Arra gondolok mikor e topikot elindítom, hogy ki és mennyire tudja megfizetni még a mai árakon az üzemanyagot. Egy cikket olvastam valahol ami arról szólt, hogy a magyarországon élők ennek az árnak a duplája (vagy még több) mellett sem tennék le az autójukat.
Szerintem az áremelkedésnek ez is lehet az egyik mozgató eleme : "toljuk ki a tűréshatárig az üzemanyagok árát" ...
Kedves Audi ! Hol élsz?! Ülj a GYESEV-re vagy nem bánom az Intercity-re!
az nem a feketevonat...!
Látszik, h el vagytok szakadva a "néptől" :-)
A BKV - mindennapos hajléktalan-szállóm, amivel, ha tetszik ha nem...(kalauz ugyibár nincsen...ki van írva, mennyi a pótdíj, ha valaki beszennyezi a buszt, de fizetett-e már bárki pótdíjat?! Ezért meg pláne?!
CSAK A VASÚT A MEGOLDÁS...
Szajol ? - Száguldó koporsók...? VAGY ÁLLAMI BEVÉTELEK?
2008. április 25. 11:32
rapista
Ki ne emlékezne, Szajolnál egy vasúti szerelvény letarolta az állomást.
Hogy ez évekkel ezelőtt volt?
ÉS MIT SZÓLJUNK A MINDENNAPI HAJNALI HÍREKHEZ?
KAMIONOK, HAJNALI BUSZJÁRATOK...HALÁL ÉS NYOMORÉKOK NAPONTA!
Szóval,egy-egy vasúti balesetre mindenki emlékszik 20-40 év távlatából..........ÉS HÁNYAN HALNAK MEG AZ UTAKON?
és naponta? és személyautóban (főleg) ?
És akkor az üzemanyagár és a környezetszennyezés sem egészen mindegy!
AZ ÁLLAMNAK EL KELL LÁTNIA A FELADATAIT ! a jogszabályi és anyagi háttér megteremtésével !
Hogy meddig emelkednek az üzemanyagárak annak semmi köze hozzá, hogy az itthoni fizukhoz képest már most is sok, ezt te is tudod. Akiknek kényelmi szempont az autó (mert koszos, ritkán jár a tömegközlekedés, stb) azoknál lesz egy határ ahol leteszi a kocsit. Én meg ha 600ft literje akkor is autóval fogok járni, mert a munkahelyem-lakásom viszonylatban nincs tömegközlekedés. (Nem lassú, meg ilyenek hanem nincs.) Mivel bejárni ugye muszály, ezen nem tudok spórolni.
Vonattal soha nem lesz gazdaságosabb utazni. Iszonyat horror árak vannak és ülsz a mocsokban. Ugyan ez érvényes a BKV-ra is. Kib*ott drága, még akkor is olcsobban jövök ki kocsival, ha fizetek 1-2 óra parkolást.
Még százalékosan sem tudom, hogy mennyi céges illetve saját autó cirkál az utakon, saccra 20:80 az arány, de előbbi akkor is ott lesz, ha 400HUF lesz 1 lityó üzemanyag. Ez kinek fogja megérni? Valszeg nem a magyarországi autószámcsökkenés fogja bedönteni az olajbizniszt...
Én pontosan akkortól nem tankolnám az autómat, amikor vonattal két személynek már gazdaságosabb utazni...
De most is nyögök mindig egy halkat amikor lekattan a piszoly és felnézek a kút digitális kijelzőjére (ilyenkor általában nekem is jelentősen összeszűkül a szókincsem, mint a székely bácsinak, amikor rábasz az ujjára a kalapáccsal).
Emelkedő üzemanyagárak - itthon
Arra gondolok mikor e topikot elindítom, hogy ki és mennyire tudja megfizetni még a mai árakon az üzemanyagot. Egy cikket olvastam valahol ami arról szólt, hogy a magyarországon élők ennek az árnak a duplája (vagy még több) mellett sem tennék le az autójukat.
Szerintem az áremelkedésnek ez is lehet az egyik mozgató eleme : "toljuk ki a tűréshatárig az üzemanyagok árát" ...
Szerintetek?