Én ezerrel brokicég ellenes vagyok és vesszen minden car ratyi rendszer de azért maradjunk már legalább mi hűek önmagunkhoz és igazat irjunk vaze.... Én specko most probáltam adni egy megbizást telefonon és teljes 2perc alat meg is tudtam tenni.... Azonkivül mondjuk igaz hogy 10perce nem de jelenleg elérhető a rendszer és kb 3-5perce az....
"Sys.WebForms.PageRequestManagerServerErrorException: An unknown error occurred while processing the request
on the server. The status code returned from the server was: 12029
OK"
Erről van szó? - mert én meg már jó ideje a gépemet akarom miatta rendbe rakatni... :))
És megint elment !! egyidőben megint a tader. tozsdével.
Két különböző portál és egyidőben megy el, jön vissza.
Tehát Nem biztos, h az Ertse hibája , én inkább állami szintű aljasságot látok a dologban.
ahhoz van képük,hogy a MIFID kérdőiven éppencsakhogy nem intim kérdéseket tegyenek fel a tv-re hivatkozva.Arra már nem veszik a fáradtságot,hogy pontosan megnevezzék pontok szerint a tv-i hivatkozást., a levelemre nem válaszolnak.
Kihagytak egy fontos megjegyzést: természetesen felveszzük a vonalakat (mert nem veszik fel) és természetesen nem vonunk havi díjat egy olyan szolgáltatásra amely lottó módba üzemel.
Törölt felhasználó2008. 01. 04. 15:50
#1089
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy Társaságunk kereskedési szolgáltatása előre nem látható adatkapcsolati probléma miatt jelenleg nem elérhető.
Társaságunk szakemberei folyamatosan dolgoznak a probléma elhárítása érdekében, mely jelenlegi információink szerint körülbelül 20-30 perc időigénnyel jár.
Amennyiben megbízást kívánnak adni, vagy egyéb tájékoztatást kívánnak igénybe venni tranzakcióik kapcsán vagy egyéb tekintetében, úgy általános elérhetőségeinken túl (Erste Befektetési Zrt. üzletkötői, Erste Bank fiókhálózat) a 06 1 235 5169-es számon is állunk szíves rendelkezésükre!
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Erste Befektetési Zrt. - NetBroker Ügyfélszolgálat
Csak nem gondolod, hogy idáig süllyednek, hogy az ügyfeleiket tájékoztatják.
A MÁV vezetői 2-án nem tájékoztatták az utasokat, leváltják őket. Ez a seggfej társulat bármit megcsinálhat, a kutyát nem érdekli.
Tisztelt Erste, legalább lehetne Önökben annyi, hogy tájékoztatnák az Ügyfeleket itt is, hogy a mai nap sikerül-e a rendkívül nagytudású IT -s kollegáknak helyrehozni a csúcsrendszerüket.
Azt mondják a telefonban, hogy "elnézést". Hát én el is nézek másik szolgáltató felé.
Így ez az egész egy szerencsejáték, ha sikerül elcsípned, hogy éppen működik a program, akkor szerencséd van, ha nem (ez van eséskor), akkor buksz.
Őket nem érdekli, a jutalékát és a szolgáltatási díjat így is, úgy is rád terheli.
Erste netbroker