, és nem vagyok fideszes. (mert tudom ez jönne)
utálom őket is, meg az egész magyar politikai -gazdasági elitet.
Törölt felhasználó 2008. 12. 15. 08:27
Előzmény: #45  ujonc
#73
Szia ujonc!
igaz, hogy felháborodásomban írtam a zsarolást és az is igaz, hogy alkotmányos joguk ezt művelni egy országgal. Azonban a hangsúly az erkölcsi alapon van, mivel 6x is patthelyzetet hoztak létre és azzal a réteggel b@sznak ki aki vonattal jár (a karácsonyi bevásárlással).
Én úgy gondolnám, hogy a sztrájk elsősorban legyen figyelemfelkeltés és másodsorban szándékos károkozás.

Persze én a gazdák félpályás útlezárásával sem értettem egyet, mivel ÉN késtem el egy fontos tárgyalásról.
Törölt felhasználó 2008. 12. 15. 08:26
Előzmény: #71  Törölt felhasználó
#72
a gyurcsényrezsimet meg kell roppantani bármi áron.
én örülök ha totál megbénul az ország, annak meg főleg ha a külföldiek menekülnek (turisták, befektetők)....vigyék csak a rossz hírt a világba, totál megérdemli magyarország.
18 évvel a rendszerváltás után minden egyre rosszabb.
most hallottam hogy MINDEN ÖTÖDIK!!! gyerek éhezik vagy alultáplált.
szánalmas lett a magyar nép.
kezeljenek csak fekete afrika szintjén minket, oda valók vagyunk.
Törölt felhasználó 2008. 12. 15. 08:21
#71
Csodálkozom is, hogy az ápolónők és az orvosok nem akarnak a kórházak árából, esetleg az ápoltak a diliházéból. Vagy mondjuk a póstások a bezárt hivatalokból, a tanárok, óvónők a megszönbk iskolákból, óvodákból...
martin36
martin36 2008. 12. 15. 08:11
Előzmény: #69  Törölt felhasználó
#70
Annak idején állambácsi pénzéből épült a vasút,tehát a te és az én pénzemből.Mindnyájunkéból,és nem a MÁV dolgozók pénzéből.A tradicionálisan évről évre felgyülemlő veszteséget szintén én és te fizeted az adóforintjainkból,és nemcsak a MÁV dolgozói.GAskóék havi 700 ezres fizetésének járulékait szintén én és te fizeted az adóforintjaikból ,és nemcsak a MÁV dolgozói.Az összes darab szart és veszteséget viszont kizárólag a MÁV dolgozói hozzák össze minden áldott évben.
Felháborítónak és vérlázítónak tartom,h ezek után mindenféle erkölcsi jogalap nélkül van képük jutalmat kérni a MI általunk kifizetett vagyontárgy eladásából!
Törölt felhasználó 2008. 12. 15. 05:39
Előzmény: #68  exley
#69
Nem tudok pontos számokat, ezért ezt nézzétek el nekem.
Kb fél éve volt egy frankó tényfeltáró műsor az M1-en amit néztem...gondolom ti is, mert baromi érdekes volt.

A GYSEV-et és a MÁV-ot hasonlították össze hatékonyságban.(és itt jönnek a nem túl pontos számok)
Tehát: MÁV:35-40000 dolgozóval évente termel kb:200 milliárd veszteséget....GYSEV:5-8000 melóssal termel évi 40 milliárd nyereséget!!!
De a legmegdöbbentőbb ne ez volt számomra, hanem ez: GYSEV átlagfizetés:KB259.000ft....MÁV: 279.000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!............és a GYSEV-nél, ebben benne van az osztrák melósok bére is!!!!!.............ja, és a vezetők a szart is kilopják a cégből!!!!

Hát ennyit az adóforintjainkról!!!!

bocs a máv-osoktól....
exley 2008. 12. 15. 00:54
#68
Abszolutt esztelenség amibe a Gaskó bele vágott. A Cargó privatizációjábol befolyt összegből minden vasutas kapjon 250000 ft-ot, akár cafetéáriában is. Nahát, hamarosan eladásra kerül a személy szállítás, történetesen a Német vasút veszi meg, akkor minden vasutas megint kapjon mondjuk 500000-et, hamarosan eladják a franciáknak a gépészetet, akkor megint minden vasutas kapjon 1 millát, mivel a mozdonyok sokat érnek, hiszen a szergejek is át vannak szerelve nemet dizel motorokkal. Holnap jelentkezni fogok vasutasnak, mivel annyi lét szed össze nekem a gaskó, hogy örömében az egész vasutas társadalom táncra perdül. Mondja valaki azt, hogy Mávéknál válság van, közben egy fillér járadékot nem hajlandók befizetni a közös kasszába. Ez egy ízig vérig post komcsi örület a balkán kellős közepén. Természetesen ezt az idióta menetrendet, már a német nyomására nem lehet bevezetni. Egyszrűen elképesztő, hogy még mindig az Orosz felfogásnak tetszelegnek a Máv vezérek, amikor szegény davajok már 20 éve itt hagyták ezt acsürhe bandát, kínlódjon velük a német. Szegény német is úgy megbánta, hogy átvettte ezeket a szovjet csöcsön nött elvtiket, mint akutya amelyik hatot kölkezett. De nincs mit tenni, amit a Regan megfőzött a Gorbi átjátszott azt most a németnek le kell nyelni, gaskostól máv mangmentestől eggyütt.
kissherceg 2008. 12. 15. 00:15
Törölt hozzászólás
#67
exley 2008. 12. 15. 00:11
#66
Az egész ország egy elmaradott, balkáni jellegzetes jegyeket magán viselő ország. Mondja meg valaki minek nekünk színvonalasan működő MÁV. Ez így "szép", ahogy van, ápolatlan, kulturálatlan, lepusztult, de fejni azt lehet, ameddig a világ banki hitelek csordogálnak, ha elapad, hát leáll a vasút, sztem senkinek nem fog hiányozni. Engem speciel kiver a hideg veriték, ha vonatra kell szállnom, télen hideg huzatos, nyáron fülledt és büdös,inkább gyalog megyek mindenhova csak vonatot ne kelljen látnom.
Törölt felhasználó 2008. 12. 14. 23:52
Előzmény: törölt hozzászólás
#65
utolsó mondatod nagyon igaz
találomra, sorsjeggyel dobálják a bizottsági helyeket bármilyen szinten
Törölt felhasználó 2008. 12. 14. 23:49
Előzmény: #62  Törölt felhasználó
#64
nincs nyugdíjasjegy, nincs ingyencirkusz, ellenben van ütemes menetrend, a vonatok a nap bármely szakában fél óránként mennek
van viszont késés az esetek 10%-ában
kissherceg 2008. 12. 14. 23:48
Törölt hozzászólás
#63
Törölt felhasználó 2008. 12. 14. 23:46
Előzmény: #59  Törölt felhasználó
#62
A "Deitsch Bahn", helyesen Deutsche Bahn(DB) esetében nagyon jónak tartom a vezérlőkocsik használatát, mivel így nem kell össze-vissza tolatgatni, huzogatni a szerelvényt egy csapat embernek, valamint, hogy Berlinben a pályaudvarokat úgy építették- szemben Budapesttel-, hogy a vonatok átmennek rajtuk, nem pedig ütközők vannak a végén. Így a tovaszáguldás a ki-és beszállás után egyből kivitelezhető és a 50 sínpáros rendezőpályaudvarok sem a városközpontban vannak.
A kalauzok ápoltak, jeggyel nem szórakoztatnak.
1 jegy 10 euró tartományon belül. Asszem. Bérletem van.
Törölt felhasználó 2008. 12. 14. 23:43
Előzmény: törölt hozzászólás
#61
Azt mondják minden pletykának van valamennyi igazságtartalma.

Amúgy pedig abban szerintem mindannyian egyetértünk, hogy a vasutasok/tűzoltók/egyéb közalkalmazottak bére tarthatatlanul alacsony. Azonban ne felejtsük el, hogy ebben az országban alig folyik valami termelés. Az ipart a rendszerváltás után szétverték, a mezőgazdaság épphogy csak vegetál, kereskedelem is alig van. Az építőipar az megy valamennyire, de onnan ismert okoból alig származik adóbevétel. Ha ezeket így összevetjük, kiderül, hogy nincs miből eltartani ezt az országot, a teljes adóbevétel egy nagyon vékony rétegtől származik, aki valamilyen multinál dolgozik, amíg meg nem szűnik neki is az állása.
Megdöbbentő, de ha belegondoltok ez a jelenlegi helyzet. Én azon is csodálkozok, hogy valahogy még működik a gépezet.

Topik gazda

porti
1 1 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek